Eh, nee. Ik dans niet, ik zing welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit vraagt om een filmpje
daar heb je vast een filmpje vanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik dans niet, ik zing wel
Nee, ook al niet! Wat jammer nou..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar heb je vast een filmpje van
Nee dat was nog toen er geen SC was.quote:
owquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ook al niet! Wat jammer nou..
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
GODMILJAAR, WAAROM KUNDE U NIE DANSEN DAN!?!
Heb ik je nu teleurgesteld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Dan ga je een rondje rennen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
![]()
Ik zeg niet dat ik niet kan dansen, maar doe het liever niet
Ook niet als je een paar drankjes op hebt?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niet dat ik niet kan dansen, maar doe het liever niet
Op Facebook? Als een Live Event?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij wel gepost wanneer ik geen maagd meer was
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb ik je nu teleurgesteld?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Op Facebook? Als een Live Event?
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet jequote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als je een paar drankjes op hebt?
Dat klopt, maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet je
jij injecteert de wodka gewoon met een injectienaald rechtstreeks in je bloed?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet je
Ik zeg nooit nooit, ik zeg bijna nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zeg nooit nooit
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten benquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij injecteert de wodka gewoon met een injectienaald rechtstreeks in je bloed?
Na een paar biertjes zeg maar?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, ik zeg bijna nooit
Nee, op FOK!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Op Facebook? Als een Live Event?
ach, prima tochquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten ben
Ik heb dat ook, vet handig en goedkoop die paar keren per jaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten ben
Prima dat ik bijna nooit drink, of prima dat ik snel aangeschoten ben?quote:
Allebei is prima tochquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Prima dat ik bijna nooit drink, of prima dat ik snel aangeschoten ben?
Maar niet altijd even grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, vet handig en goedkoop die paar keren per jaar.
beidequote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Prima dat ik bijna nooit drink, of prima dat ik snel aangeschoten ben?
Oh, je vergist je. Ik ben niet liefquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beide
heb het niet zo op vrouwen die zich vol kunnen tanken, en snel aangeschoten meisjes vind ik altijd wel lief
Tuurlijk wel. Maar niet zo snel!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om aangeschoten te zijn?
hoezo niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, je vergist je. Ik ben niet lief![]()
Ik lust wel wijn, maar drink meestal malibu ofzo.quote:
Mijn allereerste drankje ooit, op de soos, malibuquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik lust wel wijn, maar drink meestal malibu ofzo.
Malibu cola!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn allereerste drankje ooit, op de soos, malibu
"de soos"quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb nog genoeg malibu staan hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik lust wel wijn, maar drink meestal malibu ofzo.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nog genoeg malibu staan hoor
Dat je niet alles moet geloven wat ik zegquote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vertel vertel, we schrijven mee
wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat je niet alles moet geloven wat ik zeg
Vast wel, kwantumkorting enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef twi het volgende:
Is die sterke drank voor caféhouders eigenlijk heel veel goedkoper dan voor consumenten?
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je die wel op mag komen drinken
Nee hoor, scheelt niet veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef twi het volgende:
Is die sterke drank voor caféhouders eigenlijk heel veel goedkoper dan voor consumenten?
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hij je graag dronken wil voeren met wat Malibu
Dan moet ik wel een aanhanger meenemen vanaf hier om goedkoper uit te zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, scheelt niet veel.
Wil je het goedkoop moet je naar Duitsland rijden
kijk, een echte kerel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zo snel word ik niet dronken.. tochquote:
hier in Rotterdam ook hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Figuurlijk bedoeld. Dat zeggen wij A'dammers weleens he, 'ouwe'.
Hier in Brabant niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier in Rotterdam ook hoor
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo snel word ik niet dronken.. toch
He ouwequote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Figuurlijk bedoeld. Dat zeggen wij A'dammers weleens he, 'ouwe'.
Verschillend. Ieder jaar andersquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe ga jij met carnaval?
Als Maria Magdalenaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe ga jij met carnaval?
hoe ging je vorig jaar?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Verschillend. Ieder jaar anders
Dat "boks" is ooit eens tegen mij gezegd door het meest schriele mannetje dat ik ooit heb ontmoet. En dat wil wat zeggen als je weet hoe dun ik ben. Ik kon niet ophouden met lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat het stom klinkt. "boks ouwe!" oki.
Chinees, en het jaar daarvoor dienstmeisje.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier in Rotterdam ook hoor
Maltamanquote:
spannondquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Chinees, en het jaar daarvoor dienstmeisje.
*dan ik.quote:
Zo erg praat ik niet met een accent, vraag maar aan Roy.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Jullie hebben wel een zachte G
Jij mij ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt mij nog niet dronken gezien
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat "boks" is ooit eens tegen mij gezegd door het meest schriele mannetje dat ik ooit heb ontmoet. En dat wil wat zeggen als je weet hoe dun ik ben. Ik kon niet ophouden met lachen
Jawel hoor, maar is leukquote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo erg praat ik niet met een accent, vraag maar aan Roy.
Ligt eraan wat je verstaat onder stoutquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus het was een stout dienstmeisje?
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef twi het volgende:
Mensen die zeggen dat hun accent meevalt, zeggen dit tegen beter weten in.
Iedereen is te oud en te jong voor oldskool helmondsquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso ben ik te oud voor straattaal. maar niet voor oldschool helmonds.
dit inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef twi het volgende:
Mensen die zeggen dat hun accent meevalt, zeggen dit tegen beter weten in.
Maar jouw accent is net zo goed te horen..quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is te oud en te jong voor oldskool helmonds
Ja kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maar jouw accent is net zo goed te horen..
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
heeft helmond een accent?
Das toch gewoon limburgs?
Helmond is Brabantquote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
heeft helmond een accent?
Das toch gewoon limburgs?
neequote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Beter Brabants als Vlaams he?
Dat zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Beter Brabants als Vlaams he?
Dat kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
JaBijna weekend, altijd goed
Wat heb je liever, je eigen accent of mijn accent?quote:
Jouw accentquote:Op donderdag 20 september 2012 19:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat heb je liever, je eigen accent of mijn accent?
ik heb in Oss gewoond (ooit in een ver donker verledenquote:
Oh je bent een messentrekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb in Oss gewoond (ooit in een ver donker verleden)
niet oorspronkelijk, maar heb der 5 jaar gewoond als kind ofzoquote:
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke provincie zou mij toch graag als bewoner hebben
Jawel, misschien alleen Friesland en Groningen niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagMij niet dan?
Zeeuwen zijn stug toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, misschien alleen Friesland en Groningen niet.
Die zijn nogal stug he
stug?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn nogal stug he
Daar wil ik ook niet wonen!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn nogal stug he
kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die inhoudsloze "Ja toch?", "Oké dan.", "Uiteraard.", "Oh, toch", "Aha" en "Dat klopt" reacties. Kunnen mensen echt niets beters verzinnen dan dat?
Oké.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die inhoudsloze "Ja toch?", "Oké dan.", "Uiteraard.", "Oh, toch", "Aha" en "Dat klopt" reacties. Kunnen mensen echt niets beters verzinnen dan dat?
dat noemt men postopkrikken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef twi het volgende:
Boeiend, tong80 komen we toch niet meer voorbij. Wanneer heb jij voor het laatst gekrikt?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
dat noemt men postopkrikken.
krikken.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Boeiend, tong80 komen we toch niet meer voorbij. Wanneer heb jij voor het laatst gekrikt?
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
stiekeme hosselaar is ie ook heh, die roy.
ik zit nu 11 jaar op fok en haal nog niet eens de 50k volgens mij. en tong80 topics zijn niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Boeiend, tong80 komen we toch niet meer voorbij. Wanneer heb jij voor het laatst gekrikt?
Jawelquote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zit nu 11 jaar op fok en haal nog niet eens de 50k volgens mij. en tong80 topics zijn niet aan mij besteed.
Ik geef je alleen gelijk als je met goede argumenten komtquote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik het zeg en ik heb altijd gelijk, zelfs als dat niet zo is.
oki.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik geef je alleen gelijk als je met goede argumenten komt
Zo makkelijk ben ik anders niet hoorquote:
ja-knikkers zijn dan ook saai.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik anders niet hoor
Dat klopt. Ik ben altijd eerlijk, en dat wordt helaas niet door iedereen gewaardeerd..quote:
niemand is altijd eerlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben altijd eerlijk, en dat wordt helaas niet door iedereen gewaardeerd..
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
niemand is altijd eerlijk.
maar mensen zijn nu eenmaal slecht in confrontaties.
Want uiteraard ligt het altijd aan de ander als die jouw mening niet universele waarheid accepteert.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
Dat klopt. Ik ben altijd eerlijk, en dat wordt helaas niet door iedereen gewaardeerd..
jep.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want uiteraard ligt het altijd aan de ander als die jouw mening niet universele waarheid accepteert.
Die zin loopt totaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want uiteraard ligt het altijd aan de ander als die jouw mening niet universele waarheid accepteert.
Er moet nog een 'als' tussen. Dat kan jij.quote:
Dat ligt het ook. En ik spreek ook altijd de waarheid.quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet nog een 'als' tussen. Dat kan jij.
Held!quote:
Heldin, graag. Ik heb nog steeds geen piemeltjequote:
Laat es zien?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
Heldin, graag. Ik heb nog steeds geen piemeltje.
Plato had maar één ding dat ik niet had...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
het scheelt dat je nu niet meer in de schaduw van plato staat, air.
uitgebreide voetbalkennis?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plato had maar één ding dat ik niet had...
Dé übersingle!quote:
quote:
Zijn maagdelijkheid.quote:
Waarlijk een gemis. Plato was een topgast!quote:
Dat vat inderdaad samen hoe saai het hier is.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
Hallo, hoe gaat het met jullie?
Ik weet dat jullie erg nieuwsgierig zijn, dus ik zal de antwoorden maar geven voordat jullie de vragen stellen.
Ja, het gaat goed met mij.
Nee, heb geen plannen voor de rest van de avond.
Ik eet vanavond pizza.
En ja, ik heb zin in seks.
grgr.
Wis en waarachtig, wat een eeuwige zonde dat ik hem niet gekend hebquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarlijk een gemis. Plato was een topgast!
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet dat jullie erg nieuwsgierig zijn, dus ik zal de antwoorden maar geven voordat jullie de vragen stellen.
Ik eet vanavond pizza.
grgr.
Kijk je Shownieuws ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef STING het volgende:
Agussie, Nederlandse volkzangers hebben last van de crisis.........!
Ik zie kansen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond pizza.
grgr.
Mijn God, ooit was het een journalistiek bastion.quote:
Ze neukt het licht uit je ogen?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef twi het volgende:
Vul ze in en je ziet binnenkort niet zo heel veel meer
Is dat een uitspraak? Iemand het licht uit de ogen neuken? In dat geval nee, ik kan nog best goed zienquote:
Schijnbaar wind je haar dan niet voldoende op.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Is dat een uitspraak? Iemand het licht uit de ogen neuken? In dat geval nee, ik kan nog best goed zien
Nouja, dan moet ik het maar aan iemand anders overlaten.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
Schijnbaar wind je haar dan niet voldoende op.
Volgens AirwiN wind ik Myra niet genoeg opquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen... wie is het doelwit?
Air is al jaren getrouwd, wat weet hij er nu vanquote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens AirwiN wind ik Myra niet genoeg op
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Air is al jaren getrouwd, wat weet hij er nu van.
Hij weet blijkbaar een hoop over vrouwen die niet opgewonden zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dan moet ik het maar aan iemand anders overlaten.
Of hij denkt dat te weten.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Hij weet blijkbaar een hoop over vrouwen die niet opgewonden zijn.
Sta ik er al op?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dit alleen post om te peilen wie ik op mijn hitlist moet zetten
Genoeg, gezien het feit dat mijn vrouw al jaren bij mij blijft.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
Gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, iedereen onder de 1.83 is veilig.
Godver ik val net binnen de gevarenzone.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, iedereen onder de 1.83 is veilig.
Maar jij bent sowieso veilig.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Godver ik val net binnen de gevarenzone.
Dan is het goed.quote:
Komt door de ketting.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg, gezien het feit dat mijn vrouw al jaren bij mij blijft.
Over die lengtediscriminatie hoorde ik je anders niet klagen.quote:
Nee klopt, maar ik dacht het gewoon even voor je op te nemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Over die lengtediscriminatie hoorde ik je anders niet klagen.
Wat ben je toch aardigquote:Op donderdag 20 september 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik dacht het gewoon even voor je op te nemen.
Ik wil niet dood, dus dat hoeft niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik dacht het gewoon even voor je op te nemen.
Ik ben toch aardig voor je, niet dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij aardig voor mij bent wel.
Tot nu toe wel ja, dus ga zo door zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben toch aardig voor je, niet dan?
Wow, dat klinkt als een compliment!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja, dus ga zo door zou ik zeggen
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt als een compliment!
Vastbinden.quote:
Kom je langs binnenkort?quote:
Ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheidquote:
Dat verdwijnt vanzelf zodra je verliefd wordt op mij als gevolg van het Stockholm syndroom.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheid.
Is dat hoe je Miss vastgelegd hebt?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verdwijnt vanzelf zodra je verliefd wordt op mij als gevolg van het Stockholm syndroom.
Nee, helaas zijn dergelijke tactieken niet generiek toepasbaar.quote:
Ah. Toch bedankt voor de waarschuwing. Ik blijf thuis.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, helaas zijn dergelijke tactieken niet generiek toepasbaar.
Toen je nog jong was?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom er net achter dat ik oooooit een relatieplanet account heb aangemaakt waar ik nu naar zit te kijken en ik kan me er echt helemaal niets meer van herinneren.
Gelukkig, als je perfect zou zijn, zou ik bang zijn geworden.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Goed hoor, al ben ik net twee keer ingemaakt met League of Legends. Het is niet anders, ik zuig in games.
Oh mijn God met een meisje?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig, als je perfect zou zijn, zou ik bang zijn geworden.
Ik heb geflirt vandaag jonge! Op werk! Met een meisje!
Ja, lang zwart haar (want AZN) en tietjes, niet van die grote memmen, maar tietjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mijn God met een meisje?Met tietjes en lang haar enzo?
Ja, zij begon!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef twi het volgende:
Wat, AZN? Jij en AZN? Begin je nu met soort zoekt soort?Maar top! Flirtte ze ook terug?
Zou je 'r raken?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zij begon!
Ik wist niet wat ik meemaakte!
Vragen wanneer ik weer werkte ditdatalles.
Tja dan is zijn vriendin vast geen helder licht.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Iemand schreef dat er iemand van de Alzheimer stichting aan zijn deur geweest.
Een van zijn vrienden reageert met het volgende.
"Ik zou 'm zeven keer de kanker hebben ingescholden. Opgekankerd met je domme hoofd. Moesten die bitches maar geen alzheimer krijgen."
Kanker gebruiken
ingescholden ipv uitgescholden
Ik wat voor wereld leef ik dat dit soort mensen gewoon een relatie hebben?
Wauw, je wordt gewoon versierdquote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zij begon!
Ik wist niet wat ik meemaakte!
Vragen wanneer ik weer werkte ditdatalles.
Dafuq?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Iemand schreef dat er iemand van de Alzheimer stichting aan zijn deur geweest.
Een van zijn vrienden reageert met het volgende.
"Ik zou 'm zeven keer de kanker hebben ingescholden. Opgekankerd met je domme hoofd. Moesten die bitches maar geen alzheimer krijgen."
Kanker gebruiken
ingescholden ipv uitgescholden
Ik wat voor wereld leef ik dat dit soort mensen gewoon een relatie hebben?
Zozo.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lang zwart haar (want AZN) en tietjes, niet van die grote memmen, maar tietjes.
Ik denk het wel. Ik moet haar dan nog eens goed bekijken met iets minder kleding aan. Het liefst een blote buik.quote:
Je moest eens weten!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wauw, je wordt gewoon versierd
Maar wel neukbaar, jammer wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja dan is zijn vriendin vast geen helder licht.
Ja daar gaat het heen met deze wereld. Ik ben trouwens net door hem uitgescholden voor kankermongool. Dit soort proleten zijn zo verschrikkelijk grappig.quote:
Ik zie haar volgende week pas weer denk ik.quote:
Lijk je een keer smooth doe je dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar volgende week pas weer denk ik.
Maar met het blonde meisje waar ik een klein beetje op val, kon ik geen gesprek aanknopen. Ik heb haar 15 minuten aan zitten staren.
Dat soort proleten hebben recht om te schelden op zichzelf. Ik zou ze een spiegeltje geven voor hun verjaardag.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wel neukbaar, jammer wel.
[..]
Ja daar gaat het heen met deze wereld. Ik ben trouwens net door hem uitgescholden voor kankermongool. Dit soort proleten zijn zo verschrikkelijk grappig.
Je had ook gewoon in een koelcel kunnen gaan zittenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Het is nu eindelijk koud genoeg voor mijn the nightmare before christmas handschoenen
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Het is nu eindelijk koud genoeg voor mijn the nightmare before christmas handschoenen
Ja sorry. Ik had in mijn hoofd wel 100 gesprekken met haar gevoerd. De beste begroetingen bedacht, speels, flirterig, braaf, brutaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijk je een keer smooth doe je dat.
Zo koud?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Jamaar dan ziet niemand zequote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had ook gewoon in een koelcel kunnen gaan zitten
Ze hebben geen vingers hoor. Ik vond ze gewoon tof en nu is het na 4 maanden eindelijk niet meer te zweterig weerquote:
Misschien moet je die gesprekken in je hoofd niet meer houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja sorry. Ik had in mijn hoofd wel 100 gesprekken met haar gevoerd. De beste begroetingen bedacht, speels, flirterig, braaf, brutaal.
Kom ik met: Hoi....
FML.
Foto maken ditdatquote:
Ik dacht al, tis september, geen winterquote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben geen vingers hoor. Ik vond ze gewoon tof en nu is het na 4 maanden eindelijk niet meer te zweterig weer
Doe ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort proleten hebben recht om te schelden op zichzelf. Ik zou ze een spiegeltje geven voor hun verjaardag.
Zullen we hem opzoeken Heloef?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Hij had geschreven dat hij me grappig vond omdat ik mbo doe.
Mijn reactie:
"Ik mag dan een praktijkgerichte opleiding doen, ik heb tenminste geen reacties met doorspekt met scheldwoorden nodig en een profielfoto waarmee is wanhopig wil laten zien aan de wereld hoe stoer ik wel niet ben."
Meteen zijn reactie verwijderd.
Wat een fucking kutpauperquote:Op donderdag 20 september 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Hij had geschreven dat hij me grappig vond omdat ik mbo doe.
Mijn reactie:
"Ik mag dan een praktijkgerichte opleiding doen, ik heb tenminste geen reacties met doorspekt met scheldwoorden nodig en een profielfoto waarmee is wanhopig wil laten zien aan de wereld hoe stoer ik wel niet ben."
Meteen zijn reactie verwijderd.
Nee joh. Hij is het niet waar.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we hem opzoeken Heloef?
Kijken of ie dan nog zo stoer is in zijn hardcore trui en achterlijke petje
Nu zegt hij dat wat ik zeg niet relevant was.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een fucking kutpauperGoede reactie van je!
Ik ken een paar Serven met een oorlogstrauma. Doen alles voor een fles drank.quote:
Pm eens info? Gast verdiend het om even gespammed te wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu zegt hij dat wat ik zeg niet relevant was.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn opleiding wel zeker.
Er is altijd wat met het mbo.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
En wat is er mis met een mbo opleiding btw?
Nee joh, laat gaan. Ik heb hem een fijne dag gewenst hij bleek toch genuanceerd te kunnen posten.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pm eens info? Gast verdiend het om even gespammed te worden
Jammerquote:Op donderdag 20 september 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, laat gaan. Ik heb hem een fijne dag gewenst hij bleek toch genuanceerd te kunnen posten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Dan ga ik maar slapen, lange dag morgen :,(
Truste!
Ach, hij probeert er in elk geval nog iets van te maken met zo'n kapsel.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Liefde kan zo iets moois zijn.
En toch moest ik lachen godverdomme.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij probeert er in elk geval nog iets van te maken met zo'n kapsel.
Mijn mondhoeken krulden ook op.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch moest ik lachen godverdomme.
Nee hoor, te hoog blond. Maar ik vind het tof dat ze verder kijkt dan zijn gezicht.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Allemaal jaloers want hij batst een lekker wijf
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Allemaal jaloers want hij batst een lekker wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik patent had op "boehoe ik ben lelijk posts"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |