Flips isquote:
Als ik ook ga gewoon treinen joh, of miss kon ik met zo'n gozer mee rijden dan vraag ik wel of er nog plek voor je is.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh mweh dan moet ik kijken of ik alsnog ga
Ga al treinen met de flipselsquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ook ga gewoon treinen joh, of miss kon ik met zo'n gozer mee rijden dan vraag ik wel of er nog plek voor je is.
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topicquote:
Ik zag het toen ik naar beneden scrollde, ook prima. Dan zit ik ook nergens aan vast.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al treinen met de flipsels
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is![]()
Sowieso dat wij gaan drinken in de trein
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt evenementen planner jonge, die ken dat wel.. beetje reisje plannen.
ja nou als we mee kunnen rijden DAS GOEDKOPER #Hollanderquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al treinen met de flipsels
4/10 slechte grap niet gelachenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt evenementen planner jonge, die ken dat wel.. beetje reisje plannen.
y soquote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat een sadness
[..]
JE BENT GEWOON JALOERS JIJ DEBIEL IK KRIJG JE NOG WEL WACHT MAAR
yoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Heatseeker het volgende:
Hoi allemaal, geen paniek ik ben het maar.
Haquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topic
Jaja dat sowiesoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
ja nou als we mee kunnen rijden DAS GOEDKOPER #Hollander
Mensen die denken dat ze mij boos krijgenquote:
Je moederquote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze mij boos krijgen
Apple=baasquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topic
nederlanders zijn kaolorasistenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Best gek dat er geen Engels woord voor apartheid is
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Best gek dat er geen Engels woord voor apartheid is
Oh, wattan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kan beter, maar ik klaag niet.
Nee, het bestaat echt niet. Ik lees een Engelse boek en daar staat gewoon het woord apartheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.
wacht nu dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk. Tevens een leugen.
Independent is onafhankelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.
Ik zal jou eens letterlijk vertalenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerder een synoniem dan letterlijke vertaling.
Ik jou nietquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel een schatje
ik wil hier geen gekut ja?quote:
srry fietsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil hier geen gekut ja?
Klinkt niet zo angstaanjagend eerder schattig, sorry wp.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zal jou eens letterlijk vertalen
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil hier geen gekut ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |