Nee ik ben biseksueel dus het klopt sowieso al niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zijn halve mannen, kijk maar naar flipsels
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
mods die gewoon zichzelf blijven zijn juist baas. Van die aids mods die hun blauwe kleurtje misbruiken.In vbl zijn ze tenminste normaal en niet zo kleinzerig.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben biseksueel dus het klopt sowieso al niet.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht eerst waarom zo'n tyfus mongool mod maken.. maarja, opzich wel een goede keuze achteraf.
ik weet het niet eens meer... ja ik ging ER spelen op de FP en toen moest ik stoppen met modden. dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je ging zelf weg van klb toch
waarom, FP is echt aidsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet het niet eens meer... ja ik ging ER spelen op de FP en toen moest ik stoppen met modden. dacht ik
Nee manquote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet het niet eens meer... ja ik ging ER spelen op de FP en toen moest ik stoppen met modden. dacht ik
Oerbeerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Surveillance-Fiets, welke josti heeft er nou drie functies op FOK!
fp is vies veel views op mijn bagger berichtenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, FP is echt aids
KLB is een veel grotere eer (toen in ieder geval)
nopequote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Je ging gewoon van klb naar pub omdat je ook vaak hier zat volgens mij
jij!1111 EINZAIDSquote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Surveillance-Fiets, welke josti heeft er nou drie functies op FOK!
Koalaveelquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fp is vies veel views op mijn bagger berichten
Ohquote:
Nou, dan wens ik je succes in alle topicsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
Ha ik rapporteer alleen aparte posts van Lompehork
zelfs danny rapporteert aan mij. Of was dat nou apporteren.. hmmquote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan moet ik nog aan jou rapporteren ook, officieel gezien
Sir yes sir alles.
Dit geeft mij één naar gevoel. Ik heb diepe spijt Herr Surveillance-Fiets!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs danny rapporteert aan mij. Of was dat nou apporteren.. hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |