Nog geen flauw idee dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:27 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben me toevallig net aan het oriënteren, vandaar dat ik op dit topic kwam. Ik heb altijd al de voorkeur gehad voor klinische psychologie, omdat dat me toch wel het meest aanspreekt. Arbeidspsychologie zal het sowieso niet voor mij worden en de neuropsychologie heeft ook niet helemaal mijn voorkeur. Verder sta ik er nog helemaal voor open, haha. Het blijft toch erg moeilijk..
Volgens mij is klinische over het algemeen wel populairder hoor (was in Nijmegen in ieder geval zeker het geval.)quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Grappig, je bent een van de weinigen die geen neuro wil doen...
Grappig die reacties.... ik heb niets gezegd over wat wel of niet het populairst is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef Operc het volgende:
Volgens mij is klinische over het algemeen wel populairder hoor (was in Nijmegen in ieder geval zeker het geval.)
Je had het over dat ze een van de weinige was. Bij mijn universiteit zijn er van de 300 masterstudenten ongeveer 40 die iets met neuro doen. Dus vandaar dat ik je post niet begreep.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Grappig die reacties.... ik heb niets gezegd over wat wel of niet het populairst is.
Iig is Het Brein nu toch wel een soort hype en hoor ik redelijk veel dat mensen de neuro-kant op willen. Is gewoon maar een indruk van mij
Ik ga volgende week naar de masterdag aan de UL eens kijken wat de masters allemaal inhouden. Denk ik daar even een klein onderzoekje ga doen (met een kleine statistische bewerking om mijn gelijk te halen natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:39 schreef Operc het volgende:
[..]
Je had het over dat ze een van de weinige was. Bij mijn universiteit zijn er van de 300 masterstudenten ongeveer 40 die iets met neuro doen. Dus vandaar dat ik je post niet begreep.
Ik wilde dat ook niet hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Grappig, je bent een van de weinigen die geen neuro wil doen...
Ja dat is waar, al vallen er ook altijd een boel respondenten weg in die 3 jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:49 schreef oompaloompa het volgende:
Doe meteen ook studie 2 longitudinaal
Denk dat er meer mensen beginnen met het idee klinische te gaan doen, dan dat er uiteindelijk in hun 3e jaar klinisch kiezen.
Dat is zeker waar, maar in mijn geval weer omgekeerd. Ik begon met het idee neuro te doen, maar ben na mijn bacheloronderzoek nu definitief om voor de klinische masterquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:49 schreef oompaloompa het volgende:
Doe meteen ook studie 2 longitudinaal
Denk dat er meer mensen beginnen met het idee klinische te gaan doen, dan dat er uiteindelijk in hun 3e jaar klinisch kiezen.
Je hebt gewoon op tijd ingezien hoe tof sociale isquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik wilde kinder- en jeugd doen... Ben in juni afgestudeerd in Sociale
Uh... wat is er mis met Klinisch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Je hebt gewoon op tijd ingezien hoe tof sociale is![]()
Helemaal nietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uh... wat is er mis met Klinisch?
Ik hoor van meer mensen dat het nogal wat werk is ja. Succes!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef MeloD het volgende:
Pfff, ik ben bezig met mijn eerste BAPD casus, wat een gedoe! Nouja, opzich geen gedoe, maar ik wil 't graag zorgvuldig en goed onderbouwd doen, en niet zoals de voorbeeldcasussen van de uni alles uit 2 bronnen halen
BAPD casus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef MeloD het volgende:
Pfff, ik ben bezig met mijn eerste BAPD casus, wat een gedoe! Nouja, opzich geen gedoe, maar ik wil 't graag zorgvuldig en goed onderbouwd doen, en niet zoals de voorbeeldcasussen van de uni alles uit 2 bronnen halen
Is een vereiste om een LOGO verklaring te verkrijgen zodat je op plaatsen mag solliciteren voor de GZ-opleiding. Het is tevens een bewijs van competentie naar werkgevers toe.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat kun je daar nou eigenlijk precies mee doen? Ik heb wel wat gelezen, maar het blijft wat vaag. Is dit een toelatingsvereiste voor vervolgopleiding voor psychotherapeut oid?
Dan wil je het wel heel graag! Rrrrespect hoor!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:59 schreef MeloD het volgende:
Ik zou hem tzt graag willen doen jaHoe? Hopen op een werkgever die een deel wil betalen
En nog een studielening vrees ik...
Vreselijk he? Haha. Ik von dhet vooral saai en in de praktijk doet niemand hetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef MeloD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |