Eh, nee. Ik dans niet, ik zing welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit vraagt om een filmpje
daar heb je vast een filmpje vanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik dans niet, ik zing wel
Nee, ook al niet! Wat jammer nou..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar heb je vast een filmpje van
Nee dat was nog toen er geen SC was.quote:
owquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ook al niet! Wat jammer nou..
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
GODMILJAAR, WAAROM KUNDE U NIE DANSEN DAN!?!
Heb ik je nu teleurgesteld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Dan ga je een rondje rennen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
![]()
Ik zeg niet dat ik niet kan dansen, maar doe het liever niet
Ook niet als je een paar drankjes op hebt?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niet dat ik niet kan dansen, maar doe het liever niet
Op Facebook? Als een Live Event?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij wel gepost wanneer ik geen maagd meer was
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb ik je nu teleurgesteld?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Op Facebook? Als een Live Event?
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet jequote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als je een paar drankjes op hebt?
Dat klopt, maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet je
jij injecteert de wodka gewoon met een injectienaald rechtstreeks in je bloed?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet je
Ik zeg nooit nooit, ik zeg bijna nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zeg nooit nooit
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten benquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij injecteert de wodka gewoon met een injectienaald rechtstreeks in je bloed?
Na een paar biertjes zeg maar?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, ik zeg bijna nooit
Nee, op FOK!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Op Facebook? Als een Live Event?
ach, prima tochquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten ben
Ik heb dat ook, vet handig en goedkoop die paar keren per jaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten ben
Prima dat ik bijna nooit drink, of prima dat ik snel aangeschoten ben?quote:
Allebei is prima tochquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Prima dat ik bijna nooit drink, of prima dat ik snel aangeschoten ben?
Maar niet altijd even grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, vet handig en goedkoop die paar keren per jaar.
beidequote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Prima dat ik bijna nooit drink, of prima dat ik snel aangeschoten ben?
Oh, je vergist je. Ik ben niet liefquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beide
heb het niet zo op vrouwen die zich vol kunnen tanken, en snel aangeschoten meisjes vind ik altijd wel lief
Tuurlijk wel. Maar niet zo snel!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om aangeschoten te zijn?
hoezo niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, je vergist je. Ik ben niet lief![]()
Ik lust wel wijn, maar drink meestal malibu ofzo.quote:
Mijn allereerste drankje ooit, op de soos, malibuquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik lust wel wijn, maar drink meestal malibu ofzo.
Malibu cola!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn allereerste drankje ooit, op de soos, malibu
"de soos"quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb nog genoeg malibu staan hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik lust wel wijn, maar drink meestal malibu ofzo.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nog genoeg malibu staan hoor
Dat je niet alles moet geloven wat ik zegquote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vertel vertel, we schrijven mee
wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat je niet alles moet geloven wat ik zeg
Vast wel, kwantumkorting enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef twi het volgende:
Is die sterke drank voor caféhouders eigenlijk heel veel goedkoper dan voor consumenten?
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je die wel op mag komen drinken
Nee hoor, scheelt niet veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef twi het volgende:
Is die sterke drank voor caféhouders eigenlijk heel veel goedkoper dan voor consumenten?
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hij je graag dronken wil voeren met wat Malibu
Dan moet ik wel een aanhanger meenemen vanaf hier om goedkoper uit te zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, scheelt niet veel.
Wil je het goedkoop moet je naar Duitsland rijden
kijk, een echte kerel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zo snel word ik niet dronken.. tochquote:
hier in Rotterdam ook hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Figuurlijk bedoeld. Dat zeggen wij A'dammers weleens he, 'ouwe'.
Hier in Brabant niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier in Rotterdam ook hoor
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo snel word ik niet dronken.. toch
He ouwequote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Figuurlijk bedoeld. Dat zeggen wij A'dammers weleens he, 'ouwe'.
Verschillend. Ieder jaar andersquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe ga jij met carnaval?
Als Maria Magdalenaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe ga jij met carnaval?
hoe ging je vorig jaar?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Verschillend. Ieder jaar anders
Dat "boks" is ooit eens tegen mij gezegd door het meest schriele mannetje dat ik ooit heb ontmoet. En dat wil wat zeggen als je weet hoe dun ik ben. Ik kon niet ophouden met lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat het stom klinkt. "boks ouwe!" oki.
Chinees, en het jaar daarvoor dienstmeisje.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier in Rotterdam ook hoor
Maltamanquote:
spannondquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Chinees, en het jaar daarvoor dienstmeisje.
*dan ik.quote:
Zo erg praat ik niet met een accent, vraag maar aan Roy.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Jullie hebben wel een zachte G
Jij mij ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt mij nog niet dronken gezien
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat "boks" is ooit eens tegen mij gezegd door het meest schriele mannetje dat ik ooit heb ontmoet. En dat wil wat zeggen als je weet hoe dun ik ben. Ik kon niet ophouden met lachen
Jawel hoor, maar is leukquote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo erg praat ik niet met een accent, vraag maar aan Roy.
Ligt eraan wat je verstaat onder stoutquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus het was een stout dienstmeisje?
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef twi het volgende:
Mensen die zeggen dat hun accent meevalt, zeggen dit tegen beter weten in.
Iedereen is te oud en te jong voor oldskool helmondsquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso ben ik te oud voor straattaal. maar niet voor oldschool helmonds.
dit inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef twi het volgende:
Mensen die zeggen dat hun accent meevalt, zeggen dit tegen beter weten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |