Volgens je profiel ben je een man, dus probleem opgelost.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net of ik dit niet heb gelezen en ga rustig een sigaretje roken....
Weet je ook welk merk of welke site?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef xfemme het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze net op internet, wauw.
Ook in het zwart en een beetje gevlochten patroon? Is een nieuw model sinds woensdag, soms ligt de webshop een beetje achter dus kan nog online komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weet je ook welk merk of welke site?
Bij de Sacha hier hebben ze mooie (licht)roze enkellaarsjes. Alleen waren ze niet meer in mijn maat.![]()
Op sacha.nl en wehkamp is dat model niet te koop.
Iemand die weet of ze bij andere Sacha's wel die roze enkellaarsjes (met blokhak en veters) in maat 41 hebben? Ik woon in Drenthe.
Gevlochten patroon ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook in het zwart en een beetje gevlochten patroon? Is een nieuw model sinds woensdag, soms ligt de webshop een beetje achter dus kan nog online komen.
Ook krijgen we soms eerst maat 37-40 binnen en daarna pas de andere maten bij een nieuw model.
De winkel zelf besteld nietsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gevlochten patroon ja.
Bij de Sacha hier hadden ze hem niet eens in maat 41 besteld.![]()
Maar ik ga de webshop in de gaten houden.
Morgen? Is het waar jij woont koopzondag?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
De winkel zelf besteld nietsDat krijg je gewoon binnen vanuit het hoofdkantoor. Wij hebben geen idee welke schoenen en welke maten wij binnen krijgen.
Heb zelf de vracht niet gedaan maar ik denk dat we deze schoen dus op dit moment nog geen 41 hebben.
Zal morgen anders even kijken als ik moet werken in het systeem welke maten al beschikbaar zijn.
Ja iedere eerste van de maand is koopzondag in Maastricht. En in november en december zelfs iedere week.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Morgen? Is het waar jij woont koopzondag?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja iedere eerste van de maand is koopzondag in Maastricht. En in november en december zelfs iedere week.
Naah, niet altijd dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat ze maat 41 (tot nu toe) niet geleverd hebben.
Maat 42 oké, maar maat 41 hoort er gewoon altijd te zijn.
Nee, sorry! Zag ze op Tumblr voorbij komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weet je ook welk merk of welke site?
Bij de Sacha hier hebben ze mooie (licht)roze enkellaarsjes. Alleen waren ze niet meer in mijn maat.![]()
Op sacha.nl en wehkamp is dat model niet te koop.
Iemand die weet of ze bij andere Sacha's wel die roze enkellaarsjes (met blokhak en veters) in maat 41 hebben? Ik woon in Drenthe.
Heel erg mooi hoor! Dus zeker kopen voor je vriendinquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:49 schreef emil23 het volgende:
Ik wil voor mijn vriendin deze laarzen kopen voor de winter als kado. eu.karenmillen.com/slanke-moderne-knielaarzen?ctry=NL
Ik twijfel alleen even. Zijn ze echt wel mooi en modieus?
Ik denk dat je me overtuigd hebt. En als het echt mooie laarzen zijn, zijn ze het geld vast waard. Vind het zonde als dure laarzen een "bristol" uitstraling hebben. Wil best waar meer betalen, maar dan moet het ook kwaliteit uitstralen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heel erg mooi hoor! Dus zeker kopen voor je vriendin![]()
Karen Millen
Oh en je vroeg ook naar alternatieven zie ik nu. Die zijn er vast wel, maar deze zijn echt wel héél erg mooi hoor en Karen Millen is gewoon een onwijs mooi merk en hun spul is echt heel goed weet ik uit ervaring![]()
Besteld. Nu maar hopen dat ze ze mooi vind. En anders kan ik vast iemand op het forum hier er blij mee maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heel erg mooi hoor! Dus zeker kopen voor je vriendin![]()
Karen Millen
Oh en je vroeg ook naar alternatieven zie ik nu. Die zijn er vast wel, maar deze zijn echt wel héél erg mooi hoor en Karen Millen is gewoon een onwijs mooi merk en hun spul is echt heel goed weet ik uit ervaring![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef emil23 het volgende:
[..]
Besteld. Nu maar hopen daar ze ze mooi vind. En anders kan ik vast iemand op het forum hier er blij mee maken.
Zo iets?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef WRH het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee waar de 'nieuwe' pumps vandaan komen met een heel leuk enkelbandje?
Toevallig zag ik op de daily mail een foto van Mariah Carey met zo'n paar, ik heb ook Jennifer Lopez op een foto die pumps zien dragen en vind ze geweldig.
Het zijn gewone zwarte pumps, met een puntige teen (dus niet de stompere neus die je nu zoveel ziet), wel een plateau en om de enkel een dubbel dun enkelbandje met een (zo te zien) soort slotje eraan, ziet er echt heel grappig uit en wil ze ook wel, maar geen idee van welk merk ze zijn.
http://www.yournextshoes.(...)g-2013-fashion-show/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef WRH het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee waar de 'nieuwe' pumps vandaan komen met een heel leuk enkelbandje?
Toevallig zag ik op de daily mail een foto van Mariah Carey met zo'n paar, ik heb ook Jennifer Lopez op een foto die pumps zien dragen en vind ze geweldig.
Het zijn gewone zwarte pumps, met een puntige teen (dus niet de stompe neus die je nu zoveel ziet), wel een plateau en om de enkel een dubbel dun enkelbandje met een (zo te zien) soort slotje eraan, ziet er echt heel grappig uit en wil ze ook wel, maar geen idee van welk merk ze zijn.
dit is lelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:30 schreef emil23 het volgende:
[..]
Zo iets?
http://www.sarenza.nl/guess-lunima-s332-p0000042099
Ik vind ze wel erg sexy iig.
dit is mooiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.yournextshoes.(...)g-2013-fashion-show/
Deze:
[ afbeelding ]
Tom Ford padlock ankle strap pumps, $1,100.00
Stoppen met roken en je hebt die 800 euro sneller bij elkaar dan je denkt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net of ik dit niet heb gelezen en ga rustig een sigaretje roken....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand toevallig interesse in de rode FYB maat 37 (als ik het goed heb ) en de blauwe in 38 (verkeerd geleverd gekregen.)
Nooit gedragen, en vind het toch wel zonde en wil wat gaan verkopen weg doen, om het beter te besteden. Kan de laatste tijd sowieso niet echt meer op schoenen met een hak lopen
Wat wil je voor die rode?quote:
Van haren. Ze zijn er ook nog in een andere kleur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, die onderste zijn gaafWaar komen ze vandaan?
Ja die komen daar ook vandaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind juist de bovenste mooiIeder zijn ding he?
komen die ook van vanharen?
Heb gekeken in het systeem. Een aantal winkels hebben hem wel al in maat 41 en 42. Maat 41 is ook al eventueel te bestellen in de winkel (hadden ze dat niet aangeboden).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat ze maat 41 (tot nu toe) niet geleverd hebben.
Maat 42 oké, maar maat 41 hoort er gewoon altijd te zijn.
Ik ben stiekem wel geintereseerd in die blauwe in 39. Wat wil je er voor hebben, de nieuwprijs?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand toevallig interesse in de rode FYB maat 36 (als ik het goed heb ) en de blauwe in 39 (verkeerd geleverd gekregen.)
Nooit gedragen, en vind het toch wel zonde en wil wat gaan verkopen weg doen, om het beter te besteden. Kan de laatste tijd sowieso niet echt meer op schoenen met een hak lopen
Bedankt voor het opzoeken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb gekeken in het systeem. Een aantal winkels hebben hem wel al in maat 41 en 42. Maat 41 is ook al eventueel te bestellen in de winkel (hadden ze dat niet aangeboden).
Het dichts in de buurt van Drenthe die op dit moment maat 41 heeft zou volgens mij Groningen zijn.
En anders even bellen naar de winkel, referentienummer is 2.9414. Moet wel erbij zeggen dat de schoenen van die fabrikant soms klein uitvallen dus kan best zijn dat je maat 42 nodig hebt.
Aaaaah my eyes!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef sijs het volgende:
http://www.justfab.com/in(...)pid=923191#tab_views
deze zijn zoo fout dat ze weer kunnen :-)
Ze zijn fout fout hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef sijs het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
Ik kwam vanmiddag op een blog hakken tegen waar m'n haren van overeind gaan staan. Een filmpje: Freaky mooi![]()
Wel goed om je natuurlijke korset mee te verstevigen als ik het zo ziequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Da's een vaag kunstproject volgens mij
Oeh die zijn nicequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi!
Ik was in Londen en heb een paar simpele heels van F21 meegenomen voor maar 27 pond,. Heb geen goede foto, alleen instagram.
[ afbeelding ]
Lopen ook lekker!quote:
Ik heb echt bijna precies dezelfde van nellyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi!
Ik was in Londen en heb een paar simpele heels van F21 meegenomen voor maar 27 pond,. Heb geen goede foto, alleen instagram.
[ afbeelding ]
Haha okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna precies dezelfde van nelly
Dat zijn misschien wel de lelijkste schoenen die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef sijs het volgende:
Euhm en die grotere met een zooltje ofzo? Of denk je dat die kleine maat nog uitloopt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zijn misschien wel de lelijkste schoenen die ik ooit heb gezien.
Probleempje: ik heb enkellaarsjes besteld in 2 maten. Alleen de ene maat is misschien net iets te strak, maar de andere maat zit weer iets te los.![]()
Wat nu?
zijn die middelste hoog?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef Dwyn het volgende:
Iemand hier interesse in mijn Maddens? Ik heb het geprobeerd maar ik kan er gewoon niet op lopen.![]()
[ afbeelding ]
Allen maat 40.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Die op de foto rechts.. hoe zien die er van de zijkant uit?
Volgens mij was het 2e paar 50% ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef amaranta het volgende:
Hoezo 50% korting?
Ik heb vandaag alleen een kortingsbon van 5 euro via de post gehad.
Ja was bij de Van Haren bij besteding van minimaal 19.90 kreeg je op geselecteerde pumps 50% korting.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij was het 2e paar 50% ofzo?
Oh, geselecteerde. Die van de foto zijn igg niet zo mijn smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ja was bij de Van Haren bij besteding van minimaal 19.90 kreeg je op geselecteerde pumps 50% korting.
vallen ze groot?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef Dwyn het volgende:
Iemand hier interesse in mijn Maddens? Ik heb het geprobeerd maar ik kan er gewoon niet op lopen.![]()
[ afbeelding ]
Allen maat 40.
O jammer. Ik heb 41quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, vrij normaal. Ik had wel van die anti-slip dingetjes achterin zitten.
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Stileta het volgende:
Heels: genieten! Man in heels - why not?
omdat het gay is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Stileta het volgende:
Ik denk dat het handiger is als je in SEX blijftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Stileta het volgende:
Daarom niet. Mannen moeten gewoon mannenschoenen dragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Stileta het volgende:
Gast doe normaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Stileta het volgende:
Ooh die heb ik vandaag ook nog aan m'n voeten gehad... Mooi zijn ze hè.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
Meer enkellaarsjes dan heels, maar ik vond ze toch leuk genoeg om te kopen!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze broek en daar ben ik ook ontzettend blij mee!
Zit mooi, zit lekker!
Meestal draag ik m in combinatie met pumps.
Nu heb ik binnenkort een housewarmingparty en ik wil hem graag aandoen.
Nu kreeg ik laatst de vraag of ik dan voor een keertje (ivm een net gelegde houten vloer) andere schoenen aan wil doen.
Ik ben de beroerdste niet, en wil daar heus wel gehoor aan geven.
Maar nu weet ik even niet wat ik er dan onder moet dragen!
Ik kom momenteel niet verder dan een paar ballerina's die ik heb, maar dat wel erg simpel!
Hebben jullie nog leuke alternatieven?
Ik zoek toch wel iets met 'heels'
Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een duwtje omhoog..
Graag een advies voor het volgende:Maar het gaat dus om het feit dat de hakken de vloer stuk maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze broek en daar ben ik ook ontzettend blij mee!
Zit mooi, zit lekker!
Meestal draag ik m in combinatie met pumps.
Nu heb ik binnenkort een housewarmingparty en ik wil hem graag aandoen.
Nu kreeg ik laatst de vraag of ik dan voor een keertje (ivm een net gelegde houten vloer) andere schoenen aan wil doen.
Ik ben de beroerdste niet, en wil daar heus wel gehoor aan geven.
Maar nu weet ik even niet wat ik er dan onder moet dragen!
Ik kom momenteel niet verder dan een paar ballerina's die ik heb, maar dat wel erg simpel!
Hebben jullie nog leuke alternatieven?
Ik zoek toch wel iets met 'heels'
Misschien kun je een sleehak aandoen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Yup, dus ik snap ook wel waarom!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar het gaat dus om het feit dat de hakken de vloer stuk maken?
Misschien kun je een sleehak aandoen.
Wij hadden een goede vloer, toen er een vriendin op naaldhakken langs kwam, en je precies kon zien waar ze de hele avond had gestaan. Niet grappig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wat voor een kwalitatief slechte vloer hebben die mensen dat ze bang zijn voor hakken?.
Ik neem aan dat ze wijn in plastic glazen serveren en chips in plastic wegwerpbakjes, want er zou toch maar wat sneuvelen en er zou een krasje op de vloer komen..
Sorry, ik krijg jeuk van dat soort mensen. Geef dan geen housewarming als je bang bent voor schade
Wij willen ook liever niet dat hier op hakken wordt gelopen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wat voor een kwalitatief slechte vloer hebben die mensen dat ze bang zijn voor hakken?.
Ik neem aan dat ze wijn in plastic glazen serveren en chips in plastic wegwerpbakjes, want er zou toch maar wat sneuvelen en er zou een krasje op de vloer komen..
Sorry, ik krijg jeuk van dat soort mensen. Geef dan geen housewarming als je bang bent voor schade
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
Ja, en verder serveren we het drinken in tuitbekers. En eten doen ze maar buiten.
Nu hebben we leisteen, alles mag en kan.
Ik ben ook echt geen moeilijke, en heb daarna (en zal ook nooit) van iemand verlangen dat ze anderen schoenen aantrekken als ze op bezoek komen, maar putjes in je vloer is echt lelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Skaai het volgende:
[..].
Volk mag bij mij lekker aantrekken en aanhouden wat ie wil, mijn vloer is ook vrij nieuw, mooi en prijzig maar het is een gebruiksobject. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ideeën en mening daarover.
Bestaat er geen beschermdopje voor hakken? Kan je toch je heels aan, maar dan nieuwevloeren-proof
Wat!!!!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:05 schreef Skaai het volgende:
Dan moet je wel (op tijd) doorhebben dat die hakken er zo aan toe zijn he. Ik heb een paar waarbij een hak na één bruiloft en een middagje dragen zo ver weggesleten was. Dat zag ik toevallig, maar had ik anders nooit door gehad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat!!!!!!
Sorry hoor, mensen die hun hakken zo kapot lopen dat die ijzeren dingen eruit steken geven gelijk allemaal diepe putten in je vloer, dat zie je mega!
Ik heb ook een hardstikke dure vloer hier in huis liggen, en als er een vlek of krasje op komt so be it, het is nou eenmaal een vloer en dat soort dingen hou je ook. Maar er hoeft echt niet iemand allemaal diepe putjes in mijn vloer te lopen omdat ze te gierig zijn nieuwe nopjes onder hun hakken te laten zetten. Mensen met normale hakken mogen er prima overheen lopen, maar niet met van die afgetrapte dingen.
Daarentegen vind ik met dat soort hakken over andermans vloer lopen ook gewoon respectloos voor andermans spullen.
Natuurlijk, maar ik vind het niet zo heel raar als mensen veel geld voor een vloer neerleggen dat ze vragen of je op wilt letten met hakken op de vloerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet je wel (op tijd) doorhebben dat die hakken er zo aan toe zijn he. Ik heb een paar waarbij een hak na één bruiloft en een middagje dragen zo ver weggesleten was. Dat zag ik toevallig, maar had ik anders nooit door gehad.
Als je het bewust doet is het idd niet zo netjes.
En ja, grenen is een goedkopere houtsoort, maar het is een prima vloer en je doet je stiletto-punt-apparaten maar lekker buiten aan of bij jezelf thuisquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
damn.... we hebben het hier ook gehad met de grenen (= zacht houten) vloer. Ik zag het al snel bij de hakken van een vriendin, die heeft altijd van die torenhoge dingen aan. Ze waren niet kapot en het waren dure dingen, maar veel gewicht op een klein hakje maakt toch gewoon direct een put.
Nou boeit de vloer me niet met gewone schoenen enzo, deukje meer of minder, maar toen heb ik wel gevraagd of ze ze uit wilde doen. Ze had het zelf gewoon echt niet door en vond het geen probleem, maar anders zou ik het echt niet tof vinden, dan zou ik er stukken meubel-vilt onder knallen ofzo. Echt niet tof als je vloer in een avondje een putten landschap is.
Net of dat ligt aan je kwalitatief slechte vloer
En de manier van reageren ook echt
Ik snap sowieso niet dat er meiden op afgetrapte hakken rondlopen. Sterker nog er zijn dames die ze ook nog proberen te verkopen op bijv marktplaats.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat!!!!!!
Sorry hoor, mensen die hun hakken zo kapot lopen dat die ijzeren dingen eruit steken geven gelijk allemaal diepe putten in je vloer, dat zie je mega!
Ik heb ook een hardstikke dure vloer hier in huis liggen, en als er een vlek of krasje op komt so be it, het is nou eenmaal een vloer en dat soort dingen hou je ook. Maar er hoeft echt niet iemand allemaal diepe putjes in mijn vloer te lopen omdat ze te gierig zijn nieuwe nopjes onder hun hakken te laten zetten. Mensen met normale hakken mogen er prima overheen lopen, maar niet met van die afgetrapte dingen.
Daarentegen vind ik met dat soort hakken over andermans vloer lopen ook gewoon respectloos voor andermans spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |