Bij ons ook maar op het eind bleek er niks waar te zijn en ging een jongen met 6 vakken en alles 6 gewoon over.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij ons moet je gemiddeld een 7 staan anders mag je geen havo doen
Ja maar nu zetten ze allemaal dranksoortenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat met dat fruit was een status in hun leven ofzoiets
nee, het is bij abo het een of het anderquote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Snowbells het volgende:
Kan je een jaartrajectabo nemen en tegelijkertijd dat automatische + voordeel abo?
Ik lees nu dat ik in weekenden 40% korting krijg buiten mijn traject om. Het OVquote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, het is bij abo het een of het ander
waarom zou je dat ook willen? dan betaal je voor 2 abo's..
Ik zou dat ding gewoon uitdoen in de nacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar nu blijkt dat die kutblazer in mijn kamer alleen of uit kan of op volle standen dat ding staat nu naast mijn laptop
bij ns altijd voordel abo krijg je ook 40% korting door de week.. wel in dal uren, in spits uren 20%quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ik in weekenden 40% korting krijg buiten mijn traject om. Het OV
Dat ga ik dus ook doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou dat ding gewoon uitdoen in de nacht.
Haren in de wind pics makenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar nu blijkt dat die kutblazer in mijn kamer alleen of uit kan of op volle standen dat ding staat nu naast mijn laptop
Maar dan hoef ik 1 keer in het jaar een groot bedrag te betalen en de rest van het jaar niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij ns altijd voordel abo krijg je ook 40% korting door de week.. wel in dal uren, in spits uren 20%
Nee, die heb ik nietquote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Expression het volgende:
[..]
Ben je op je teentjes getrapt?
Maar geen SCquote:Op woensdag 19 september 2012 19:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, dat topic was toch al bagger.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Sv zet hem op de zuigstand en doe je piemel erin
oke wachtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik 1 keer in het jaar een groot bedrag te betalen en de rest van het jaar niet meer.
Maar als ik een heel jaar elke dag op en neer ga naar Arnhem dan kost mij dat toch best veel?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke wacht
Je koopt een OV chipkaart via ovchipkaart.nl
daar voer je je gegevens in, en check je 'automatisch uploaden' aan, met het gewenste bedrag dat je wil
je betaald eenmalig 7 euro
je wacht tot je je kaart binnen hebt ( duurt 3 dagen ongv )
dan ga je naar ns.nl
bestel je een NS altijd voordeel abo
vul je gegevens in
en dan kan je kiezen of je maandelijks 20 euro betaald of alles in 1x.
ik zou maandelijks doen ( weet niet wanneer je jarig bent, maar ik ben bijv jarig in maart en als ik voor een jaar betaal terwijl ik in maart gewoon mijn studenten ov krijg dan is dat overbodig )
als je een bevestigingsbrief/mail krijgt van de ns dat het er op staat ga je naar het station om je kaart + abo te activeren en je kan reizen.
als je wil reizen check je in met je ov
als je uitcheckt dan heb je je reis betaald ( met 40% korting als je in de daluren en in het weekend reist en 20% korting in de spituren door de week )
nog vragen
Syntusquote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow je hebt sowieso altijd een ov chikaart nodig waar je een abo op kan zetten
TEVENS
met welke vervoerder rij je naar arnhem? als dat arriva is weet ik nog wel een goedkopere optie voro je
lichtblauwe muurquote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer nu
Als ik jou was zou ik een keertje de vloer schoonmaken, zitten allemaal witte vlekken opquote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer nu
Blijkbaar hebben de mensen die dit huis gebouwd hadden flink gefapt destijdsquote:Op woensdag 19 september 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een keertje de vloer schoonmaken, zitten allemaal witte vlekken op
Weet je zeker dat dat niet van jou is xD xD ROFLquote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de mensen die dit huis gebouwd hadden flink gefapt destijds
wat is gvuquote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik reis via connexxxion en gvu naar school kan ik dan alsnog een sterabo nemen?
Een sterabo klinkt als iets voor Gaygayquote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik reis via connexxxion en gvu naar school kan ik dan alsnog een sterabo nemen?
Heldin.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je niet vaak gebruikt maakt van NS kan je beter een sterabonnement van syntus aanvragen
GVU is het openbaar vervoerbedrijf in de stedelijke agglomeratie Utrecht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is gvu
als connexxion sterabo's aanbiedt dan wel
Ik moest een beetje lachenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Een sterabo klinkt als iets voor Gaygay
dat is wel heel geregel btwquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Bleach.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Bleach ik heb weer een accountje
dmquote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Bleach ik heb weer een accountje
Ah oke.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is wel heel geregel btw
maar dan moet je naar de klantenservice bellen en zij helpen je verder
want je moet een ster aanklikkenen dat heeft te maken met je regio en hoever je moet reizen e.d weet ik niet uit m'n hoofd.
Meer etenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik nog sneller honger krijgen.
nou als je een sterabo hebt dan heb je dus een zichtkaart + ov nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke.thanks dv! Ik denk dat een sterabo veel minder kost. En dan kan ik alsnog op mijn ov chipkaart dat altijd voordeel zetten?
1 ster is toch 1 zone.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is wel heel geregel btw
maar dan moet je naar de klantenservice bellen en zij helpen je verder
want je moet een ster aanklikkenen dat heeft te maken met je regio en hoever je moet reizen e.d weet ik niet uit m'n hoofd.
Ja iddquote:Op woensdag 19 september 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou als je een sterabo hebt dan heb je dus een zichtkaart + ov nodigje hoeft niet in te checken met ov en zichtkaart, je laat ze alleen zien.
dus in feite heb je geen altijd voordeel abo nodig
tenzij je zoiets hebt van, ik reis veel met NS, en wil daar best 250 euro per jaar voor betalen om met korting door het land te reizen ( scheelt echt zo veel geld )
Delfzijl-Groningen zijn 8 zones, en je hebt 6 sterren, beetje raar allemaal mjaquote:
Het is echt easy als je het eenmaal te pakken hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja iddzo ingewikkeld damn ik ga het volgend jaar wel helemaal uitpluizen maar nu kan ik tenminste in Arnhem studeren
Is goed.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is echt easy als je het eenmaal te pakken hebtlaat me maar weten als je iets nodig hebt
Veel komma's.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen wou een BB, paarse berichten, BB werd gebruikt om te praten met vrienden, elke ochtend wakker worden met 4 berichten, er werd gepraat over feestjes en stomme dingen en soms business..
BB geschiedenis
De : ') is nooit van FOK! geweest.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zie steeds meer mensen : ') gebruiken op facebook
FOK!kers, FOK!kers everywhere
Hoe die is uitgebeeld is wel FOK! only / doel ervan. Anders is hij in dezelfde trant als :'Dquote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
Isdan echt een fok smiley? Want ik zag voor ik op fok zat al die smiley.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Krullenbolletje
Champagne, safari en vodka
Vind ik leuk · · 19 minuten geleden via mobiel ·
Snowbells
Champagne en jägermeister.
Vind ik leuk · · 14 minuten geleden
Stel alcoholisten.
Nee, dat niet denk ik. Maar veel mensen weten niet wat het betekent alleen FOK!ers en op andere forumsquote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
De emogif wel ja. Die is door een FOK!ker gemaakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
De helft van de smiley's hier komt van Tweakers af.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op Tweakers en bokt.nl wordt deo.a. ook gebruikt.
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb nog geen antw op mijn vraag
waarom post iedereen drank op facebook
watquote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!
Homo mannen mogen het niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee het nieuws willen halen?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat is dit voor kenserzooi.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen moedwillig voor de gek houden. Jij komt in de hel later samen met alle andere vrouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Het enige leuke staan is alle mannen op Facebook die geen idee hebben wat er aan de hand is
Komt verandering in.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Het enige leuke er aan is alle mannen op Facebook die geen idee hebben wat er aan de hand is
ja die fuck ik graag dan hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:56 schreef Dimens het volgende:
Fuck vrouwen die denken grappig te zijn met hun drank.
studentenzakenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
Als ik wat wil vragen betreft een mbo studie, moet ik dan naar communicatie of studentenzaken mailen.
Wat is dit nou weer voor nutteloos ietsquote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beide niet, gewoon even doorgaan voor de havo.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
Als ik wat wil vragen betreft een mbo studie, moet ik dan naar communicatie of studentenzaken mailen.
Kan ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beide niet, gewoon even doorgaan voor de havo.
ja heyquote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen zin om nog eens uit te leggen jmr
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als jullie douchen en dan je haar wassen en dan na gaan denken en dan vergeten of je nou wel of niet al je haar hebt gewassen?
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als jullie douchen en dan je haar wassen en dan na gaan denken en dan vergeten of je nou wel of niet al je haar hebt gewassen?
Ik heb na het douchen weleens dat ik niet meer weet of ik heb me al heb afgedroogd of niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
quote:
Oquote:
quote:
Mooi ik ben niet de enigequote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb na het douchen weleens dat ik niet meer weet ik heb me al heb afgedroogd of niet.
hard, zonder glijmiddelquote:
ohja even kiekn xoxquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
nog gekeken naar die review van brolands 2
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ????quote:
Oh daarom dusquote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ????
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!
gekwoot voor het nageslachtquote:
Hou jij ook van safari?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist al dat we samen cognac zijn.
Ik wordt er alleen maar agressief van.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat de mensen met borstkanker alle vrouwen op facebook die hieraan meedoen heel dankbaar zijn.
Wattan?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat de mensen met borstkanker alle vrouwen op facebook die hieraan meedoen heel dankbaar zijn.
Net zo dankbaar als iedereen die meegeholpen heeft aan kony of hoe die gast heette.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zo dankbaar als iedereen die meegeholpen heeft aan kony.
Dat is dus geen bier met jou.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk maar vies.
Die gast die dat had gedaan, zat een paar dagen later vast.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zo dankbaar als iedereen die meegeholpen heeft aan kony of hoe die gast heette.
Geen idee.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Snowbells het volgende:
Vrije liefde als in een vrije relatie toch, toch toch!??!?!
ja voor naakt lopen ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die gast die dat had gedaan, zat een paar dagen later vast.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Snowbells het volgende:
Beach ziet er wel uit als een bloody mary.
En Merthe uit Haren.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zo dankbaar als iedereen die meegeholpen heeft aan kony of hoe die gast heette.
WGquote:Op woensdag 19 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Stop listening to your friends THEY JUST WANT YOUR MAN.
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ????quote:
Hampagne.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ????
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!
Overladen met rotzooi door vrouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
wat is er met facebook het laadt niet
ham-kaasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Champagne die naar ham smaakt.
ik vind die vrouwen van koefnoen altijd zo nastyquote:
Echt he:')quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ik vind die vrouwen van koefnoen altijd zo nasty
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef Oceanview het volgende:
Wijn, safari, champagne lees ik bij iemand.
anal milkshake 4quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke?
Mensen die dat er niet bij zeggen![]()
Gewoon 4k films downloaden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga mijn PCH op de TV testen heel even met The Avengers 1080pdaarna er af want voetbal.
3 had ook redelijk sterke scenes, vond dat stuk met die morgan freeman lookalike wel tegenvallen thoughquote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind ik een beetje matig, 2 is en blijft de beste
3 is sowieso beter dan 4 imo,quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
3 had ook redelijk sterke scenes, vond dat stuk met die morgan freeman lookalike wel tegenvallen though
Ik dacht bij HD.. dit kan toch niet meer scherperquote:
nos streamquote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Manchester, maar even streamen dan.
Ik weiger eraan mee te doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hypo welke dranken heb jij op je fb neergezet.
Maar het was helemaal geen grap..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
Geo die grap in dat topic van Dimens![]()
![]()
ik moest echt kapothard lachen
Films van 70 jaar geleden zijn al scherper dan 1080p opgenomen. Serieus.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht bij HD.. dit kan toch niet meer scherperkan het me niet voorstellen maarja dat roepen ze over 10 jaar vast ook.
Ohquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen grap..ik vind het echt een kut idee.
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
![]()
70 jaar geleden al? Dat geloof ik niet.. heb me er nooit in verdiept maar alles word volgens mij wel gedownscaled voor je TV/bluray.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Films van 70 jaar geleden zijn al scherper dan 1080p opgenomen. Serieus.
linkquote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
![]()
quote:
okquote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
70 jaar geleden al? Dat geloof ik niet.. heb me er nooit in verdiept maar alles word volgens mij wel gedownscaled voor je TV/bluray.
Sowieso met techniek doen ze alles in stapjes en krijg je niet het beste van het beste want dan verdienen ze minder.
Kinky shit. Deze zaterdag hehquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
Flips donder eens op met mij steeds qoutenje weet dat ik je niet mag :S
oquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
okquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
het is watquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
kan gebeurenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
Hypooooooooooquote:
lief dagboekquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zal ik doen. Waar?quote:
Tijd niet gesproken meeeeeid.quote:
2 keer aanraken, komt eraan.quote:
Is goed.quote:
Te lang ditquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jalang geleden en zo. Hoe is het ermee?
okquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te lang ditJa goed
Maar enorm moe
Straks slapen
Niet later dan 10 uur, écht
Vanmiddag was het nog 9 uurquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te lang ditJa goed
Maar enorm moe
Straks slapen
Niet later dan 10 uur, écht
Niet eens een hand of misschien een knuffel?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
Ptr blijf van mij af of je krijgt pijn
Ja verdomme. Zeg dan meteen 'van ons'quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
Ptr blijf van mij af of je krijgt pijn
Ik zit gewoon vol met emotiequote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
okzo
veel
smileys
in
een
tekst
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja verdomme. Zeg dan meteen 'van ons'![]()
Gewoon een knuffel gekke mongol niet zo officieel allesquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet eens een hand of misschien een knuffel?
Ik leer van de beste.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog 9 uurjouw zelfdiscipline.
![]()
O-okéquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
geef snow maar een lange tongzoen van mij
Enig idee wat mijn autisme met mij doet.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon een knuffel gekke mongol niet zo officieel alles
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Oceanview het volgende:
Heppie je moet snow 3 kusjes geven op de wang dat vindt ze erg leuk.
quote:
quote:
dan krijgt hij sowieso pijnquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Oceanview het volgende:
Heppie je moet snow 3 kusjes geven op de wang dat vindt ze erg leuk.
Dat hoort denk ook wel jaquote:
Maar hij voelt geen pijn snap het.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
dan krijgt hij sowieso pijn
S-sorry Snow.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
dan krijgt hij sowieso pijn
Oh ik mag jou niet aanraken en jij gaat wel over mijn rollen, vrouwen.quote:
That's my fetish.jpgquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Beach het volgende:
Peter wordt gemolesteerd op hun meet.
ze wilt seks snap de hintsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh ik mag jou niet aanraken en jij gaat wel over mijn rollen, vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |