Dus je gaat er al van uit dat ik je aanval ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef xminator het volgende:
Ik zeg alleen ik jou moeder ook, als zijn tekst iets liefs betekent zeg ik iets liefs terug.
Dus je gaat er al van uit dat ik je aanval ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je gaat er al van uit dat ik je aanval ?
Echt een vogelhoofd.
De islam is zelf 1 grote tegenspraak op zich. Geldt ook voor alle andere religies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is onzin. Vind het in tegenspraak met wat er in de Islam wordt aangeraden.
Oke waarom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
De islam is zelf 1 grote tegenspraak op zich. Geldt ook voor alle andere religies.
Je mag niks doen wat je lichaam schade kan berokkenen. Ik weet niet of dit in de Koran of Hadiths staat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Staat er niet iets in de koran over het respecteren van je lichaam? Alle Turken die ik ken die zich van drank onthouden roken de ene Marlboro na de andere.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de gemiddelde turkse pens
Ja dit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je mag niks doen wat je lichaam schade kan berokkenen. Ik weet niet of dit in de Koran of Hadiths staat.
Ja zoiets stond mij bij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je mag niks doen wat je lichaam schade kan berokkenen. Ik weet niet of dit in de Koran of Hadiths staat.
Geen Amsterdams kind zo dik als een Turks exemplaar, 44 procent zelfs!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de gemiddelde turkse pens
neejoh. Geen van beiden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
JFM, jij bent Iraans? Ik dacht altijd dat je uit Irak kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |