Artose, oorontstekingen, huid met plekken en korsten, hotspots, anus, beter vraag je wat nietquote:Op donderdag 20 september 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar wat is er met de Boe dan trouwens?
Maar bella en kees zijn zo schattigquote:Op donderdag 20 september 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier prima![]()
Ben wel blij als die teven morgen naar huis gaan hoor. 4 weken is best lang
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar bella en kees zijn zo schattig
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Artose, oorontstekingen, huid met plekken en korsten, hotspots, anus, beter vraag je wat niet
Gaat nu wel redelijk hoor. Nu allleen nog zijn oren en huid, maar ik zat de afgelopen maand 10x bij de DAquote:
Lekker!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:
* Burp*
Ik kreeg net een kilo gehaktballen mee bij de toffe friettent omdat ze ietwat aangebrand waren.
Net een boterham gehakt op, hondjes hebben er van gesmikkeld, en morgen ligt er nog voor alle collega's
Dat is een goed teken!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Chico stond boos te brullen in de keuken, die had die hele kilo wel op gekund
Ja, ik merk het zelf ook erg aan mijn handen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar hij gaat ook erg lekker hoor, de hele zomer al.
Eet prima, liefst 4 keer per dag![]()
Alleen nu deze week begint dat stramme in de ochtend weer, tis weer kil en koud.
Ja, zes is dan best wel veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik draag hem maar wat meer nu. Gelukkig gaan morgen de logees naar huis, dat scheelt alweer ook
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Chico stond boos te brullen in de keuken, die had die hele kilo wel op gekund
Nee jij voegt wat toequote:
quote:Op maandag 24 september 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh, felicitaties voor Indaha trouwens!
quote:Op maandag 24 september 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben alternatieve zenders aan het zoeken voor als ik deze muziek zat ben. Dat valt niet mee.
Nou ik heb het bezoek afgelopen weekend al gehad dus vandaag ga ik lekker genieten van een relaxed dagje en mijn man gaat vanavond lekker koken voor mequote:
www.pinguinradio.nlquote:Op maandag 24 september 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben alternatieve zenders aan het zoeken voor als ik deze muziek zat ben. Dat valt niet mee.
O maar dan ligt het niet aan mij , dan mag hetquote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Hij had je vast niet leuk gevonden, die vond niemand leuk, die hield niet van bezoek ook
Dank je welquote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Pagan het volgende:
Gefeliciteerd Indaha. maak er een mooie dag van. En een mooi jaar.![]()
P&S
Nou geniet ervan , leuk tochquote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik leek ook wel jarig afgelopen weekend trouwens, echt!
Een en al visite, en kadoos, belachelijk gewoon![]()
Vrijdagavond gruwelijk verwend door de papa's van de logeerteven, die hadden echt idioot uitgepakt dit keerEn zaterdag zou ik eigenlijk met Michelle gewoon iets leuks gaan doen maar toen wilden die vrienden nog ff een tv komen brengen die de vader van E. wegdeed , en toen zijn we met zn allen een paar uur gaan chillen op de eeuwige grasvelden, met heerlijke zon , dat was echt genieten
![]()
Tassen vol appels gepikt, heerlijk gaan touren met Michelle in de pontiac, en toen we thuiskwamen stonden mijn ouders aan de deur met de nichtjes. En mn ouders deden es normaal en leuk ( nja , ma dan, pa altijd wel ) en ze gingen Chinees halen, en ik kreeg ook nog een berg toffe kleren van Michelle.
Graag, hier staan drie soorten stokrooszaad te drogen. Wil je ook springbalsemien, ideaal voor Green Guerilla.quote:Op maandag 24 september 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wil Strega zaad van deze kleur?
Heel erg van harte gefeliciteerd!quote:
Ach....Fritsjequote:Op maandag 24 september 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Frits zn liedje is erop.
Die was vandaag ook jarig
Leuk toch, zo'n verwenweekend!quote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja, nu weet k wel helemaal zeker dat ik mn verjaardag gewoon skip dit jaar
Nee helemaal geen post gehad vandaag ,het zal wel te hard waaienquote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Heel erg van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat post anaal meegewerkt heeft.
Oh werkelijk hé. Zag net dat hier vandaag de bus niet eens geleegd is.quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee helemaal geen post gehad vandaag ,het zal wel te hard waaienmorgen zullen ze wel een rondje lopen misschien als het mooi weer wordt .
Ze bezorgen op heel veel plaatsen niet meer op maandagquote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee helemaal geen post gehad vandaag ,het zal wel te hard waaienmorgen zullen ze wel een rondje lopen misschien als het mooi weer wordt .
Nee, stelletje faalneuzen. Vorige week een folder in de bus, natuurlijk blijven we al uw dingen als kaarten wel bezorgenquote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze bezorgen op heel veel plaatsen niet meer op maandag
Gelukkig toch nog!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef indaha het volgende:
Wat een rust hier .
Strega/Pagan en Oh-Oh bedankt voor de kaartjes
Mwah, druk thuis en op het werk. En hond is vorige week geopereerd (buikoperatie), dus beetje chaotisch hier en wat minder posten enzo.quote:
Pietquote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Headless bird, I haz one!
Beterschap voor je hond , ik hoop dat hij/ze snel opknaptquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, druk thuis en op het werk. En hond is vorige week geopereerd (buikoperatie), dus beetje chaotisch hier en wat minder posten enzo.
Beterschap en sterkte met het herstel.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, druk thuis en op het werk. En hond is vorige week geopereerd (buikoperatie), dus beetje chaotisch hier en wat minder posten enzo.
Nee, Tashi kots ook wel eens. Vooral als hij zich nogal druk heeft gemaaktquote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Als een hond moet overgeven (Sjefke dus), is er toch niks ernstigs aan de hand, toch. Gewoon vergelijkbaar met mensen of niet
Ja, ik zit deze week weer in G-twon. Sjef staat nu gewoon lekker te eten, dus het zal wel goed zijn nu..quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou me om een keer kotsen niet druk maken Bos.
Pas je weer op?
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Sjon liep gistermorgen nog te stresskotsen ja,dag na die storm van maandag, hij was nogal opgewonden
Beterschap, kruip lekker op de bank.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar huis, en lekker snoepen van die paracodeines van Q, sodeju zeg, vanmorgen voelde ik me nog tiptop, nu bonkend hoofd, loopneus, hoesten, niezen, zere oren, the works
Wat goed Baaf! Dan heb je het ergste gehad. (Ik beloonde mezelf de eerste keren, met een kleinigheidje (een feelgood iets). Dus na 1 maand, 2 maanden enz. tot 6 maanden en toen kreeg ik iet moois van Pagan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Sterkte met je koppie en groetjes aan Piet.
Al vier weken
Barbaaf gaat nu een klein, kittig verpleegstertje of co-assistente voor zichzelf scoren.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat goed Baaf! Dan heb je het ergste gehad. (Ik beloonde mezelf de eerste keren, met een kleinigheidje (een feelgood iets). Dus na 1 maand, 2 maanden enz. tot 6 maanden en toen kreeg ik iet moois van Pagan.
Don & Ad gaven je rijles?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Pagan het volgende:
Ik had vroeger autorijles bij rijschool Happy End, geen idee waarom ik daar ineens aan moest denken.
Ik las het net op FB, wat klote Oh-Oh veel sterktequote:
naj ja, ik schrik er van. Wat klote.quote:
Das het moeilijke met vogels soms. Een kip kan zich ook letterlijk doodschrikkenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, mss eten in zn verkeerde keelgat geschoten of zo.
Pfffffff.
Zit ik dan met drie grote kooien en de hele mikmak ook.
Ik begin er niet meer aan hoor, wat een ellende
Wat leuk Vaduz.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat anders: ik ben vannacht tussen 1.00 en 4.00 uur te horen op 3FM over mijn ingestuurder 90s lijst. Lieke Veld belde me net en nam het gesprek op.
Ultimate Kaos met Casanova. Ik ga vanavond terugzoeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, wat een tijdstip, wat was het, welk nummer?
Wat is dat voor lamzak of lamlul dan, je bent nooit ziek en gaat nooit eerder wegquote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Fijn ook zulke meelevende collega's.Ik zeg dat ik zo naar huis ga omdat ik ziek ben gaat er eentje zitten schelden ook nog want ze vindt het zo kut dat zij dat de telefoon moet doen
![]()
Nou jaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Fijn ook zulke meelevende collega's.Ik zeg dat ik zo naar huis ga omdat ik ziek ben gaat er eentje zitten schelden ook nog want ze vindt het zo kut dat zij dat de telefoon moet doen
![]()
Wat een takkewijven.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Wat hij^^ zegtquote:
Nou daar zit je echt op te wachten.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Wat een kuttekopquote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ze zei ook gelijk EN MORGEN ZEKER OOK NOG???
![]()
Ja, al was ik beter , dan morgen ook nog ja.
Trollenkop
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc, het H&M model waarvan ik zei: lijkt Lana del Rey wel. Ze is het dus ook.
Beterschap. Soms heb je van die weken....quote:
Morgen lekker een " spoil yourself" dag houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik heb net geslapen van half drie tot half 8 of zo, voel me alweer ietsje beter geloof ik
Fijn! En goed dat je vandaag ook thuisblijftquote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik heb net geslapen van half drie tot half 8 of zo, voel me alweer ietsje beter geloof ik
Ziek als in grieperig? Neem je dan wel voldoende vitamientjes, echinae enzovoorts!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Mwah, ik blijf niet zomaar thuis, ik ben echt nog niet beter.
Morgen denk ik ook maar niet naar de show
Backstreet´s back allrightquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een rotweek zo Oh.Geniet je nog wel een beetje van de 90s top 100?
Waarom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo stil in mij, daar heb ik al sinds de nineties slechte herinneringen aan
Jemig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
A omdat het een kutnummer is en B omdat die zangert toen destijd batste met een huisgenootje van mijn beste vriendin en hij daar dan vaak onder de douche zn eigen nummer heel hard stond te zingen, sneuneus
En daar gaat het ene vleugje sympathie wat ik nog had van Van Dik Houtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
A omdat het een kutnummer is en B omdat die zangert toen destijd batste met een huisgenootje van mijn beste vriendin en hij daar dan vaak onder de douche zn eigen nummer heel hard stond te zingen, sneuneus
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Maar hoe minder je nu doet, hoe beter je je morgen voeltDaarnaast mag er ook wel eens voor jou gezorgd worden.
gister op de parkeerplaats waar. Ik stond al allemaal campers met hondenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, das hier in het MECC, 5 minuten met de auto, ik word opgehaald en kan gratis mee![]()
Punt is dat ik met de honden niet voor 15.00 naar buiten mag, Ik moet om 7.45 paraat staan![]()
Oh, ik heb thee voor je uitgezocht al, Jasmijn, Sterrenmix, Kaneel, Minty Marocco, Caramelized Pear, Afrikaanse Rooibos, en op kantoor heb ik nog wat smakies, doe ik ze maandag op de bus
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister op de parkeerplaats waar. Ik stond al allemaal campers met honden
Leuk! Veel moois gezien?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]ja, leuk is dat altijd he!
Zo, thuis, kapot, maar wel maar mooi met een grote hond in de erering mogen lopen voor Kim, altijd leuk om te doen
Erg leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0002752996131&type=1
Mijn foto´s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat tof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, das hier in het MECC, 5 minuten met de auto, ik word opgehaald en kan gratis mee![]()
Punt is dat ik met de honden niet voor 15.00 naar buiten mag, Ik moet om 7.45 paraat staan![]()
Oh, ik heb thee voor je uitgezocht al, Jasmijn, Sterrenmix, Kaneel, Minty Marocco, Caramelized Pear, Afrikaanse Rooibos, en op kantoor heb ik nog wat smakies, doe ik ze maandag op de bus
OMG die Bedlingtonsssssquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Altijd ja, alleen zo jammer dat de windhonden niet vandaag waren ook, die zie ik zo graag![]()
En geen een poedel gekiekt
tof!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]ja, leuk is dat altijd he!
Zo, thuis, kapot, maar wel maar mooi met een grote hond in de erering mogen lopen voor Kim, altijd leuk om te doen
die kleine met die kuif is leukquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0002752996131&type=1
Mijn foto´s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
dan mag ik wel hequote:Op zondag 30 september 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had t album speciaal openbaar gemaakt, dacht dat je m dan ook zonder FB wel kon zien.
Ik ga ze niet allemaal copy pasten
quote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef Pagan het volgende:
Ondanks alle goede voornemens voor 2012 heb ik er eentje gebroken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
![]()
Wat leuk dan kun je ook alle foto's van Oh-Oh zien, daar gebruik ik feestboek het meeste voor want zelf zet ik er niet heel veel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow hoe schattigquote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan mag ik wel he
deze
[ afbeelding ], ik ga even kijken op FB
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Toen ik die voor het eerst zag, schoot ik enorm in de lachquote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan mag ik wel he
deze
[ afbeelding ]
![]()
Undercover wel of zie ik dat verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Whehe, ik ook, en vaak heb ik de foto's gezien en ben ik weer klaar op Feesboekquote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef indaha het volgende:
Wat leuk dan kun je ook alle foto's van Oh-Oh zien, daar gebruik ik feestboek het meeste voor want zelf zet ik er niet heel veel op
Geen profiel foto inderdaad, als ik de juiste voor me heb, wat wel haast moet met oh-Oh en visje als gemeenschappelijke vriend..quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Undercover wel of zie ik dat verkeerd
Klopt, ik heb een pesthekel aan het totale gebrek aan respect van mijn privacy op FB, dus een nickname.quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Undercover wel of zie ik dat verkeerd
quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Ok, als Pagan het doet kan ik niet achterblijven. Willen jullie me relevante info pm'en zodat ik jullie kan vinden?
Eentje heb ik je een pm over gestuurd ik zat op de account van mijn manquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Barbaaf het volgende:
Zo undercover als maar kan.
NB. Ik ontvang nu al requests van mensen die niet vertellen wie ze zijn of waarom ik ze zou moeten kennen. Als dat mensen van hier zijn, pm me met je fb-naam, anders ga je de prullebak ik.
Vandaar, ik twijfelde al tussen een botte weigering of 'm nog even de kans te geven zich voor te stellen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Eentje heb ik je een pm over gestuurd ik zat op de account van mijn man
Je kunt hem dus weigeren, je zult hem wel real life ontmoeten bij de Apenheulquote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vandaar, ik twijfelde al tussen een botte weigering of 'm nog even de kans te geven zich voor te stellen.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Barbaaf het volgende:
Zo undercover als maar kan.
NB. Ik ontvang nu al requests van mensen die niet vertellen wie ze zijn of waarom ik ze zou moeten kennen. Als dat mensen van hier zijn, pm me met je fb-naam, anders ga je de prullebak ik.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef Barbaaf het volgende:
Gaamse Vlaai? NIet gezien, in welke van je 7 miljard albums staat die? En hoe bedoel je netjes? Gewoon een ouwe trui boven een spijkerbroek, da's alles
Over het algemeen lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef indaha het volgende:
[..]Jij hebt echt weken nodig om alle foto's van Oh-oh te bekijken
Hoe beviel de sushi trouwens ?
Doe mij dan maar de uil, een duif, een merel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef Barbaaf het volgende:
Gaai GevondenEn OMG oh-oh, herken jij niet een (vlaamse) gaai? Dat is naast de ekster en de ijsvogel zo ongeveer de meest herkenbare vogel in Nederland
En de kraai en de mus en de meeuw en de spreeuw jaquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de uil, een duif, een merel.
Ik ontken allesquote:
Neem een aasgier, altijd handig voor mee naar het werk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab, waar hebben jullie Nappie vandaan?
Kweker thuis of dierenwinkel of wat?
Ik moet echt een nieuwe vogel.
En ik denk dat het dan maar een parkiet moet worden
Nee, niet dat ik weet, je mag ze eigenlijk ook niet houden hequote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Barbaaf het volgende:
En er is niemand die gewone spreeuwen kweekt? Piet was inderdaad geweldig, maar dat was Hans ook, ik denk dat elke vogel met intelligentie wel innemend zal zijn als je 'm goed leert kennen maar dan zal je weer net een saai exemplaar krijgen
Gezellig met een condor op je schouderquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem een aasgier, altijd handig voor mee naar het werk.
misschien eens kijken voor zon praatgrage dwergpapegaai?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab, waar hebben jullie Nappie vandaan?
Kweker thuis of dierenwinkel of wat?
Ik moet echt een nieuwe vogel.
En ik denk dat het dan maar een parkiet moet worden
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem een aasgier, altijd handig voor mee naar het werk.
Een agapornis?quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien eens kijken voor zon praatgrage dwergpapegaai?
Ja dat bept ook zo lekker, 1001 reacties op 1 postquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja Muis, als jij nou ook FB neemt kan mn Fok Account echt de deur uit
Maar ik wil nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja Muis, als jij nou ook FB neemt kan mn Fok Account echt de deur uit
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik copy paste me helemaal suf voor jou en P&S.
Controle bij de trombosedienst. Zie je wel, je kan het gewoon vragen, ik hoef het nergens op een 'wall' te kalken zodat andere mensen het kunnen 'liken'quote:Waarom ben jij zo vroeg op?
Heb je gezopen al?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Iki ga zo es een omelet maken en dan slinger ik Aadzending Gemist aan
quote:
Ik like deze commentquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Back at ya, zonder Facebook en Fok moest je al je vrienden afzonderlijk mailen, nu nog maar twee keer
[..]
Controle bij de trombosedienst. Zie je wel, je kan het gewoon vragen, ik hoef het nergens op een 'wall' te kalken zodat andere mensen het kunnen 'liken'
Aat smakelijk zo!quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Iki ga zo es een omelet maken en dan slinger ik Aadzending Gemist aan
Whehehe, scherp.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:32 schreef Barbaaf het volgende:
Controle bij de trombosedienst. Zie je wel, je kan het gewoon vragen, ik hoef het nergens op een 'wall' te kalken zodat andere mensen het kunnen 'liken'
Yeah!quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Nee hier leest ook meer dan je denkt hoor
True.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef Barbaaf het volgende:
Laat ik het anders stellen... hier ga ik ervan uit dat iedereen alles meeleest en hou ik me dus lekker op de vlakte. Faceboek doet voorkomen alsof alleen je 'vrienden' iets kunnen zien terwijl je aardig wat moeite moet doen om niet gelezen te worden door iedere Jan-Harry die ooit bevriend is geraakt met een vriend van jou en doet facebook de nodige moeite om maar zoveel mogelijk van jou te weten te komen om dat in onbewaakte ogenblikken (genaamd 'nieuwe features') de wereld in te slingeren.
Ja nou en?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef Barbaaf het volgende:
Laat ik het anders stellen... hier ga ik ervan uit dat iedereen alles meeleest en hou ik me dus lekker op de vlakte. Faceboek doet voorkomen alsof alleen je 'vrienden' iets kunnen zien terwijl je aardig wat moeite moet doen om niet gelezen te worden door iedere Jan-Harry die ooit bevriend is geraakt met een vriend van jou en doet facebook de nodige moeite om maar zoveel mogelijk van jou te weten te komen om dat in onbewaakte ogenblikken (genaamd 'nieuwe features') de wereld in te slingeren.
Pech, ik hang al met zoveel mutual friends aan je vast dat je nooit meer van me af komtquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Overigens mep ik eens in de zoveel tijd mensen die niet reageren of die zelf nooit iets posten ook weer gewoon uit mn vriendenlijst, dus beware
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pech, ik hang al met zoveel mutual friends aan je vast dat je nooit meer van me af komt
Echt wel gaaf, ik zie uit naar het testen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Fok bokt hier![]()
Oh Vaduz, ff je thee in een vlop douwen!
Moggetjes!quote:
Paranoide, is dat het, wat ze tegenwoordig over me zeggen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Makkelijker dan je denkt hoor.
Paranoid ben je
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Paranoide, is dat het, wat ze tegenwoordig over me zeggen?
Je mist de oorsprong van de quote denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat zeg ik nu en dat zeg ik in je gezicht, as always
![]()
![]()
Want zo ben ik he![]()
Ik heb wel al gewone spreeuwen in kleurmutaties gezien maar kweken lijkt moeilijk. Sowieso zijn er pas weer in het voorjaar jongen dus je hebt nog even de tijd om te zoekenquote:Damn, die glansspreeuwen die kosten nog al wat.
Ik probeer te achterhalen waar ik gewone spreeuwen kan krijgen maar ingewikkeld gedoe die vogelwereld geloof ik...
Ik zit nu de Vlaamse gaai te googlen, ja die kan ik dromen, maar nooit geweten wat het wasquote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef Barbaaf het volgende:
Gaai GevondenEn OMG oh-oh, herken jij niet een (vlaamse) gaai? Dat is naast de ekster en de ijsvogel zo ongeveer de meest herkenbare vogel in Nederland
Coolquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Spreeuw echt door jou. Liep 2 weken geleden mee met een tocht door het bos. Allemaal vogels afgebeeld. Ik zo: 'dit is een spreeuw, zeker weten'.
Daar zit wel waarheid in en daarom zet ik nooit echt privedingen op facebook, ik heb ook eigenlijk alleen maar facebook om de foto's van oh-oh te bekijken en om op de hoogte te blijven van mensen die verder weg wonen en die ik dus niet dagelijks spreekquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef Barbaaf het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pech, ik hang al met zoveel mutual friends aan je vast dat je nooit meer van me af komt
Haha, iets meer al inderdaad. Maar ook bij honden zou ik ook kunnen zeggen: golden retriever, herder, teckel, Sint-Bernard. Als het iets moeilijker wordt onthoud ik het niet meer. Kwestie van interesse. Bij voetbal ken ik dan wel weer namen van spelers van onderbondclubjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CoolHeb je dat ook al wat vaker met honden misschien?
Nee zeker niet ,maar als goed is ben ik hier undercoverquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Daarom ga ik ook niet voor een spreeuw wss, ik ga echt niet zo lang wachten.
Fok is ook verre van een liefdadigheidsinstelling zonder commerciele doeleinden he
Als je de waarde van FB bij de beursgang (dat waren nog eens tijden) deelt doorhet aantal FB accounts dan blijkt ieder individueel profiel ongeveer 90 dollar waard te zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je mist de oorsprong van de quote denk ik. Misschien overdrijf ik het een beetje maar onthoudt één ding: voor facebook ben jij niet de klant, jij bent de handelswaar.
[..]
Ik heb wel al gewone spreeuwen in kleurmutaties gezien maar kweken lijkt moeilijk. Sowieso zijn er pas weer in het voorjaar jongen dus je hebt nog even de tijd om te zoeken
Moggehtjes!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je de waarde van FB bij de beursgang (dat waren nog eens tijden) deelt doorhet aantal FB accounts dan blijkt ieder individueel profiel ongeveer 90 dollar waard te zijn.
Goedemorgen overigens.
Same here hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, ik ben niet zo'n figuur die alles zo Big Brother-achtig bekijk. Je kunt me goed vinden op internet. Ik weet zelf wel goed wat ik plaats of niet. De angst regeert in ieder geval allesbehalve.
Klopt, maar bij Fok heb je toch wat minder dat geprobeerd wordt zoveel mogelijk info over je los te peuteren en je te koppelen aan zoveel mogelijk anderen. Bij Facebook gaan bij mij aan alle kanten alarmbellen af.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Daarom ga ik ook niet voor een spreeuw wss, ik ga echt niet zo lang wachten.
Fok is ook verre van een liefdadigheidsinstelling zonder commerciele doeleinden he
Ja, ik zou boos zijn op mijn ouders. Ik zie dat de nieuwe Dexter er op staat. Vanavond kijken!quote:
Oh, ik moet ook gewoon aan het nieuwe seizoen beginnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik zou boos zijn op mijn ouders. Ik zie dat de nieuwe Dexter er op staat. Vanavond kijken!
Hoe ver was jij nu?
Ah, helemaal bij!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik moet ook gewoon aan het nieuwe seizoen beginnen!
Ik volg alleen Dexter, kan niks leuks nieuws ontdekken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, helemaal bij!
Alles begint weer, al is de optelsom bij mij nog best te doen aan series.
Ik vind hem prachtigquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Truste luilak![]()
Kijk hoe awesome:
[ afbeelding ]
Echt zo leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Truste luilak![]()
Kijk hoe awesome:
[ afbeelding ]
Ja X-Files.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt zo leuk.
En die series, ik snap je ergens wel. Er kan eigenlijk weinig aan Dexter tippen qua awsomeness.
Alleen dat laatste seizoen vind ik zoooooo jammer hequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Moet je es gaan kijken!
De eerste twee seizoenen zijn mss een beetje achterhaald qua kleding ( en pc's en mobiels) maar echt, zo leuk!
En dan heb je 9 hele seizoenen te kijken, met meer dan 20 afleveringen van 42 minuten per seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |