SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic openen is taak volbrengen, fipo stelt niks voor want in weze heb je eigenlijk sepo. Topicstart is fipo.quote:
Pisang klinkt als pis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
ieeeh drinke jullie bier is tog superbitter egt vies man doe mij maar pisang 7up
Ik dacht 'hé leuk', en toen zag ik dat een kaartje 11 euro kost.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
atff.nl
Heeft iemand hier het Amsterdam Turkish Film Festival al bezocht?
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef EL_Presidente het volgende:
vanuit Haren met Turkse vlag...
Stream heeft hier geen geluid, klopt dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html..
Live: http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren..
Ja. Komt zo wel weer. (Hele goede stream trouwens, leuk om te volgen.)quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Stream heeft hier geen geluid, klopt dat?
Wie? Thor met zijn bliksemschichten? De buurman die aan het verbouwen is? De buurtvandaal? Jijzelf? WIE???quote:
Zou baas zijn als iemand nu die paal zelf mee zou nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef Bilge het volgende:
De stream valt constant uit.![]()
De gemeente Haren denkt even slim te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja is fietsafstand, moest er wel eens heen voor de studie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Ayca het volgende:
Ga! Is dichtbij Groningen toch?
3,5 uur reizen voor mij anders had ik wel even een kijkje genomen
DOOOEEEN.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef Levolution het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan en dan FOK! groeten via de livestream maar durf het niet.
Probleem is dat men niet weet waar het feestje precies is. Ik zag net dranghekken en lees op internet dat het feestje naar een voetbalterrein zou verplaatst worden, maar zie er weinig van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:44 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij gaat het tegenvallen, juist omdat men alleen maar komt kijken en niks onderneemt. Er moet muziek zijn, drank. Er wordt wel gezegd dat er artiesten komen maar we zullen zien.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef Levolution het volgende:
Vet, alleen van je outfit is niet veel te zien helaas. En ik ga niet op je fobo klikken, heb mijn laptop vanavond nog nodig.
oh hier hulp trouwens:quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef Levolution het volgende:
Vet, alleen van je outfit is niet veel te zien helaas. En ik ga niet op je fobo klikken, heb mijn laptop vanavond nog nodig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh hier hulp trouwens:
[ afbeelding ]
en dit is een van mijn winning shots![]()
[ afbeelding ]
Check mijn gespierde arm dan![]()
en hier mijn uberdekking, waar ik (serieus) bekend om sta
[ afbeelding ]
mjah, ruim 36 jaar al he daar op dat momentquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:25 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien zie ik toch wel wat cellulite op foto 2.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
BrandX, ik zal noooooooooooooit meer Turks praten. Beloofd.
Whahha,quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
merhaba arkadaslar, ben turkiye emigreren yapican. hadi hoscakal kebablarrrrrim![]()
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Als je er maar geen spijt van krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
merhaba arkadaslar, ben turkiye emigreren yapican. hadi hoscakal kebablarrrrrim![]()
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
LOLLLLLquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je maar geen spijt krijgt.
Pffff het is je moederland. Ben blij dat ik ga terugkeren met mijn man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik wel in Turkije zou willen leven. Aan de ene kant heb je daar natuurlijk familie enzo, maar aan de andere kant kan ik me soms enorm ergeren aan de Turken en hun mentaliteit. Dat Turkije wat betreft het zijn van een rechtsstaat nog steeds op het niveau van een derdewereldland hangt, helpt natuurlijk ook niet echt in mijn keus.
Waar heb je je man gekocht ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Pffff het is je moederland. Ben blij dat ik ga terugkeren met mijn man.![]()
Heerlijk tussen de koeien en de stad leven, in rust. In het midden, perfect.
Nou ja zeg, ik heb hem niet gekocht. Heb hem via Fok ontmoet ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jouw man, of je het bonnetje nog hebt.
Maar is ie van jou ? Bezit je 'm ? Zo ja, hoe lang loopt de garantie ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik heb hem niet gekocht. Heb hem via Fok ontmoet ja.
Levenslang garantie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar is ie van jou ? Bezit je 'm ? Zo ja, hoe lang loopt de garantie ?
Ja zit nu live te kijken naar de beelden, wat een gekkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef Bilge het volgende:
In Haren schijnt gereld te worden. Radioverslag:
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Tsja, moederland; ik vind dat zo'n loos begrip. Ik woon al mijn hele leven in Nederland en weet niet beter. Vakanties in Turkije zijn leuk hoor, met familie en al, maar wanneer ik ze vaker dan een maand per jaar moet gaan zien, weet ik niet of ik dat wel altijd even zo gezellig ga vinden. En niet alleen om dit natuurlijk, maar ook om vele andere redenen waarom ik soms Nederland prefereer boven Turkije.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Pffff het is je moederland. Ben blij dat ik ga terugkeren met mijn man.![]()
Heerlijk tussen de koeien en de stad leven, in rust. In het midden, perfect.
Achja, ieder zijn eigen ding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, moederland; ik vind dat zo'n loos begrip. Ik woon al mijn hele leven in Nederland en weet niet beter. Vakanties in Turkije zijn leuk hoor, met familie en al, maar wanneer ik ze vaker dan een maand per jaar moet gaan zien, weet ik niet of ik dat wel altijd even zo gezellig ga vinden.
Denk je dat je je leven in Nederland niet gaat missen? Kastamonu is om eerlijk te zijn natuurlijk niet de meest dynamische, ontwikkelde stad in Turkije. Niet alles zal even zo bereikbaar zijn als in Nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Achja, ieder zijn eigen ding.
Nee, ik ga het leven in Nederland niet missen. Ik zal er zijn voor mijn man en hij voor mij. Heb mijn man bij mij, meer heb ik niet nodig. In de graf heb je ook niet alles bereikbaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk je dat je je leven in Nederland niet gaat missen? Kastamonu is om eerlijk te zijn natuurlijk niet de meest dynamische, ontwikkelde stad in Turkije. Niet alles is even bereikbaar zoals in Nederland.
Je bent ziek in je hoofd en hebt blijkbaar alle binding met de realiteit verloren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik ga het leven in Nederland niet missen. Ik zal er zijn voor me mijn man en hij voor mij. Heb mijn man bij mij, meer heb ik niet nodig. In de graf heb je ook niet alles bereikbaar.
Al zouden wij leven in een kartonnen doos. Heb mijn man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd en hebt blijkbaar alle binding met de realiteit verloren.
Ik ga naar Turkije. En so what? Dit is wat wij willen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
Ik blijf het zielig voor je vinden. Niet je huwelijk, niet je emigratie, maar de manier waarop je bent geïndoctrineerd.
Ga dan ook ff op turkse fora zitten aub. Het liefst eksisozluk ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ga naar Turkije. En so what? Dit is wat wij willen.pppffff Ik hou van Turkije!
Esek, bak git.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga dan ook ff op turkse fora zitten aub. Het liefst eksisozluk ofzo.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Julis het volgende:
Hahaha, ClapClapYourHands is wel druk bezig met streamen zeg.
laat me raden.. Che_ ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik heb hem niet gekocht. Heb hem via Fok ontmoet ja.
Sen en güzel duygularin katilisin.[/Sezen Aksu]quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd en hebt blijkbaar alle binding met de realiteit verloren.
Waaruit concludeer je dit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat Turkije wat betreft het zijn van een rechtsstaat nog steeds op het niveau van een derdewereldland hangt
Ik bekritiseer liefde niet, religie en andere achterlijke ideologieën wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Sen en güzel duygularin katilisin.[/Sezen Aksu]
Odun[/Bilge]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef Bilge het volgende:
JP beweert alle ontberingen in Turkije te overwinnen dankzij haar liefde voor haar man. Daar is toch niks religieus aan? Maar zelfs als het religieus zou zijn zie ik niet in waarom je een overtuigde en gelukkige gelovige, die dankzij haar geloof een levensdoel heeft en in haar element is, ongelovig zou willen maken. Je lijkt wel een Jehovah-getuige met je agressieve missionarispraktijken.
Dat had je niet bij ons hier. Dus vandaar dat ik het niet met je eens ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Bilge het volgende:
Het gaat om het principe!
Op de basisschool had je van die klojo's in groep acht die tijdens Sinterklaas de baard van de Sint eraf probeerden te trekken voor het oog van alle kleine kinderen (uit groep 3 enzo). Waarom doe je zoiets in vredesnaam? Zelfs als je zeker weet dat de Sint verzonnen is kun je de kinderen die wel in de Sint geloven toch lekker hun gang laten gaan? Je maakt ze alleen maar ongelukkig met hun nieuwe kennis.
Appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Bilge het volgende:
Ik ben zelf nooit verkracht, dus vandaar dat ik niks tegen verkrachten heb.
- Te grote invloed van de politiek op de rechtspraak. Regeringen plaatsen hun mannetjes op de juiste plaatsen wanneer ze eenmaal de macht hebben verworven. Trias politica of onafhankelijke rechtspraak bestaat in Turkije niet. Wanneer er een nieuwe regering komt, moet je als ambtenaar die door de vorige regering is benoemd, vrezen voor je positie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Sen en güzel duygularin katilisin.[/Sezen Aksu]
Odun[/Bilge]
[..]
Waaruit concludeer je dit?
quote:"Dat het geloof ervoor kan zorgen dat je je goed voelt, dat het je leven betekenis geeft, maakt het nog niet waar."
quote:Religie is misdadig omdat ze precies het tegengestelde voortbrengt van wat ze belooft: verdriet, angst en onderwerping in plaats van geluk, openheid en zelfstandigheid
In Nederland worden leden van de Hoge Raad door de regering gekozen. Ook de leden van de Supreme Court in de VS worden benoemd door de President. Als je alle landen waarin de hoogste rechters door de regering worden benoemd niet-rechtsstatelijk acht, houd je vermoedelijk niet één rechtsstaat over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
- Te grote invloed van de politiek op de rechtspraak. Regeringen plaatsen hun mannetjes op de juiste plaatsen wanneer ze eenmaal de macht hebben verworven. Trias politica of onafhankelijke rechtspraak bestaat in Turkije niet. Wanneer er een nieuwe regering komt, moet je als ambtenaar die door de vorige regering is benoemd, vrezen voor je positie.
Terechte klacht, maar onder druk van het EHRM is dit in heel Europa aan het veranderen. Nederland heeft recentelijk (na veroordelingen door het Europese Hof voor de Rechten van de Mens) een stelsel van automatische strafverminderingen bij verlate uitspraken ingevoerd. Turkije is ook partij bij het EVRM en zal dus ook van koers moeten veranderen.quote:- Mensen die al meer dan 5 jaar op hun vonnis wachten en ondertussen wegkwijnen in de gevangenis.
Dit kennen meer landen, waaronder Nederland, ter voorkoming van politieke processen, zoals de doodstraf op Adnan Menderes. Juridische onschendbaarheid kent nadelen, maar nog grotere nadelen zitten vast aan juridische aansprakelijkheid (ondermijning democratie).quote:- Onschendbaarheid van politici.
Politici verdienen ontzag omdat zij via democratische verkiezingen tot vertegenwoordiger van het volk zijn gekozen, en ook weer door de kiezer onttroond kunnen worden. Vermoedelijk vergis je politici met de uitvoerende macht (politie, leger en ambtenaren)? Vroeger wilden die wel eens iemand mishandelen, maar dat is inmiddels ook verleden tijd.quote:En daarnaast de buitenproportionele rijkdom die deze mannetjes vergaren wanneer ze de politiek ingaan (en worden verkozen) en de angst die ze om zich heen zaaien. Probeer als doodgewone verkeersagent maar eens een bekeuring uit te schrijven aan zo'n figuur of een familielid ervan.
Sowieso hekel ik de angst en het ontzag dat men in Turkije heeft richting de politiek, maar dit heeft natuurlijk te maken met de ongewenste gevolgen die men anders kan ondervinden.
1e quote: Geluk > waarheid.quote:
In welk hokje zou jij jezelf plaatsen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef zarGon het volgende:
Bilge is sağcı, TheMagnicent solcu.
Hokjesdenken is soms wel leuk.
Tja, de rechter wordt op dezelfde wijze behandeld als het gewone volk. Even los van of het wel of niet terecht is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je als Turkse rechter naar Nederland moet vluchten zit er natuurlijk iets niet helemaal goed, me dunkt.
www.volkskrant.nl/vk/nl/2(...)r-krijgt-asiel.dhtml
Ten eerste dat gaat om 1 persoon, er kunnen altijd rotte appels tussen zitten. Dat 1 Turk een eend heeft verkracht maakt niet alle turken eendenverkrachters of wel? Ten tweede bron is een gs site. Ten derde gs deed de gehele club mee aan anti-Turkije pro Frankrijk praktijken, daarvan kun je meerdere bronnen vanuit meerdere kanalen vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef Bilge het volgende:
Dat gezegde wordt te pas en te onpas uit de la getrokken. Maar goed ander onderwerp. Laatst kwam ik het volgende krantenbericht tegen en ik ben benieuwd naar jouw reactie, aangezien jij Galatasaray van landsverraad beschuldigde omdat het Galatasaray lisesi tijdens de Franse bezetting de Franse vlag zou hebben gehesen:
[ afbeelding ]
Ik jou moeder ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:58 schreef Weissman het volgende:
N.K.F.V.A.S.![]()
Zo, nu even de discussie lezen.
Dus je gaat er al van uit dat ik je aanval ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef xminator het volgende:
Ik zeg alleen ik jou moeder ook, als zijn tekst iets liefs betekent zeg ik iets liefs terug.
Dus je gaat er al van uit dat ik je aanval ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je gaat er al van uit dat ik je aanval ?
Echt een vogelhoofd.
De islam is zelf 1 grote tegenspraak op zich. Geldt ook voor alle andere religies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is onzin. Vind het in tegenspraak met wat er in de Islam wordt aangeraden.
Oke waarom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
De islam is zelf 1 grote tegenspraak op zich. Geldt ook voor alle andere religies.
Je mag niks doen wat je lichaam schade kan berokkenen. Ik weet niet of dit in de Koran of Hadiths staat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Staat er niet iets in de koran over het respecteren van je lichaam? Alle Turken die ik ken die zich van drank onthouden roken de ene Marlboro na de andere.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de gemiddelde turkse pens
Ja dit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je mag niks doen wat je lichaam schade kan berokkenen. Ik weet niet of dit in de Koran of Hadiths staat.
Ja zoiets stond mij bij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je mag niks doen wat je lichaam schade kan berokkenen. Ik weet niet of dit in de Koran of Hadiths staat.
Geen Amsterdams kind zo dik als een Turks exemplaar, 44 procent zelfs!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de gemiddelde turkse pens
neejoh. Geen van beiden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
JFM, jij bent Iraans? Ik dacht altijd dat je uit Irak kwam.
Uyghur kan dan ook in de kastquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Als het iets Turks was, had ze het allang gezegd denk ik.
Ze is Ozbeeks, maar ze ontkent het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is Marokkaans? Ik geloof je niet.
Uff ik haat jou soms echt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze is Ozbeeks, maar ze ontkent het.
Neeeee, niet nog een.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Marokkaans maar afstammeling van Ottomaanse kolonisten?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben gewoon een heel lief meisje
..quote:
Link?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
..
Tijdens het doorspitten van je postgeschiedenis kwam ik anders best vieze topics tegen, JFM.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens JFM, ik herinner mij nog een sarma discussie tussen ons. Dus dat betekent dat je ergens uit de buurt komt. En aangezien je niet Iraans of Turks bent maar wel moslim, zeg ik Koerdisch of Arabisch?
welke vieze topics bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier of het Ramadan topic. Je vond die van ons niet zuur genoeg ofzo.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben gewoon een heel lief meisje
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens JFM, ik herinner mij nog een sarma discussie tussen ons. Dus dat betekent dat je ergens uit de buurt komt. En aangezien je niet Iraans of Turks bent maar wel moslim, zeg ik Koerdisch of Arabisch?
quote:
Hey babe.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
kinky topic dit:
Tijdens de sex/masturberen aan andere dingen denken?
Fijn JFM.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
kinky topic dit:
Tijdens de sex/masturberen aan andere dingen denken?
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want jij loopt nooit te 31'en?
Kanfüs. Een gezonde man heeft daar toch juist behoefte aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mannen die daar behoefte aan hebben
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, waarom zitten jullie allemaal thuis? Hebben jullie geen leven ofzo?
Aan het lozen? Ja, 31 per definitie? Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kanfüs. Een gezonde man heeft daar toch juist behoefte aan?
wat ben jij aan het doen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, waarom zitten jullie allemaal thuis? Hebben jullie geen leven ofzo?
Zelfs met een actief seksleven moet je gewoon af en toe de hand aan jezelf slaan. Is gewoon quality me-time.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aan het lozen? Ja, 31 per definitie? Nee.
Moeten is nogal een voor een ander bepalend woord lijkt me.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelfs met een actief seksleven moet je gewoon af en toe de hand aan jezelf slaan. Is gewoon quality me-time.
JA DUS GA NU MAAR GAUW BEZIG.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moeten is nogal een voor een ander bepalend woord lijkt me.
Hatay.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie denken te vies.
[ afbeelding ]
31. Hemso's.
Haram Kardes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
JA DUS GA NU MAAR GAUW BEZIG.
Is Adana 01?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar Adana blijft de nummer een naturlich.
01.
We werden geboren als nummer 1. Adana birr!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Deze vleesgeworden perfectie weet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Levolution het volgende:
http://www.alomaliye.com/plaka.htm
14 represent
Diyarbabirquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We werden geboren als nummer 1. Adana birr!
Je bent net Süpermen, je verschijnt precies op het juiste moment.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze vleesgeworden perfectie weet.
Niemand weet, blijkbaar is ze gewoon een piç.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wat is deze Zeyno nou? Urfali? Mardinli? Merslinli? Antep?
Arabisch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wat is deze Zeyno nou? Urfali? Mardinli? Merslinli? Antep?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:14 schreef Triggershot het volgende:
Dees vind ik dan wel weer erg geslaagd
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niemand weet, blijkbaar is ze gewoon een piç.
Jij kent Imad Selim nog niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef Levolution het volgende:
Na die keyboardmuziek gezien te hebben moet ik eindbaas Omar toch echt dumpen hier, sorry.
Ik klik en mag al gelijk superpsychedelische elektrische saz aanschouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent Imad Selim nog niet!
Deze deden we met de hele klas op en dan dansen voor ons leven. Oh wat een lol.![]()
Wij zijn allang over naar Koerdische shizzle.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Triggershot het volgende:
Arabisch muziek is sowieso superieur.
Ik vind het echt zo een vies taalquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn allang over naar Koerdische shizzle.
Met Borte :quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
Nu we toch bezig zijn, wat gaan jullie op jullie bruiloften draaien/inhuren?
Is een erg groot dilemma voor mij, enerzijds moet het een groots feest worden en niet zo'n saaie receptie als bij de Nederlanders, maar anderzijds moet het geen neppe kutband met standaard keyboarddrums worden.
Ooh racist!11quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo een vies taal
Echt niet dat ik zo'n calgili dugun ga houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
Nu we toch bezig zijn, wat gaan jullie op jullie bruiloften draaien/inhuren?
Is een erg groot dilemma voor mij, enerzijds moet het een groots feest worden en niet zo'n saaie receptie als bij de Nederlanders, maar anderzijds moet het geen neppe kutband met standaard keyboarddrums worden.
Ik heb Koerdisch bloed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt serieus, ik kan het niet aanhoren.
Ik weet dus niet. Het moet niet davul zurna met over de dansvloer rennende kutkinderen worden, maar het moet ook niet zo'n alternatief hipsterbandje worden. Het moet ook niet saai worden, het moet feest zijn. Er is geen compromis.quote:
Yandin broer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet dus niet. Het moet niet davul zurna met over de dansvloer rennende kutkinderen worden, maar het moet ook niet zo'n alternatief hipsterbandje worden. Het moet ook niet saai worden, het moet feest zijn. Er is geen compromis.
Tot nu toe geen Armeens bloed ontdekt..gelukkig. Dat moest er ook nog eens bijkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Armeens Koerdisch.
Racist!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tot nu toe geen Armeens bloed ontdekt..gelukkig. Dat moest er ook nog eens bijkomen.
Grapjuhhhh
Nee, gewoon ergens ver terug ofzo... en dat volgens stamboomonderzoek. Ik ken niemand in de familie die Koerdisch spreekt of iets weet over een Koerdische voorouder.quote:
Zie haar mijn lynch willen ontlopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, gewoon ergens ver terug ofzo... en dat volgens stamboomonderzoek. Ik ken niemand in de familie die Koerdisch spreekt of iets weet over een Koerdische voorouder.
Het was het proberen waard....quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie haar mijn lynch willen ontlopen.
Sorry..maar..ehm..nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoopte op troost, erkenning.
Beter voor je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkeerde copy/paste, bedoelde Beyaz ve Sen.
Die is echt een bazennummer idd, ken je het origineel, Arabisch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens dat Beyaz ve Sen lied brengt echt veel herinneringen naar boven.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ykldnz dimi ibneler asdsadlfkjlsdakjfls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |