Veel gezeik om naar tl te gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom zal de school jou weigeren?
dat betekend dat ze nu in het examenjaar van mavo zit, en aangezien ze niet voor niks van havo naar mavo is gegaan denk ik niet dat ze haar cijfers nu zodanig hoog krijg dat ze weer havo mag doen.quote:
Kan kloppen jaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat betekend dat ze nu in het examenjaar van mavo zit, en aangezien ze niet voor niks van havo naar mavo is gegaan denk ik niet dat ze haar cijfers nu zodanig hoog krijg dat ze weer havo mag doen.
maar dat denk ik hoor.. weet niet wat de feiten zijn
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Oh en ik heb geen wiskunde dus kan geen havo.
C&M niet verplicht om wiskunde, kaart het bij je studieleider aan en zeg dat je gewoonweg Havo wilt doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Oh en ik heb geen wiskunde dus kan geen havo.
Waarom waren mijn cijfers wel in orde? en als je eigenlijk alles voldoende hebt kun je in principe niet geweigerd worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat betekend dat ze nu in het examenjaar van mavo zit, en aangezien ze niet voor niks van havo naar mavo is gegaan denk ik niet dat ze haar cijfers nu zodanig hoog krijg dat ze weer havo mag doen.
maar dat denk ik hoor.. weet niet wat de feiten zijn
Ik weet niet of ik nog zin heb in nog 2 jaar middelbare.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
C&M niet verplicht om wiskunde, kaart het bij je studieleider aan en zeg dat je gewoonweg Havo wilt doen.
Volgens mij volgend jaar welquote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
C&M niet verplicht om wiskunde, kaart het bij je studieleider aan en zeg dat je gewoonweg Havo wilt doen.
Dat is dan mooi kut daar gaat je nachtrust.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mwa kan beter, de woonkamer en mijn slaapkamer zijn momenteel één grote bouwputvandaag zou er nieuw laminaat gelegd worden maar omdat er teveel vocht eronder zat moeten er nu 24/7 blazers aan gaan staan om dat op te laten drogen. Kapot vaal lawaai maken die dingen, je kunt het wel zachter zetten maar ik moet nog zien hoe dat uitpakt vannacht.
Zoals het er nu uitziet blijft dit de komende weken zo en in het ergste geval 2-3 maanden
Ik keek er ook tegenop maar ik heb het best wel naar mijn zin en wil juist niet weg.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog zin heb in nog 2 jaar middelbare.
Bij ons moet je gemiddeld een 7 staan anders mag je geen havo doenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom waren mijn cijfers wel in orde? en als je eigenlijk alles voldoende hebt kun je in principe niet geweigerd worden.
Meh meh meh.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik keek er ook tegenop maar ik heb het best wel naar mijn zin en wil juist niet weg.
Beter dan mbo, het is meestal ver reizen voor een leuke opleiding enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog zin heb in nog 2 jaar middelbare.
Idd jaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut daar gaat je nachtrust.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Volgens mij volgend jaar wel
http://www.rijksoverheid.(...)rplicht-op-havo.htmlquote:Nu is wiskunde nog niet verplicht voor havoleerlingen met het profiel cultuur & maatschappij. Deze groep kent de laagste doorstroom naar het hoger onderwijs en de hoogste uitvalcijfers. Vanaf het schooljaar 2015/2016 wordt wiskunde verplicht voor alle havoleerlingen.
Oh okequote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)rplicht-op-havo.html
en dat is dan voor 1 jaar hequote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Snowbells het volgende:
Kan je een jaartrajectabo nemen en tegelijkertijd dat automatische + voordeel abo?
Dat is het nieuwe soort hyves ding wat ze met fruit deden geloof ik...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom worden er door meiden dranksoorten gepost op Facebook
Ja dan maar 2 jaar een jaaraboquote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dat is dan voor 1 jaar he
je moet dan 2 jaar voor je 18 bent en stufi kan aanvragen
Oke, wat is dat dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe soort hyves ding wat ze met fruit deden geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |