Bij ons ook maar op het eind bleek er niks waar te zijn en ging een jongen met 6 vakken en alles 6 gewoon over.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij ons moet je gemiddeld een 7 staan anders mag je geen havo doen
Ja maar nu zetten ze allemaal dranksoortenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat met dat fruit was een status in hun leven ofzoiets
nee, het is bij abo het een of het anderquote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Snowbells het volgende:
Kan je een jaartrajectabo nemen en tegelijkertijd dat automatische + voordeel abo?
Ik lees nu dat ik in weekenden 40% korting krijg buiten mijn traject om. Het OVquote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, het is bij abo het een of het ander
waarom zou je dat ook willen? dan betaal je voor 2 abo's..
Ik zou dat ding gewoon uitdoen in de nacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar nu blijkt dat die kutblazer in mijn kamer alleen of uit kan of op volle standen dat ding staat nu naast mijn laptop
bij ns altijd voordel abo krijg je ook 40% korting door de week.. wel in dal uren, in spits uren 20%quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ik in weekenden 40% korting krijg buiten mijn traject om. Het OV
Dat ga ik dus ook doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou dat ding gewoon uitdoen in de nacht.
Haren in de wind pics makenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar nu blijkt dat die kutblazer in mijn kamer alleen of uit kan of op volle standen dat ding staat nu naast mijn laptop
Maar dan hoef ik 1 keer in het jaar een groot bedrag te betalen en de rest van het jaar niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij ns altijd voordel abo krijg je ook 40% korting door de week.. wel in dal uren, in spits uren 20%
Nee, die heb ik nietquote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Expression het volgende:
[..]
Ben je op je teentjes getrapt?
Maar geen SCquote:Op woensdag 19 september 2012 19:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, dat topic was toch al bagger.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Sv zet hem op de zuigstand en doe je piemel erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |