SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]die speelt daar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Die United haat is wel erg opzichtig hoor TS
Je bent een Gunner toch?quote:
Ehh? Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Die United haat is wel erg opzichtig hoor TS
quote:
Ja schwalbe dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef Thas het volgende:
Schwalbe? Hij valt gewoon om
Wel mooie actie van Valencia
ja, en sjelsie in 3s tonen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef Jivis het volgende:
Gaan ze deze zaadpot zo ook nog een halfuur nabeschouwen.
Gelukkig morgen Dnipro - PSVquote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
we hebben wel aldoor de zaadwedstrijden op NL3
Nee, hij valt om omdat hij balans verliest/z'n voetenwerk verneukt, niet omdat hij een penalty wilt.quote:
Vorig jaar ook al, terwijl er toen altijd een subwedstrijd spectaculair was. NOS heeft daar duidelijk geen lucky handje inquote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
we hebben wel aldoor de zaadwedstrijden op NL3
Alleen in 2004 kozen ze goed.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, terwijl er toen altijd een subwedstrijd spectaculair was. NOS heeft daar duidelijk geen lucky handje in
ah je post nu toch negerpics?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef alors het volgende:
Hopelijk troost zijn beer hem een beetje straks
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |