Syntusquote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow je hebt sowieso altijd een ov chikaart nodig waar je een abo op kan zetten
TEVENS
met welke vervoerder rij je naar arnhem? als dat arriva is weet ik nog wel een goedkopere optie voro je
lichtblauwe muurquote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer nu
Als ik jou was zou ik een keertje de vloer schoonmaken, zitten allemaal witte vlekken opquote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer nu
Blijkbaar hebben de mensen die dit huis gebouwd hadden flink gefapt destijdsquote:Op woensdag 19 september 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een keertje de vloer schoonmaken, zitten allemaal witte vlekken op
Weet je zeker dat dat niet van jou is xD xD ROFLquote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de mensen die dit huis gebouwd hadden flink gefapt destijds
wat is gvuquote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik reis via connexxxion en gvu naar school kan ik dan alsnog een sterabo nemen?
Een sterabo klinkt als iets voor Gaygayquote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik reis via connexxxion en gvu naar school kan ik dan alsnog een sterabo nemen?
Heldin.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je niet vaak gebruikt maakt van NS kan je beter een sterabonnement van syntus aanvragen
GVU is het openbaar vervoerbedrijf in de stedelijke agglomeratie Utrecht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is gvu
als connexxion sterabo's aanbiedt dan wel
Ik moest een beetje lachenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Een sterabo klinkt als iets voor Gaygay
dat is wel heel geregel btwquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Bleach.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Bleach ik heb weer een accountje
dmquote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Bleach ik heb weer een accountje
Ah oke.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is wel heel geregel btw
maar dan moet je naar de klantenservice bellen en zij helpen je verder
want je moet een ster aanklikkenen dat heeft te maken met je regio en hoever je moet reizen e.d weet ik niet uit m'n hoofd.
Meer etenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik nog sneller honger krijgen.
nou als je een sterabo hebt dan heb je dus een zichtkaart + ov nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke.thanks dv! Ik denk dat een sterabo veel minder kost. En dan kan ik alsnog op mijn ov chipkaart dat altijd voordeel zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |