Jep, Tyton is een prima keeper dus dat lek is gedicht maar de verdediging is nog bar slecht.. dat heeft gewoon invloed op de rest van het team.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goede centrale verdedigers zou PSV al veel sterker maken, dan heeft het middenveld ook gelijk veel meer mogelijkheden. Zolang je dit centrum hebt zal je nooit veel winnen.
ja want je koopt met Tyton een keeper voor de komende jaren. Dan had je beter een ervaren man voor 1 seizoen kunnen halen. Nu zit straks of Tyton of Zoet minimaal 1 jaar op de bank.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar is dat wel een fout? Of laten ze hem nu gewoon rustig ervaring op doen dat de stap en de druk minder groot is?
Maarja, PSV en inzicht.. dat gaat al langer mis hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja want je koopt met Tyton een keeper voor de komende jaren. Dan had je beter een ervaren man voor 1 seizoen kunnen halen. Nu zit straks of Tyton of Zoet minimaal 1 jaar op de bank.
en de ballen om jeugdspelers echt een keer de kans te geven voordat je ballast gaat kopen tegen woekerprijzen. Scheelt ook een heleboel afschrijvingen op jaarbasis.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maarja, PSV en inzicht.. dat gaat al langer mis he
Ik vind hem sowieso een van de beste 3 keepers van de Eredivisie, samen met Vermeer en die keeper van Twente. En misschien wel dé beste.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat elke club in de Eredevisie blij is met een keeper als Tyton..
als pure lijnkeeper is hij de beste, ik vind Michailov alleen een stuk completer.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso een van de beste 3 keepers van de Eredivisie, samen met Vermeer en die keeper van Twente. En misschien wel dé beste.
Erge is dat hij er nu waarschijnlijk ook gewoon nooit meer in komt dit seizoen. Een keeper wissel je niet zomaar, en zeker niet 2 keer. Wederom pure kapitaalsvernietiging dus.
Dat zeker.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als pure lijnkeeper is hij de beste, ik vind Michailov alleen een stuk completer.
Die zie ik jullie ook nooit winnen tbh. Feyenoord maakt het spel ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef rubbereend het volgende:
dus....
zul je zien dat het zondag ineens wel staat.....
PEC en Willem II thuis zie ik ze ook niet winnnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zie ik jullie ook nooit winnen tbh. Feyenoord maakt het spel ook niet.
ik vind Tyton juist weer geen uitstraling hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zeker.
Hij heeft meer uitstraling dan Vermeer en Mihaylov, neukt geen chicks van teamgenoten, en keepte een bizar goed EK..
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso had Brands dan Donk moeten halen. Gouden duo, met Boytje.
Knap waar je die hoop vandaan haalt Serero en Eriksen lopen Markje en De Stroot helemaal kapot.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef RijstNatie het volgende:
Psv gaat winne tegen de betere teams zoals twente en ajax let maar op
schiet je weinig mee op als je daarna tegen de Heraclesjes weer punten laat liggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef RijstNatie het volgende:
Psv gaat winne tegen de betere teams zoals twente en ajax let maar op
waarom dan wel je basisteam voor het grootste gedeelte opstellen? Zet er dan een B team in.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk doen ze niet meer zoveel moeite voor de EL, schijtbeker
Gelbe karte?quote:
Rote karte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |