Plas in zijn kont.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik vertel mijn vader hele levensverhalen en zijn antwoord 'ok maar dus' en gaat verder met zijn verhaal.
Het ging over oorlogen en mijn sectorwerkstukquote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
je pa is niet geïnteresseerd in je triviale meisjesleven
Ja dat had ik nou ookquote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik beelde dit net even in, maar ziet er heel raar uit
Jij beeld mij in terwijl ik in mijn vader zijn kont plas?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik beelde dit net even in, maar ziet er heel raar uit
jawel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
kan je niet "stop volgen" klikken bij een facebook post ?
Was jij er ook bij in Korea?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ging over oorlogen en mijn sectorwerkstuk
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
kan je niet "stop volgen" klikken bij een facebook post ?
Nouja, soort van ik weet niet hoe je vader eruit ziet dus insert vrouw/meisje en oudere ventquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij beeld mij in terwijl ik in mijn vader zijn kont plas?
Hij is niet de enige.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij beeld mij in terwijl ik in mijn vader zijn kont plas?
Waar gaat dit jaar het examen over.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De 2e chinees-japanse oorlog.
Koude oorlog en staatsinrichting van Nederland. Easy dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waar gaat dit jaar het examen over.
Oh nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koude oorlog en staatsinrichting van Nederland. Easy dus.
Ik kreeg in de 3e al staatsinrichting.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Vorig jaar al een halfjaar de koude oorlog gehadik loop voor op de vmbo mensen.
Arme zielen, ze worden als een schaap in de nederlaag van wolven geleidquote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Allemaal jongens helemaal geïrriteerd door die Facebook actie
Wat koppel jij mij.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Allemaal jongens helemaal geïrriteerd door die Facebook actie
Alleen die rechten zijn stom. Recht van enquête recht van amendement en recht van interpellatie recht van motie en recht van initiatiefquote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh nog steeds hetzelfde
[..]
Ik kreeg in de 3e al staatsinrichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |