Same herequote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heck, ik vind mezelf nog steeds ontzettend jong en puberaal
34 is toch echt redelijk oud. :p En puberaal kan echt niet trouwens, ik voel me ook niet meer puberaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heck, ik vind mezelf nog steeds ontzettend jong en puberaal
Haha gewoon grappig hoe ze dat neerzet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zal wel niet graatmager bedoelen nee. Wat daaraan is...?
Huuuuhquote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same hereOf moeten we het nu midlife crisis noemen?
Over een paar jaar vind je luitjes van 18 ook jong, en nouja. dan zijn het gewoon blagen van 18quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef Volgut het volgende:
Nee, dat is waarmaar ik vind het echt raar dat oude mensen zeggen dat jongeren van mijn leeftijd niet volwassen zijn, geen goede gesprekspartner en dom/naïef en blabla.
Ja, 34 is bejaardquote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
34 is toch echt redelijk oud. :p En puberaal kan echt niet trouwens, ik voel me ook niet meer puberaal.
[..]
Haha gewoon grappig hoe ze dat neerzet.![]()
Vind ik.
Niet jij, sexy dingquote:
Altijd barb, altijdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet jij, sexy dingSamen vodka drinken?
Je vindt jezelf nu al volwassen, en met 34 ben je oud. Dan heb je nog maar kort te levenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Volgut het volgende:
Nee maar je bent dan wel oud, vind ik.
O. En hoe oud ben jij? Die nerds kunnen vast wel inhoudelijk praten, dat zijn echt van die mensen die er helemaal gedreven mee bezig zijn. Van die overgemotiveerde studenten.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde inderdaad mijn kont
en er zijn inderdaad wat 'nerds' maar ik verwacht ook van de rest dat ze op zijn minst de docent na kunnen praten maAar dat is al te lastig
Ja, als het niet in het HW straatje past is het recalcitrant.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, doe maar weer lekker recalcitrant.
Maar of nerds echt erover kunnen communiceren is weer een tweedequote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Volgut het volgende:
[..]
O. En hoe oud ben jij? Die nerds kunnen vast wel inhoudelijk praten, dat zijn echt van die mensen die er helemaal gedreven mee bezig zijn. Van die overgemotiveerde studenten.
Ik vind mezelf niet super volwassen maar geen onnozel gansje zeg maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt jezelf nu al volwassen, en met 34 ben je oud. Dan heb je nog maar kort te leven
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt jezelf nu al volwassen, en met 34 ben je oud. Dan heb je nog maar kort te leven
Ik ben 26quote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet super volwassen maar geen onnozel gansje zeg maar.En hoe oud ben jij?
Tsssk, onnozel gansjequote:
En zombiefilms kijkenquote:
Kut, ik ben dood?quote:
Maar ze schijnt geen onnozel gansje te zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je een keer nieuw vrouwelijk vleesch in je SC, is het 19
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je een keer nieuw vrouwelijk vleesch in je SC, is het 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |