Cognac is heel mooi. Maargoed, dan kan ik je niet helpen. Bij Lisa in Groningen heb je ze volgens mij ook. Tenzij ze ook uitverkocht zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik kom uit Haarlem, dus Groningen is een beetje te ver..maar als ik het online kan bestellen is het prima!
Wil wel perse zwart, heb al cognac soortgelijke
quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Waarom koop je 2 paar tegelijk? Immers, je kan maar 1 paar tegelijk aan
Dus jij hebt maar 1 onderbroek begrijp ik?quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Waarom koop je 2 paar tegelijk? Immers, je kan maar 1 paar tegelijk aan
Of een groene en een roze
Dat zou hip zijn
touchéquote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus jij hebt maar 1 onderbroek begrijp ik?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus jij hebt maar 1 onderbroek begrijp ik?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helaas is de roze linkerschoen gisteren opgegeten door de hont van mijn ouders!
quote:
Ik zou ook nog eens proberen om ze gewoon in de winkel te bestellen inderdaad. Soms is dat wel mogelijk terwijl ze in de webshop niet meer te verkrijgen zijn. Bestellen in de winkel is trouwens wel eerst 10 euro aanbetalen, maar mocht de schoen toch niet fijn zitten of wat dan ook dan krijg je die 10 euro gewoon weer cash terug.quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik kom uit Haarlem, dus Groningen is een beetje te ver..maar als ik het online kan bestellen is het prima!
Wil wel perse zwart, heb al cognac soortgelijke
pahaha, nee gekquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ze trouwens bloedserieus terugsturen, en zeggen dat ze zo in de doos zaten. Je hebt er niet op gelopen en dat is ook te zien aan de zool..toch??
Ik denk dat Halima van shopvip ook heel hard moet lachen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ze het verhaal al gemaild met de vraag of ze ze konden nabestellen voor me
Halina is stom. Ik heb een tas die helemaal kapot is, en ze verwijst me door naar de fabrikant. Dus...quote:
Waar kan je van die plakkertjes kopen, bij de schoenmaker?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef Selyn het volgende:
je hebt ook van die antislip plakkertjes voor onder je schoenen, maar geen idee of die dingen ook echt werken. Ik zou ook naar de schoenmaker gaan.
Heb trouwens wel zelf ooit een profiel gemaakt met een soldeerbout onder een paar laarzen. Werkte perfect
VanHaren wellicht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waar kan je van die plakkertjes kopen, bij de schoenmaker?
Ik heb het geprobeerd met een voet-schaafquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
VanHaren wellicht?
Overigens zag ik laatst op TV dat je er ook licht met een rasp () overheen kunt gaan, schijnt ook te helpen. Of het er mooier op wordt, lijkt me niet.
Waarom niet gewoon meteen naar de schoenmaker? Dat is hun werk, zij weten meestal wel wat het slimste is...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met een voet-schaafHaha maar dat werd niet echt wat
Ik probeer even wat winkels langs te gaan voor die stickers, en daarna maar een keer ermee naar de schoenmaker.
Dankjewel voor de antwoorden
Vrouwen logicaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon meteen naar de schoenmaker? Dat is hun werk, zij weten meestal wel wat het slimste is...
Omdat ik daar deze week geen tijd meer voor heb, en ik moet ze donderdag aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon meteen naar de schoenmaker? Dat is hun werk, zij weten meestal wel wat het slimste is...
Met ruw schuurpapier helpt goed en brengt weinig schade aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef rosepetals het volgende:
Ik had een vraagEn hoopte dat jullie ideetjes hadden hoe dit op te lossen
Ik heb deze pumps dus al langer dan een jaar
[ afbeelding ]
En ze zijn nog helemaal netjes (wat een wonder is bij mij) maar nu is de (buitenkant van de) zool
Deze kant dus : [ afbeelding ]
helemaal glad geworden. Het reliëf is eraf geschuurd.. Wat nu dus betekent dat ik steeds dreig uit te glijden
Iemand tips hoe dit op te lossen?
weet niet of je ze ook bij een schoenmaker kan krijgen.. iig wel onlinequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waar kan je van die plakkertjes kopen, bij de schoenmaker?
ja dat idee krijg ik ook bij die dingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef Skaai het volgende:
Ik kocht die plakkers vorig jaar voor mijn flatjes, binnen een halve dag waren ze verschoven en zat er alleen nog een vieze plaklaag onder mijn schoenen.
Ik ga dit proberen, dankjewel voor de linkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef Selyn het volgende:
[..]
weet niet of je ze ook bij een schoenmaker kan krijgen.. iig wel online
http://www.lady-secret.nl/producten/lady-secret-no-skid.html/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde spamfrustratiebericht
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:23 schreef Opdekop het volgende:
Ik wou dat ik een man was. Ik moet meer dan 800eu sparen om dit in mn kast te mogen zetten. Tot die tijd zal ik verbitterd persoon zijn
Guiseppe zanottiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde spamfrustratiebericht(sorry haha)
Ik doe gewoon net of ik dit niet heb gelezen en ga rustig een sigaretje roken....quote:
Waarom? Dan ben je alleen maar duurder uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:23 schreef Opdekop het volgende:
Ik wou dat ik een man was. Ik moet meer dan 800eu sparen om dit in mn kast te mogen zetten. Tot die tijd zal ik verbitterd persoon zijn![]()
idd, als mijn vriend nette schoenen koopt is ie vaak 300 euro kwijtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:27 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Waarom? Dan ben je alleen maar duurder uitSchoenen voor vrouwen zijn veel goedkoper.
6x300 is toch 1800 euro. Voor die 5 paar schoenen in de is ze zelfs met die van 600 dollar meegerekend zo'n 1260 euro kwijt. Zelfs als ze nog zo'n paar erbij koopt is ze goedkoper uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, als mijn vriend nette schoenen koopt is ie vaak 300 euro kwijt
Then again, heeft ie ook maar 6 paar schoenen itt mij
neeee geen zes paar van 300quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:35 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
6x300 is toch 1800 euro. Voor die 5 paar schoenen in de is ze zelfs met die van 600 dollar meegerekend zo'n 1260 euro kwijt. Zelfs als ze nog zo'n paar erbij koopt is ze goedkoper uit
Bedoelde je deze?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:49 schreef emil23 het volgende:
Ik wil voor mijn vriendin deze laarzen kopen voor de winter als kado. eu.karenmillen.com/slanke-moderne-knielaarzen?ctry=NL
Ik twijfel alleen even. Zijn ze echt wel mooi en modieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |