Haha inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees dacht ik: dat lijkt wel een coffeeshopMaar het was de groenteboer.
Past beter in het huishoudboekje.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel aan de qat zitten.
Hij heeft daar helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Mercer het volgende:
Dat nederlands leren laat nog wel even op zich wachten
Hij had al geen zin om smakelijk eten te zeggenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft daar helemaal geen zin in.
Hij herhaalde het niet eens.....quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Mercer het volgende:
Dat nederlands leren laat nog wel even op zich wachten
Hij heeft inderdaad geen cent meegenomen dus. Hij is gekomen met zijn kleren en dat is het...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel apart dat hij echt geen rooie cent heeft, gewoon niet eens een paar honderd euro
Maar in Ghana ook niet, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel apart dat hij echt geen rooie cent heeft, gewoon niet eens een paar honderd euro
Nou inderdaad, dat wordt mijn doodquote:Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is ze zo obessief als de tering, zo een die gaat dreigen met zelfmoord als het uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |