SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]die speelt daar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Die United haat is wel erg opzichtig hoor TS
Je bent een Gunner toch?quote:
Ehh? Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Die United haat is wel erg opzichtig hoor TS
quote:
Ja schwalbe dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef Thas het volgende:
Schwalbe? Hij valt gewoon om
Wel mooie actie van Valencia
ja, en sjelsie in 3s tonen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef Jivis het volgende:
Gaan ze deze zaadpot zo ook nog een halfuur nabeschouwen.
Gelukkig morgen Dnipro - PSVquote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
we hebben wel aldoor de zaadwedstrijden op NL3
Nee, hij valt om omdat hij balans verliest/z'n voetenwerk verneukt, niet omdat hij een penalty wilt.quote:
Vorig jaar ook al, terwijl er toen altijd een subwedstrijd spectaculair was. NOS heeft daar duidelijk geen lucky handje inquote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
we hebben wel aldoor de zaadwedstrijden op NL3
Alleen in 2004 kozen ze goed.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, terwijl er toen altijd een subwedstrijd spectaculair was. NOS heeft daar duidelijk geen lucky handje in
ah je post nu toch negerpics?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef alors het volgende:
Hopelijk troost zijn beer hem een beetje straks
[ afbeelding ]
OT en gekleed nog wel!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah je post nu toch negerpics?
Krijg je als je in Friesland woont. Daar zijn ze zeldzaam.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Miljoen Duitse Mark.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ongelooflijk
Hoeveel heeft Utd betaald aan deze scheidsrechter
Ja al helemaal nu Narsingh weg is.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je als je in Friesland woont. Daar zijn ze zeldzaam.
Het zag er schwalbe uit idd... was bij die eerste ook n beetje. Verdediger was gewoon veel te laatquote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij sprong wel heel ver...
Dat wel maar als je zo springt doe je het jezelf aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Het zag er schwalbe uit idd... was bij die eerste ook n beetje. Verdediger was gewoon veel te laat
Zit er een beetje in bij sommige voetbalculturen... bewijzen ze zichzelf idd geen dienst mee op dit soort momenten.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel maar als je zo springt doe je het jezelf aan.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Gewoon 3 punten voor Manchester United dus, niets op aan te merken en niets mis mee
Iddquote:Op woensdag 19 september 2012 22:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een clubliefde zeg, helft is al thuis
Zo maar weer even verder lezen in GoT, ook al is het voor de tweede keer, blijft mooi. Die schrijver mot is opschieten met de laatste delen :pquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toepasselijk voor de tijd vh jaar
Veiligheidsoverwegingen, de Turken zullen nu wel huishouden in Manchesterquote:Op woensdag 19 september 2012 22:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een clubliefde zeg, helft is al thuis
Niet dan?quote:
Ik heb hem hier ook naast me liggen voor de reclames en Jan van Halstquote:Op woensdag 19 september 2012 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo maar weer even verder lezen in GoT, ook al is het voor de tweede keer, blijft mooi. Die schrijver mot is opschieten met de laatste delen :p
Utd is weer eens geholpen door de scheidsrechterquote:
Alleen maar beter, lelijke pauper stadquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veiligheidsoverwegingen, de Turken zullen nu wel huishouden in Manchester
Die is wellicht al naar bedquote:
Dat dwingen ze af he!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Utd is weer eens geholpen door de scheidsrechter
Huilend in zijn bedje terwijl hij de Daihatsu nog zo mooi gepoetst had, klaar om te toeterenquote:
Verschrikkelijke presentator inderdaad. Lijkt wel of hij met de week slechter wordt, of dat ik misschien er steeds meer op let. Die gast kan geen enkele zin vloeiend of natuurlijk zijn strot uit laten komenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Tom Egbers kan gewoon in 1 min 40 amateur fouten maken.
Echt he, volgens mij snoept hij teveel advocaat voor de show.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verschrikkelijke presentator inderdaad. Lijkt wel of hij met de week slechter wordt, of dat ik misschien er steeds meer op let. Die gast kan geen enkele zin vloeiend of natuurlijk zijn strot uit laten komen
Ik word er serieus vermoeid van. Is gewoon niet leuk om het te volgen. Hij verpest ook Eredivisie samenvattingen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verschrikkelijke presentator inderdaad. Lijkt wel of hij met de week slechter wordt, of dat ik misschien er steeds meer op let. Die gast kan geen enkele zin vloeiend of natuurlijk zijn strot uit laten komen
NOS = Barcageilquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Syntix het volgende:
De NOS die expliciet zegt dat we zometeen Lionel messi met Barcelona in actie zienJa kneus en nog minstens 21 andere spelers waaronder Iniesta en Xavi. Waarom noem je die dan niet? NOS
^3982379823
Inderdaad, volgende keer leest Tom gewoon alle opstellingen alvast voor, voordat we de reclame ingaanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Syntix het volgende:
De NOS die expliciet zegt dat we zometeen Lionel messi met Barcelona in actie zienJa kneus en nog minstens 21 andere spelers waaronder Iniesta en Xavi. Waarom noem je die dan niet? NOS
^3982379823
Kan er wel om glimlachen eigenlijk, al snap ik ook niet waarom hij boven een Van Peperstraten in de pikorde staat. Wellicht door zijn Andere tijden documentaires, of wellicht gaat zijn werkrelatie met Chef Sport Arno Vermeulen wel verder dan enkel werk.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat kan helemaal lang duren met al die versprekingenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, volgende keer leest Tom gewoon alle opstellingen alvast voor, voordat we de reclame ingaan
Beste speler van de wereld, dan krijg je dat man.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Syntix het volgende:
^3982379823
Andere Tijden Sport doet hij wel leuk overigens. Maar verder Toine >>> Tomquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan er wel om glimlachen eigenlijk, al snap ik ook niet waarom hij boven een Van Peperstraten in de pikorde staat. Wellicht door zijn Andere tijden documentaires, of wellicht gaat zijn werkrelatie met Chef Sport Arno Vermeulen wel verder dan enkel werk.
X...Xa....xaVI. I..InIESTA....TELlo.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan helemaal lang duren met al die versprekingen
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Andere Tijden Sport doet hij wel leuk overigens. Maar verder Toine >>> Tom
Inb4 InZanityquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de wereld, dan krijg je dat man.
Ronaldo > messi, dat je het ff weet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de wereld, dan krijg je dat man.
Dat is ook opgenomen en heeft het 1000x over gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Andere Tijden Sport doet hij wel leuk overigens. Maar verder Toine >>> Tom
Xabi Alonso > Scholes, dus Xabi Alonso > Xaviquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, Scholes is beter dan Xavi
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ronaldo > messi, dat je het ff weet.
Xabi Alonso in zijn topjaren > Scholes van nu.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Xabi Alonso > Scholes, dus Xabi Alonso > Xavi
Oh, qua Feijenoord opvattingen is het een beste peer, maar zijn overige postsquote:
ook dit. Alleen Carrick, Scholes en Vidic een beetje waren goedquote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
heerlijk
Evra speelt een slechte wedstrijd en Jack roept als een mager varken om Buttner![]()
Excuses verzinnen voor RVP
Van Persie kon er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
heerlijk
Evra speelt een slechte wedstrijd en Jack roept als een mager varken om Buttner![]()
Excuses verzinnen voor RVP
Hij komt volgens mij morgen terug.quote:
Deze week mag hij weer posten volgens mij. In ieder geval snel weer.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oh, qua Feijenoord opvattingen is het een beste peer, maar zijn overige posts![]()
Hoe lang nog dan
janssenquote:
oooh ik kom jajajajjajaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Thas het volgende:
MESSII MESSIIII
MESSI MET EEN ABSOLUUT RECORD
MESSI MESSI MESSIquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Thas het volgende:
MESSII MESSIIII
MESSI MET EEN ABSOLUUT RECORD
heerlijk toch die nos, mooi manquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Vooral de nadruk erop leggen dat Spartak voor het eerst aanvalt
Toch wel ja?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef Thas het volgende:
Spelen wel best bekende talenten bij Spartak, Romûlo, Rafael Carioca. Zit blijkbaar veel geld ofzo..
Als dit sarcastisch bedoelt is, ik wist het alleen van Zenit en tot op zekere hoogte CSKA, niet Spartak.quote:
Dit ook ja wtfquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij moet inderdaad niet buitenspel staan, dat is gevaarlijk!
Alles in Moskou is rijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Als dit sarcastisch bedoelt is, ik wist het alleen van Zenit en tot op zekere hoogte CSKA, niet Spartak.
Ongelovelijk he, hoe vaak kan je zijn naam zeggen, zelfs in situaties dat het geen ene flikker boeitquote:
Klopt, wat een geschreeuw bij een intikker terwijl die goal van romulo uit eigen dribbel kwamquote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelovelijk he, hoe vaak kan je zijn naam zeggen, zelfs in situaties dat het geen ene flikker boeit
Ja maar Romûlo kennen we niet want die speelt niet bij Barça of Ajaxquote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, wat een geschreeuw bij een intikker terwijl die goal van romulo uit eigen drobbel kwam
Tsjaviquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
MESSI JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
was Roelfs.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef DrommelsDrommels het volgende:
nou Grueter kan rustig slapen
Nee joh, gast gaat helemaal mee in de Messi-talk, heeft niks te maken met de wedstrijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman is de enige die enigszins nuchter is.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Als Ronaldo een eigen eigen had, dan was hij arrogant![]()
NOS
Dat is echt zo, stel je gewoon eens voor dat ze zouden zeggen "DE GROTE MEESTER RONALDO", mensen zouden van hun stoel vallen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Als Ronaldo een eigen eigen had, dan was hij arrogant![]()
NOS
Maar hij mag pro barca zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee joh, gast gaat helemaal mee in de Messi-talk, heeft niks te maken met de wedstrijd.
Snoeks vergeleek 'm wel ooit met Picassoquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is echt zo, stel je gewoon eens voor dat ze zouden zeggen "DE GROTE MEESTER RONALDO", mensen zouden van hun stoel vallen.
Gaat helemaal nergens over.
Absoluut, helemaal mee eens, maar hij mag niet 3 minuten over Messi gaan praten in de nabeschouwing van het wedstrijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij mag pro barca zijn
Gelijk stokslagen gekregen van Jack na afloopquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snoeks vergeleek 'm wel ooit met Picasso
Huh? Is er een wedstrijd gespeeld? Ik dacht dat we Studio Messi kekenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat we samenvattingen gingen kijken
Klopt, gaat nergens over.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef Grifte het volgende:
Dit is toch niets man met twee presentatoren
Heerlijk toch, Vitesse, Chelski, Al-Citteh, Zenitquote:
De nos ontkent dat ze een wereldpot niet uit hebben gezonden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Barça 20 minuten en de CL-winnaar tegen de kampioen van Italië 2 seconden?
Da's helemaal niet interessant, tijd kan beter worden gebruikt om te praten over de persoonlijke staf van en de omgang van Guardiola met Messi.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Waarom zeggen ze er niet bij dat Juve Chelski kapotspeelde ?
Alleen Barcelona kan natuurlijk ploegen stukspelen , ik snap het alquote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's helemaal niet interessant, tijd kan beter worden gebruikt om te praten over de persoonlijke staf van en de omgang van Guardiola met Messi.
Ik vind dat ze volgende keer FC Nordtsjaelland uit moeten zenden ipv Barça want Nederlanderquote:
Scoort tering veel daar volgens mij.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joshua John een grote meneer bij een CL-clubwat droevig.
6 uit 5, slechter danquote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scoort tering veel daar volgens mij.
Altidorequote:
Die gaat ook Altidore.quote:
naast.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
kijken hoeveel die ego de bal overknalt
Sierdquote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die keeper heeft wel een beetje de uitstraling van een skoda automonteur
Gelukkig kijken wij op Fok! wekelijks de Wit-Russische competitiequote:Op woensdag 19 september 2012 23:28 schreef Thas het volgende:
Was niet verrassend, u volgt het voetbal gewoon niet meneer de commentator.
meh. Lille thuis was toch niet kansloos.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:28 schreef Thas het volgende:
Was niet verrassend, u volgt het voetbal gewoon niet meneer de commentator.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meh. Lille thuis was toch niet kansloos.
Lille vorige wedstrijd 1-1 uit bij FC Troyes (wie?)quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig kijken wij op Fok! wekelijks de Wit-Russische competitie
Dat is juist zijn goudhaantje toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Koeman hoopt stiekum dat Lex nooit meer meedoet
diep van binnen is koeman depri vanwege de onmacht in zijn ploegquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Knaller het volgende:
[..]
Dat is juist zijn goudhaantje toch?
die van alves was prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Thas het volgende:
2 Messi intikkers laten ze zien in de samenvatting en 0 goals van Spartak![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon Vilhena erin man, snap Koeman af en toe echt niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
diep van binnen is koeman depri vanwege de onmacht in zijn ploeg
Ben hem nu al weer vergeten, dus weet niet of je serieus bent.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die van alves was prachtig inderdaad.
die eigen golquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Ben hem nu al weer vergeten, dus weet niet of je serieus bent.
Maar was sowieso wel iets beters om te laten zien dan dit.
MESSIquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Ben hem nu al weer vergeten, dus weet niet of je serieus bent.
Maar was sowieso wel iets beters om te laten zien dan dit.
Nee, want hij is vanavond ook voor de camera verschenen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:31 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Van Persie wilt alleen praten als die goed gespeeld heeft
Klopt, 70 minuten langquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, want hij is vanavond ook voor de camera verschenen.
Dit dus. De NOS moet eens een keer keihard aangepakt worden met dit soort fratsen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Barça 20 minuten en de CL-winnaar tegen de kampioen van Italië 2 seconden?
zal ik voor U allen dan de redactie maar (weer) eens bellen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. De NOS moet eens een keer keihard aangepakt worden met dit soort fratsen.
prima!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal ik voor U allen dan de redactie maar (weer) eens bellen?
er zal binnenkort een topic verschijnen die het gesprek weergeeftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |