Oe zou ik dan toch nog ontdekt wordenquote:
Uiteraard!!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Oe zou ik dan toch nog ontdekt worden![]()
Isniewaar! Ik heb een trage reactiesnelheid!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
ze klikt om de 3 kwartier en noemt het zappen
wat schattig
das ook maar relatiefquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Isniewaar! Ik heb een trage reactiesnelheid!
Kijk maar, ik reageer op een post van gisteren.
wtf!?quote:
Eigenlijk als een tang op een varken, want we zijn gewoon allemaal even [barneymode] awesome! [/barneymode]quote:
Dat komt ook alleen maar doordat wij het gemiddelde danig naar benee trekken!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen zijn wel bovengemiddeld awesome hoor. En ja, ik heb het over mezelf.
Jezus Erik Klaas, doe maar weer zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen zijn wel bovengemiddeld awesome hoor. En ja, ik heb het over mezelf.
Zo wat? Zo... awesomequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jezus Erik Klaas, doe maar weer zo
Wie is 'wij'?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar doordat wij het gemiddelde danig naar benee trekken!
Hallo zeg Greys, als er een Awesome: The Movie zou uitkomen zou jij de hoofdrol spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is 'wij'?
Noem je mij nu non-awesome?
Hij zegt ook bijna niemand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:41 schreef Takaiki het volgende:
Daar was je toch zelf hard genoeg mee bezig?
Allemachtigquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hallo zeg Greys, als er een Awesome: The Movie zou uitkomen zou jij de hoofdrol spelen.
Het is wel een thriller dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allemachtigpas je op dat je niet uitglijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |