abonnement Unibet Coolblue
pi_117044797


Liefs Uit... seizoen 2
In de tweede serie van het programma KROs Liefs Uit volgt Yvon Jaspers acht verliefde Nederlanders die er alles voor over hebben om samen met hun buitenlandse partner een toekomst in Nederland op te bouwen.
Na soms maanden of jaren bezig te zijn geweest met de verblijfspapieren verwelkomen Dieuwertje, Fenna, Jeroen, Elvira, Twin, Petra, Jelske en Paul hun grote liefde uit Pakistan, Ghana, Frankrijk, Ecuador, Iran, Indonesië, Ghana en Colombia om hier een gezamenlijk leven op te bouwen.

Lange periode volgen
Yvon Jaspers volgt de verliefde stellen gedurende een lange periode, vanaf het moment dat er afscheid wordt genomen van familie en vrienden in het land van herkomst en de hereniging in Nederland waar lang en intens naar toe is geleefd.
Regelmatig zoekt Yvon Jaspers de stellen op in hun nieuwe gedeelde leven en ziet hoe de buitenlandse partners proberen te aarden in Nederland. Niet alleen is ze er getuige van hoe de buitenlandse partners kennismaken met de Nederlandse gewoontes, op zoek gaan naar een baan en nieuwe vrienden maken. Ook ziet ze grappige maar soms ook grote culturele verschillen. Vanzelfsprekend steken heimwee en verveling de kop op en moeten andere onvermijdelijke relationele hobbels worden genomen.
Is de liefde bestand tegen het Hollandse klimaat?
KROs Liefs Uit laat zien hoe de buitenlandse partners door hun nieuwe omgeving worden ontvangen en hoe het is om in Nederland als nieuwkomer je draai te moeten vinden. Maar ook hoe het is voor degene die hier al woont. Want niet altijd wordt een exotische partnerkeuze begrepen. Dieuwertje en Ali, Fenna en Rahman, Jeroen en Marie, Julio en Elvira, Twin en Faranak, Petra en Fajar, Tawfiq en Jelske en Paul en Diego, laten zien of het vuur van hun liefde bestand is tegen het Hollandse klimaat.

Uitzendingen:
Vanaf 16 augustus 2012, 8 afleveringen, 21.30 uur, Nederland 1

Website:
http://liefsuit.kro.nl/
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_117044878
Madurodam O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 20 september 2012 @ 22:08:34 #3
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_117044945
Meisie toch, je hebt toch je vibo.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_117045216
Deze gun ik het! Maar of hij nog eens terug komt?

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2012 22:13:14 ]
pi_117045228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef Blue_note het volgende:
Deze gun ik het!
:Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_117050951
Ik vond dit echt een schattig stel O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117076323
Dit staat op facebook, super leuk:

quote:
UPDATE PETRA EN FAJAR

Een bericht van Petra:

Spannende en leuke tijden
Fajar en ik hebben een geweldige tijd samen gehad in Nederland. En het afscheid was zwaarder dan ooit, maar we waren daardoor vastbesloten om samen een toekomst op te bouwen in Nederland.

Fajar begon een week na zijn terugkeer in Jakarta met Nederlandse les. We hielden veel contact via skype en telefoon. Fajar leerde snel en zijn g begon al snel Hollands te klinken.
Ondertussen was het regelen van alle papieren aan de orde en op 29 augustus stond het inburgeringsexamen gepland. De dag voor het examen was zenuwslopend. Maar tegenover elkaar hielden we ons goed. Nee ik ben niet zenuwachtig, jij? Maar op de woensdagochtend stuiterde ik om 5.30 mijn bed al uit en om 9.30 kwam dan eindelijk het verlossende antwoord. Hij is geslaagd!

Twee weken geleden hebben we alle papieren ingeleverd bij de IND. Gelukkig nog voor de deadline van 1 oktober, omdat dan de regels weer veranderen. De papieren zijn allemaal dik in orde!

Nu is het afwachten. Over maximaal 3 maanden hebben we antwoord en hopelijk kunnen we met de kerst dan eindelijk samen zijn! Dat is het streven wat we altijd in ons hoofd hebben gehad. Dus nog even duimen. Maar gelukkig heb ik nog een vakantie tegoed dit jaar dus volgende week vertrek ik voor drie en een halve week naar Indonesië om samen vakantie te vieren en te genieten. Het wordt tijd, want we missen elkaar zo erg!
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 22 september 2012 @ 01:39:48 #8
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117104123
Ik kijk het nu.

Ben nog het meest benieuwd naar het verloop van vorig seizoen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117310080
Van de Liefs uit website:

Update Arjen en Orsola
Voor serie 1 van Liefs Uit… volgden wij de komst van de Italiaanse Orsola naar de Haarlemse Arjen.
Arjen en Orsola zijn inmiddels niet meer bij elkaar. Wij gunnen hen alle rust en privacy tijdens deze emotioneel moeilijke tijd.

Dit had ik wel een beetje verwacht..
pi_117311436
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef Reismeis het volgende:
Van de Liefs uit website:

Update Arjen en Orsola
Voor serie 1 van Liefs Uit… volgden wij de komst van de Italiaanse Orsola naar de Haarlemse Arjen.
Arjen en Orsola zijn inmiddels niet meer bij elkaar. Wij gunnen hen alle rust en privacy tijdens deze emotioneel moeilijke tijd.

Dit had ik wel een beetje verwacht..
Zij was dat verwende meisje toch?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117311696
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zij was dat verwende meisje toch?
Nou verwend, dat was dat meisje uit Kazachstan volgens mij. Dit was dat meisje uit Italië die bij haar moeder woonde. Ze deed daar iets met mode, wel een hoge functie geloof ik en reisde daarvoor de hele wereld over. Ze had ook veel vrienden en ik had het idee dat ze echt een beetje wegkwijnde hier in Nederland.
  donderdag 27 september 2012 @ 14:54:09 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117312826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef Reismeis het volgende:
Van de Liefs uit website:

Update Arjen en Orsola
Voor serie 1 van Liefs Uit… volgden wij de komst van de Italiaanse Orsola naar de Haarlemse Arjen.
Arjen en Orsola zijn inmiddels niet meer bij elkaar. Wij gunnen hen alle rust en privacy tijdens deze emotioneel moeilijke tijd.

Dit had ik wel een beetje verwacht..
Ach, dat vind ik best spijtig. Ik vond haar een leuke meid en hen een leuk stel.

Ik kan me best voorstellen dat ze uiteindelijk hier toch niet goed kon aarden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_117325909
vanavond:

quote:
In 2007 ontmoeten de Nijmeegse Jelske (24) en de Ghanese Tawfiq (29) elkaar. Voor hem is het meteen duidelijk: Jelske is de liefde van zijn leven. Jelske is ook gek op Tawfiq maar ze heeft toch ook haar twijfels over een lange afstandsrelatie. Twee jaar lang zien ze elkaar niet maar hebben ze veel en vaak telefonisch contact. Uiteindelijk weten ze het zeker: ze horen bij elkaar. Ze zetten de visumprocedure in werking en begin dit jaar trekt Tawfiq in bij zijn inmiddels Nederlandse echtgenote. Zonder zijn Ghanese vrienden, zonder werk en zonder inkomen, valt de overgang van het warme Ghana naar het koude Nederland hem rauw op zijn dak.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_117326233
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
vanavond:

[..]

Wtf, ik had haar op basis van deze foto veel ouder geschat:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117326344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, ik had op basis van deze foto veel ouder geschat:
[ afbeelding ]
ja he, ik schatte ze ook ouder in. Beiden een jaartje of 5 ouder ofzo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 21:31:18 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_117330569
Zag ik nou Mr T. _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117330691
Wat een doos, nu al.
pi_117330850
de seks is goed.. zeker een pik van minimaal 20 cm :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 21:35:59 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_117330854
Yvon is helemaal geshokeerd , seks :o
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 21:37:04 #20
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117330919
Die wenkbrauwen....
pi_117330926
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Yvon is helemaal geshokeerd , seks :o
echt he _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 27 september 2012 @ 21:37:58 #22
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117330976
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Yvon is helemaal geshokeerd , seks :o
Veel wel mee. Eerder verbaasd.
pi_117331003
Zij praat ook al kinderachtig.. Is dat iets van deze generatie??? Of van meisjes die op Afrikanen vallen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 21:38:57 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_117331031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Zij praat ook al kinderachtig.. Is dat iets van deze generatie??? Of van meisjes die op Afrikanen vallen?
Ik dacht hetzelfde, net als dat meisje net bij GV. Beetje naïef misschien dat, dat het is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117331055
Ha ha... in Nederland is het een appartementje. En een paleisje.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')