Xabi Alonso in zijn topjaren > Scholes van nu.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Xabi Alonso > Scholes, dus Xabi Alonso > Xavi
Oh, qua Feijenoord opvattingen is het een beste peer, maar zijn overige postsquote:
ook dit. Alleen Carrick, Scholes en Vidic een beetje waren goedquote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
heerlijk
Evra speelt een slechte wedstrijd en Jack roept als een mager varken om Buttner![]()
Excuses verzinnen voor RVP
Van Persie kon er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
heerlijk
Evra speelt een slechte wedstrijd en Jack roept als een mager varken om Buttner![]()
Excuses verzinnen voor RVP
Hij komt volgens mij morgen terug.quote:
Deze week mag hij weer posten volgens mij. In ieder geval snel weer.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oh, qua Feijenoord opvattingen is het een beste peer, maar zijn overige posts![]()
Hoe lang nog dan
janssenquote:
oooh ik kom jajajajjajaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Thas het volgende:
MESSII MESSIIII
MESSI MET EEN ABSOLUUT RECORD
MESSI MESSI MESSIquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Thas het volgende:
MESSII MESSIIII
MESSI MET EEN ABSOLUUT RECORD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |