Alleen Barcelona kan natuurlijk ploegen stukspelen , ik snap het alquote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's helemaal niet interessant, tijd kan beter worden gebruikt om te praten over de persoonlijke staf van en de omgang van Guardiola met Messi.
Ik vind dat ze volgende keer FC Nordtsjaelland uit moeten zenden ipv Barça want Nederlanderquote:
Scoort tering veel daar volgens mij.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joshua John een grote meneer bij een CL-clubwat droevig.
6 uit 5, slechter danquote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scoort tering veel daar volgens mij.
Altidorequote:
Die gaat ook Altidore.quote:
naast.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
kijken hoeveel die ego de bal overknalt
Sierdquote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die keeper heeft wel een beetje de uitstraling van een skoda automonteur
Gelukkig kijken wij op Fok! wekelijks de Wit-Russische competitiequote:Op woensdag 19 september 2012 23:28 schreef Thas het volgende:
Was niet verrassend, u volgt het voetbal gewoon niet meneer de commentator.
meh. Lille thuis was toch niet kansloos.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:28 schreef Thas het volgende:
Was niet verrassend, u volgt het voetbal gewoon niet meneer de commentator.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meh. Lille thuis was toch niet kansloos.
Lille vorige wedstrijd 1-1 uit bij FC Troyes (wie?)quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig kijken wij op Fok! wekelijks de Wit-Russische competitie
Dat is juist zijn goudhaantje toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Koeman hoopt stiekum dat Lex nooit meer meedoet
diep van binnen is koeman depri vanwege de onmacht in zijn ploegquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Knaller het volgende:
[..]
Dat is juist zijn goudhaantje toch?
die van alves was prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Thas het volgende:
2 Messi intikkers laten ze zien in de samenvatting en 0 goals van Spartak![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon Vilhena erin man, snap Koeman af en toe echt niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
diep van binnen is koeman depri vanwege de onmacht in zijn ploeg
Ben hem nu al weer vergeten, dus weet niet of je serieus bent.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die van alves was prachtig inderdaad.
die eigen golquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Ben hem nu al weer vergeten, dus weet niet of je serieus bent.
Maar was sowieso wel iets beters om te laten zien dan dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |