Same herequote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heck, ik vind mezelf nog steeds ontzettend jong en puberaal
34 is toch echt redelijk oud. :p En puberaal kan echt niet trouwens, ik voel me ook niet meer puberaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heck, ik vind mezelf nog steeds ontzettend jong en puberaal
Haha gewoon grappig hoe ze dat neerzet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zal wel niet graatmager bedoelen nee. Wat daaraan is...?
Huuuuhquote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same hereOf moeten we het nu midlife crisis noemen?
Over een paar jaar vind je luitjes van 18 ook jong, en nouja. dan zijn het gewoon blagen van 18quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef Volgut het volgende:
Nee, dat is waarmaar ik vind het echt raar dat oude mensen zeggen dat jongeren van mijn leeftijd niet volwassen zijn, geen goede gesprekspartner en dom/naïef en blabla.
Ja, 34 is bejaardquote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
34 is toch echt redelijk oud. :p En puberaal kan echt niet trouwens, ik voel me ook niet meer puberaal.
[..]
Haha gewoon grappig hoe ze dat neerzet.![]()
Vind ik.
Niet jij, sexy dingquote:
Altijd barb, altijdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet jij, sexy dingSamen vodka drinken?
Je vindt jezelf nu al volwassen, en met 34 ben je oud. Dan heb je nog maar kort te levenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Volgut het volgende:
Nee maar je bent dan wel oud, vind ik.
O. En hoe oud ben jij? Die nerds kunnen vast wel inhoudelijk praten, dat zijn echt van die mensen die er helemaal gedreven mee bezig zijn. Van die overgemotiveerde studenten.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde inderdaad mijn kont
en er zijn inderdaad wat 'nerds' maar ik verwacht ook van de rest dat ze op zijn minst de docent na kunnen praten maAar dat is al te lastig
Ja, als het niet in het HW straatje past is het recalcitrant.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, doe maar weer lekker recalcitrant.
Maar of nerds echt erover kunnen communiceren is weer een tweedequote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Volgut het volgende:
[..]
O. En hoe oud ben jij? Die nerds kunnen vast wel inhoudelijk praten, dat zijn echt van die mensen die er helemaal gedreven mee bezig zijn. Van die overgemotiveerde studenten.
Ik vind mezelf niet super volwassen maar geen onnozel gansje zeg maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt jezelf nu al volwassen, en met 34 ben je oud. Dan heb je nog maar kort te leven
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt jezelf nu al volwassen, en met 34 ben je oud. Dan heb je nog maar kort te leven
Ik ben 26quote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet super volwassen maar geen onnozel gansje zeg maar.En hoe oud ben jij?
Tsssk, onnozel gansjequote:
En zombiefilms kijkenquote:
Kut, ik ben dood?quote:
Maar ze schijnt geen onnozel gansje te zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je een keer nieuw vrouwelijk vleesch in je SC, is het 19
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je een keer nieuw vrouwelijk vleesch in je SC, is het 19
Woon je op jezelf?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet super volwassen maar geen onnozel gansje zeg maar.En hoe oud ben jij?
als je zelf zo oud bent zul je ook wel zien dat 19 gewoon erg jong is en 34 niet echt oudquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee maar je bent dan wel oud, vind ik.
27 een te grote kloof dusquote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Volgut het volgende:
[..]
O. En hoe oud ben jij? Die nerds kunnen vast wel inhoudelijk praten, dat zijn echt van die mensen die er helemaal gedreven mee bezig zijn. Van die overgemotiveerde studenten.
quote:
Ik ben als goede wijn ja?!quote:
Mwoehaha, ze is 19, natuurlijk wel!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze schijnt geen onnozel gansje te zijn
Ik vind het wel enigszins oud, maarja. En 27 is inderdaad wel teveel verschil, had je niet bij andere mensen die meer van jouw leeftijd zijn in de klas kunnen komen? Wel jammer.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je zelf zo oud bent zul je ook wel zien dat 19 gewoon erg jong is en 34 niet echt oud
Smooth, man. Really smooth.quote:
Voor ie bij zinnen komtquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga snel samenwonen, nu kan het nog!
jawel maar door mijn ingewikkelde rooster zit ik af en toe hierquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het wel enigszins oud, maarja. En 27 is inderdaad wel teveel verschil, had je niet bij andere mensen die meer van jouw leeftijd zijn in de klas kunnen komen? Wel jammer.
Terwijl ik toch die 7 zo vakkundig in een 8 veranderd heb.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor hij je werkelijke geboortedatum ontdekt.
1989 is niet echt geloofwaardig he.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl ik toch die 7 zo vakkundig in een 8 veranderd heb.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl ik toch die 7 zo vakkundig in een 8 veranderd heb.
85 welquote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
1989 is niet echt geloofwaardig he.
Iedereen van 19 is een onnozele gans inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwoehaha, ze is 19, natuurlijk wel!
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die uit 1990 komen, ik moet echt bewust gaan bedenken dat ik er 10 jaar bij moet tellen om hun leeftijd goed te hebben![]()
Voor mij zijn die altijd max 10 jaar
Wij komen uit een goed jaar, MissB. Wees er trots op.quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die uit 1990 komen, ik moet echt bewust gaan bedenken dat ik er 10 jaar bij moet tellen om hun leeftijd goed te hebben![]()
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij komen uit een goed jaar, MissB. Wees er trots op.
1990 vind ik juist weer oud klinken.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Heeft bijna iedereen volgens mij die uit 1988 en vroeger komtquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
Dat heb ik ookMijn jongere broertje is voor mijn gevoel ook nog steeds 12
Snel, vodka drinken!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik ben vrij, al 17 minuten!
Klinken hequote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een jonge onnozele gans
Toen had ik voor de eerste keer de dappere edoch enigszins futiele poging tot seksquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
1990 vind ik juist weer oud klinken.![]()
Dat was een te late editquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zo, jij bent makkelijk. Dat is saai.
quote:
Hahah.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen had ik voor de eerste keer de dappere edoch enigszins futiele poging tot seks
Rap daarop volgde verbanning naar Malta.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen had ik voor de eerste keer de dappere edoch enigszins futiele poging tot seks
Gelukkig niet met mijquote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Jong Barbusje was heul erg verliefdquote:
Oh god, echt he. Ik ga weg hier, voel me met de minuut ouder wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Rap daarop volgde verbanning naar Malta.
A plague on both thou housesquote:
Mooi. Ik bedoel meer de hele jaren 90.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Jong Barbusje was heul erg verliefd![]()
Nou ja, technisch gezien wordt iedereen ook met de minuut een minuut ouder he?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, echt he. Ik ga weg hier, voel me met de minuut ouder worden
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gezien wordt iedereen ook met de minuut een minuut ouder he?
quote:
Toch hou ik van je hoor, ook als je oud, verschrompeld en uitgedroogd bentquote:
uhm.. als?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Toch hou ik van je hoor, ook als je oud, verschrompeld en uitgedroogd bent
Jij naief snotkindquote:
inderdaadquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als het niet in het HW straatje past is het recalcitrant.
Kortzichtige burgerlullen straatje past inderdaad niet zo bij mij. Als jij dat recalcitrant wil noemen kan dat alleen maar nog meer bevestigen.
Mooi jaar, toen kwam mijn auto van de band rollenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
1990 vind ik juist weer oud klinken.![]()
Hadden ze toen al auto's?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Mooi jaar, toen kwam mijn auto van de band rollen
+1.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Ripley het volgende:
Jaren negentig waren superleuk inderdaad
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt niet liggen krikken in de auto?
Tuurlijk wel. We hebben zelfs internetquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja een jaartje of 100 ongeveer
en alsof er op malta iets nieuwers dan 1990 rondrijdt
Wanadoo free?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We hebben zelfs internet
Dat ze willen neuken, wat anders?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Oh jeetje de drankjes hebben ook mijn fb bereikt... wat betekend het?
he jammer het zijn niet degene die ik wil neukenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze willen neuken, wat anders?
Dan zit er niks anders op dan een drankje als je status update te gevenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he jammer het zijn niet degene die ik wil neuken
zo desperate ben ik nou ook weer niet gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan een drankje als je status update te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |