Ik zie het nu iddquote:Op donderdag 27 september 2012 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is niet zo groot, hij is iets groter dan zij en kleiner dan haar papa.
Bij Kim Holland zou hij aan de slag kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Hij zal toch wel IETS kunnen vinden? Qua baan.
Hehe wel eerst een beetje afvallen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij Kim Holland zou hij aan de slag kunnen.
Vlag van de gastheer.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
Waarom een Hollandse vlag? Hij weet toch wel dat hij in Holland is? Beter een Ghanese vlag.....
wat weet jij daar van?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe wel eerst een beetje afvallen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Blue_note het volgende:
Haar oorbellen zinn even groot als dr anus na die pik van 'm.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Blue_note het volgende:
Haar oorbellen zijn even groot als dr anus na die pik van 'm.
Hollandse vlag? In Brabant?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
Waarom een Hollandse vlag? Hij weet toch wel dat hij in Holland is? Beter een Ghanese vlag.....
nou nou nou.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Blue_note het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Specularium het volgende:
Hij is allang blij dat hij zijn saucijzenbroodje niet zelf hoeft te vangen.
jij hebt ervaring met zijn pik?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Blue_note het volgende:
Het is een hele moderne Ghanees hoor, hij weet wat een laptop is!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Specularium het volgende:
Hij is allang blij dat hij zijn saucijzenbroodje niet zelf hoeft te vangen.
Ohja.. was even in de war.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:16 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Nou verwend, dat was dat meisje uit Kazachstan volgens mij. Dit was dat meisje uit Italië die bij haar moeder woonde. Ze deed daar iets met mode, wel een hoge functie geloof ik en reisde daarvoor de hele wereld over. Ze had ook veel vrienden en ik had het idee dat ze echt een beetje wegkwijnde hier in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |