het was toch een trio-relatiequote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Steven is toch een mattie.
TEVENS JIJ GAAT MET DV, WIE GAAT HIER NU VREEMD.
Oke ik neem treintje van 1835 danquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik houd 7 uur aan anders wordt het half 8
Kijk maarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ik neem treintje van 1835 dan
Maar ik krijg er niet voor betaaldquote:
Geef hem een pakkert op z'n broek LompeZemmel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Gaat AppelCake nu nog aan z'n strafwerk of hoe zit dat?
Ja kijk maarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk maar
[..]
Maar ik krijg er niet voor betaald
Sowiesoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geef hem een pakkert op z'n broek LompeZemmel.
Ik pak de bus van 18.36 dan ben ik op tijdquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kijk maar![]()
Anders neem ik trein van 1850 en ben ik telaat
Ik mag toch wel een klein beetje posten?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Gaat AppelCake nu nog aan z'n strafwerk of hoe zit dat?
Oke is goedquote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pak de bus van 18.36 dan ben ik op tijd
Nee hup, maak het nou maar af, anders heb je morgen nog meer werk.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een klein beetje posten?
Ja prima. Beter is het niet zo koud, dan kunnen we buiten zitten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke is goed
Gaan we weer naar de old sailors?
Dat past wel beter ja,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:
Verwarmd terras buiten hequote:Op woensdag 19 september 2012 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja prima. Beter is het niet zo koud, dan kunnen we buiten zitten.
[..]
Dat past wel beter ja,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mweh mweh dan moet ik kijken of ik alsnog gaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Oh Steven, je kan niet meerijden, Nestalgie besloot toch om te komen op de meet. Beter weet je het nu dan over 3849329 dagen.
Kan je sowieso nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
Kan al dat blauw de SC uit
nu kunnen we niks banwaardigs meer flikken
Wist ik nietquote:
Dan TR ik wel, aangezien ik nog mod wil worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
Kan al dat blauw de SC uit
nu kunnen we niks banwaardigs meer flikken
Gewoon doen. Wel jammer dat je niet mee kunt rijden, Ez en z'n vriendin wilde ook al mee. Dan zit ik al volquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh mweh dan moet ik kijken of ik alsnog ga
Ja maar het is mij een beetje te ver om alleen te gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen. Wel jammer dat je niet mee kunt rijden, Ez en z'n vriendin wilde ook al mee. Dan zit ik al vol
Dan reis ik wel niet met happy mee en gaan we samen? Kan je ook met korting trein reizen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is mij een beetje te ver om alleen te gaan
Is goedquote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan reis ik wel niet met happy mee en gaan we samen? Kan je ook met korting trein reizen.
Hm, begrijpelijk wel ja. Best een kutstuk. Ik laat het je sowieso weten als er uitvallers zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is mij een beetje te ver om alleen te gaan
Post gewoon die tekst op je wall.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
En mijn reactie is verwijderd.
Lompe is 43 en die doet het ookquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben 19, mag ik hier ook nog posten?
wat een sadnessquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
En mijn reactie is verwijderd.
JE BENT GEWOON JALOERS JIJ DEBIEL IK KRIJG JE NOG WEL WACHT MAARquote:
Je bent een tiener dus ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben 19, mag ik hier ook nog posten?
mooiquote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lompe is 43 en die doet het ook
Flips isquote:
Als ik ook ga gewoon treinen joh, of miss kon ik met zo'n gozer mee rijden dan vraag ik wel of er nog plek voor je is.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh mweh dan moet ik kijken of ik alsnog ga
Ga al treinen met de flipselsquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ook ga gewoon treinen joh, of miss kon ik met zo'n gozer mee rijden dan vraag ik wel of er nog plek voor je is.
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topicquote:
Ik zag het toen ik naar beneden scrollde, ook prima. Dan zit ik ook nergens aan vast.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al treinen met de flipsels
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is![]()
Sowieso dat wij gaan drinken in de trein
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt evenementen planner jonge, die ken dat wel.. beetje reisje plannen.
ja nou als we mee kunnen rijden DAS GOEDKOPER #Hollanderquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al treinen met de flipsels
4/10 slechte grap niet gelachenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt evenementen planner jonge, die ken dat wel.. beetje reisje plannen.
y soquote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat een sadness
[..]
JE BENT GEWOON JALOERS JIJ DEBIEL IK KRIJG JE NOG WEL WACHT MAAR
yoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Heatseeker het volgende:
Hoi allemaal, geen paniek ik ben het maar.
Haquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topic
Jaja dat sowiesoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
ja nou als we mee kunnen rijden DAS GOEDKOPER #Hollander
Mensen die denken dat ze mij boos krijgenquote:
Je moederquote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze mij boos krijgen
Apple=baasquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topic
nederlanders zijn kaolorasistenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Best gek dat er geen Engels woord voor apartheid is
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Best gek dat er geen Engels woord voor apartheid is
Oh, wattan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kan beter, maar ik klaag niet.
Nee, het bestaat echt niet. Ik lees een Engelse boek en daar staat gewoon het woord apartheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.
wacht nu dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk. Tevens een leugen.
Independent is onafhankelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.
Ik zal jou eens letterlijk vertalenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerder een synoniem dan letterlijke vertaling.
Ik jou nietquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel een schatje
ik wil hier geen gekut ja?quote:
srry fietsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil hier geen gekut ja?
Klinkt niet zo angstaanjagend eerder schattig, sorry wp.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zal jou eens letterlijk vertalen
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
past niet neequote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Fiets als klb mod was![]()
Fiets als pub mod is gewoon gay
voetbal is ook gewoon voor homo'squote:
quote:
niemand wil voor mij een kekke 2012 2.0 ui maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
fiets deze homofiele UI is echt 3x kut, waar is je fiets UI
Nee hoor, genoeg heteroseksuele vrouwen die voetbal leuk vindenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
voetbal is ook gewoon voor homo's
roggel dan dat ik klb mod worttquote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Fiets als klb mod was![]()
Fiets als pub mod is gewoon gay
Dat zijn halve mannen, kijk maar naar flipselsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg heteroseksuele vrouwen die voetbal leuk vinden
mods die gewoon zichzelf blijven zijn juist baas. Van die aids mods die hun blauwe kleurtje misbruiken.quote:
Je ging zelf weg van klb tochquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
roggel dan dat ik klb mod wortt
Nee, dat kan niemand.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
surveilance fiets kan toch posts veranderen?
Nee ik ben biseksueel dus het klopt sowieso al niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zijn halve mannen, kijk maar naar flipsels
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
mods die gewoon zichzelf blijven zijn juist baas. Van die aids mods die hun blauwe kleurtje misbruiken.In vbl zijn ze tenminste normaal en niet zo kleinzerig.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben biseksueel dus het klopt sowieso al niet.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht eerst waarom zo'n tyfus mongool mod maken.. maarja, opzich wel een goede keuze achteraf.
ik weet het niet eens meer... ja ik ging ER spelen op de FP en toen moest ik stoppen met modden. dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je ging zelf weg van klb toch
waarom, FP is echt aidsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet het niet eens meer... ja ik ging ER spelen op de FP en toen moest ik stoppen met modden. dacht ik
Nee manquote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet het niet eens meer... ja ik ging ER spelen op de FP en toen moest ik stoppen met modden. dacht ik
Oerbeerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Surveillance-Fiets, welke josti heeft er nou drie functies op FOK!
fp is vies veel views op mijn bagger berichtenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, FP is echt aids
KLB is een veel grotere eer (toen in ieder geval)
nopequote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Je ging gewoon van klb naar pub omdat je ook vaak hier zat volgens mij
jij!1111 EINZAIDSquote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Surveillance-Fiets, welke josti heeft er nou drie functies op FOK!
Koalaveelquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fp is vies veel views op mijn bagger berichten
Ohquote:
Nou, dan wens ik je succes in alle topicsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
Ha ik rapporteer alleen aparte posts van Lompehork
zelfs danny rapporteert aan mij. Of was dat nou apporteren.. hmmquote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan moet ik nog aan jou rapporteren ook, officieel gezien
Sir yes sir alles.
Dit geeft mij één naar gevoel. Ik heb diepe spijt Herr Surveillance-Fiets!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs danny rapporteert aan mij. Of was dat nou apporteren.. hmm
Zelfde geld voor Battleship.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef leeell het volgende:
voor de mensen die Prometheus nog wilde zien, bespaar je de moeite
inderdaad, van dezelfde orde ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Battleship.
Maarja die Prometheus, dat is echt zo van.. het is vast bagger maar toch wil ik het zien.
Dat heb ik nou met jou.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Battleship.
Maarja die Prometheus, dat is echt zo van.. het is vast bagger maar toch wil ik het zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met jou.
Je bent vast bagger maar toch wil ik je zien.In grappen zitten altijd een kern van waarheid, zegt mijn opa altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt..quote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
In grappen zitten altijd een kern van waarheid, zegt mijn opa altijd.
het plot, acteerwerk, plotgaten overal, vreselijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
Prometheus had veel beter kunnen zijn als ze beter aansloten op de alien films, want sommige dingen klopten gewoon niet met de alien films.
Ik zeg dat ook altijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
In grappen zitten altijd een kern van waarheid, zegt mijn opa altijd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met jou.
Je bent vast bagger maar toch wil ik je zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry het is niet wederzijds.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef Snowbells het volgende:
I love youuuu whooooo hoooooo oooooh oh
Komt wel goed, ooit is er een FOK!'ertje voor jou. Je bent gewoon nog niet in het juiste topic geweest.quote:
Nee wat doe je.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt wel goed, ooit is er een FOK!'ertje voor jou. Je bent gewoon nog niet in het juiste topic geweest.
Aandachtshoerenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
Van die kansloze mensen die foto's van hun wonden maken en op facebook zetten
SHE IS UNTOUCHABLEquote:
fransjebauer.wmaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat voice clipje van SV die dat zong![]()
TERENDUMDUMDUMDMDDDquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
i feel so close to you right knowww
Maar je bent zo ver weg xDquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
i feel so close to you right knowww
Life of Dientje12quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik flipte net zo als een baas mijn mobiel in de lucht om hem weer zo op te vangen in zo'n ninja houding, maar hij tikte tegen me vinger aan, dus hij stuiterde weg en mijn 2e vangpoging glipte hij tussen me vingers door dus je weet wel slowmo ''NEEEEEEE'' en toen lande hij op de schoen van me moeder
Pfew
Je maakt wat mee op zo'n woensdag niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik flipte net zo als een baas mijn mobiel in de lucht om hem weer zo op te vangen in zo'n ninja houding, maar hij tikte tegen me vinger aan, dus hij stuiterde weg en mijn 2e vangpoging glipte hij tussen me vingers door dus je weet wel slowmo ''NEEEEEEE'' en toen lande hij op de schoen van me moeder
Pfew
doe nietquote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want al ben ik zo ver weg, geeft het troost als ik zeg. Ik ben dichtbij je, zo dichtbij je.
Jawel hoorquote:
En of en of, dit was weer een hoogtepunt hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je maakt wat mee op zo'n woensdag niet?
Terechte klacht iks1!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want al ben ik zo ver weg, geeft het troost als ik zeg. Ik ben dichtbij je, zo dichtbij je.
O TYPISCH IK WEET DAT ER HEEL VEEL VROUWEN ZIJN, IEDER KEER WEER EEN ANDER EN MIJ DOET HET PIJN.quote:
Echt?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje ik heb een word document opgestart, al je memorabele posts komen daarin.
Yesquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt?
Baas, je slaat mijn posts op als een save game in gta 4
ga weg alweer bijna 4 maanden dezelfdequote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O TYPISCH IK WEET DAT ER HEEL VEEL VROUWEN ZIJN, IEDER KEER WEER EEN ANDER EN MIJ DOET HET PIJN.
Das al best lang alweer.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga weg alweer bijna 4 maanden dezelfde
Alleen die twee net dus net begonnen. Verder zeg ik er niks meer over en moet je maar afwachten wanneer het document groot genoeg is om te showen XD.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen die twee net dus net begonnen. Verder zeg ik er niks meer over en moet je maar afwachten wanneer het document groot genoeg is om te showen XD.
Wel fijn voor je.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en nog geen barstje te zien.
Know that feelquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik vertel mijn vader hele levensverhalen en zijn antwoord 'ok maar dus' en gaat verder met zijn verhaal.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik vertel mijn vader hele levensverhalen en zijn antwoord 'ok maar dus' en gaat verder met zijn verhaal.
0900kindertelefoonquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Jawel, jawel. Alleen moet ik er nog steeds aan wennen.quote:
je pa is niet geïnteresseerd in je triviale meisjeslevenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Plas in zijn kont.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Het ging over oorlogen en mijn sectorwerkstukquote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
je pa is niet geïnteresseerd in je triviale meisjesleven
Ja dat had ik nou ookquote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik beelde dit net even in, maar ziet er heel raar uit
Jij beeld mij in terwijl ik in mijn vader zijn kont plas?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik beelde dit net even in, maar ziet er heel raar uit
jawel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
kan je niet "stop volgen" klikken bij een facebook post ?
Was jij er ook bij in Korea?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ging over oorlogen en mijn sectorwerkstuk
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
kan je niet "stop volgen" klikken bij een facebook post ?
Nouja, soort van ik weet niet hoe je vader eruit ziet dus insert vrouw/meisje en oudere ventquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij beeld mij in terwijl ik in mijn vader zijn kont plas?
Hij is niet de enige.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij beeld mij in terwijl ik in mijn vader zijn kont plas?
Waar gaat dit jaar het examen over.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De 2e chinees-japanse oorlog.
Koude oorlog en staatsinrichting van Nederland. Easy dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waar gaat dit jaar het examen over.
Oh nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koude oorlog en staatsinrichting van Nederland. Easy dus.
Ik kreeg in de 3e al staatsinrichting.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Vorig jaar al een halfjaar de koude oorlog gehadik loop voor op de vmbo mensen.
Arme zielen, ze worden als een schaap in de nederlaag van wolven geleidquote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Allemaal jongens helemaal geïrriteerd door die Facebook actie
Wat koppel jij mij.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Allemaal jongens helemaal geïrriteerd door die Facebook actie
Alleen die rechten zijn stom. Recht van enquête recht van amendement en recht van interpellatie recht van motie en recht van initiatiefquote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh nog steeds hetzelfde
[..]
Ik kreeg in de 3e al staatsinrichting.
Allang al vergeten.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen die rechten zijn stom. Recht van enquête recht van amendement en recht van interpellatie recht van motie en recht van initiatief
Zo'n golf met allemaal vrouwen en dan ineens zo splashhhhh.quote:
Wederzijds gelukkig niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heppie heeft jou al heel lang als partner geclaimd
quote:
Enige handige dat ie hersluitbaar was kon er 2 dagen mee.quote:
ook handig ja, vind hem sowieso wel lekker , zo'n guilty pleasurequote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enige handige dat ie hersluitbaar was kon er 2 dagen mee.
Voor de rest drink ik eigenlijk nooit energy alleen omdat fake energy gevoel.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ook handig ja, vind hem sowieso wel lekker , zo'n guilty pleasure
Ik verslikte mijquote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef Oceanview het volgende:
Typen ik 'alleen ben homo' ipv 'alleen ben geen homo'
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Als ik al energie drink is het altijd die 30 cent versie.
Klopt, erg soms.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef leeell het volgende:
zonde hoe sommige mensen geen schrijntje meer zijn van wat ze vroeger waren
Ik krijg geen nageslacht meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bewaren voor het nageslacht
echt overal, in je omgeving, maar ook muzikanten die ooit de top van de wereld waren en nu een slechte B artiest is gewordenquote:
Mensen met geld zulks grote plannen en die nu leven op geleend geld.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
echt overal, in je omgeving, maar ook muzikanten die ooit de top van de wereld waren en nu een slechte B artiest is geworden
mwa, zit naar die oude optredens en dvd's van Oasis te kijken, van legendarische stem naar een soort uitgerookte idiootquote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mensen met geld zulks grote plannen en die nu leven op geleend geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |