Niksquote:
Shit, ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:44 schreef Melleyn het volgende:
Vreeeeeede op aaaaaarde.
Je bent alleen de #2 vergeten.
gewoon doenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik twijfel over dat toetsenbordje, help.
Kopen, heb je nog een paar dagen om rond te kijken, anders cancel.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik twijfel over dat toetsenbordje, help.
vrede op aarde is de titel.. nu geen ruzie maken damequote:
Alleen de eerste keer moet je dat doen, dan herkent het systeem het nummer en hoogt em op.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Shit, ja.
Normaal komt dat vanzelf goed
Grmblquote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrede op aarde is de titel.. nu geen ruzie maken dame
quote:
O, tuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef OhNoes het volgende:
Bambino heeft genoeg geld, jullie krijgen allebei een ijsjesmaker.
Wou ik net doenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Alleen de eerste keer moet je dat doen, dan herkent het systeem het nummer en hoogt em op.
TR al gemacht
Eckte bazen... nuf saidquote:
Yaaaaaayquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef OhNoes het volgende:
Bambino heeft genoeg geld, jullie krijgen allebei een ijsjesmaker.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Yaaaaaay![]()
We hebben het zwart op wit en geel.
HeatWave zei dat hij het al zo had ingesteld dat het automatisch ging.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:47 schreef Klonk het volgende:
volgende keer nieuw topic in reeks openen svp
Wist niet dat je nummertje erbij moest zetten bij 2e topic van reeks, excuseerquote:Op woensdag 19 september 2012 17:47 schreef Klonk het volgende:
volgende keer nieuw topic in reeks openen svp
Das geregeldquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Yaaaaaay![]()
We hebben het zwart op wit en geel.
Voor het streepje en na iBOODquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Klonk het volgende:
staat het nummertje zo goed, geen flauw idee waar jullie hem wilden hebben
[HUNT SC] #2 etc graagquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Klonk het volgende:
staat het nummertje zo goed, geen flauw idee waar jullie hem wilden hebben
Das ook goedquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:49 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Voor het streepje en na iBOOD
Oh wacht, doe maar na de HUNT SC en voor iBOOD![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[HUNT SC] #2 iBood - Eindelijk vrede!
daar is het andere topic voor, dit is juist om sc te voorkomen in het andere topic, dit is voor scquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kan deze ook worden aangesloten worden op andere android tablets?
Zoquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[HUNT SC] iBood #2 - Eindelijk vrede!
Wut?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is het andere topic voor, dit is juist om sc te voorkomen in het andere topic, dit is voor sc
en nu niet zeggen dat het verwarrend is, jullie wilden het zelf zo
Denk dat hij het toetsenbord bedoeld dat nu verkocht word op iboodquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is het andere topic voor, dit is juist om sc te voorkomen in het andere topic, dit is voor sc
en nu niet zeggen dat het verwarrend is, jullie wilden het zelf zo
Deze is wel beter jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[HUNT SC] iBood #2 - Eindelijk vrede!
Of zal ik hem maar cancellen?quote:Geschikt voor de meeste Motorola toestellen, zoals Atrix en Xoom
Dit dus, wilde je hem ook voor je Xbox (gezien je UI)?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef NextTVH het volgende:
Toetsenbord besteld en toch weer geannuleerd, kut bluetooth
snap ik maar daar is dit topic niet voor, dit is een slowchat topic wat alleen tijdens de hunts open is en daarna weer dicht gaat, tot de volgende hunt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wut?
Ging over het toetsenbordje Klonk
Mquote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Sautor het volgende:
Dat toetsenbord he, werkt die ook voor pc? Mijn pc heeft Bluetooth, maar had alleen over dit heen gelezen:
[..]
Of zal ik hem maar cancellen?
Ook mijn probleemquote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Sautor het volgende:
Dat toetsenbord he, werkt die ook voor pc? Mijn pc heeft Bluetooth, maar had alleen over dit heen gelezen:
[..]
Of zal ik hem maar cancellen?
iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Melleyn het volgende:
Dus nu mag hier praten over het product niet meer?
Dat was ons punt dan ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Klonk het volgende:
iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! ibood topic over producten
het topic wat je nu leest en waar ik nu in post is dus echt een sc topic wat alleen tijdens de hunt open is, als er hier nu ook vragen over producten gesteld gaan worden dan heeft het allemaal weinig zin wat we nu doen
Denk dat het dan ff misloopt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Klonk het volgende:
iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! ibood topic over producten
het topic wat je nu leest en waar ik nu in post is dus echt een sc topic wat alleen tijdens de hunt open is, als er hier nu ook vragen over producten gesteld gaan worden dan heeft het allemaal weinig zin wat we nu doen
ook goed, maar dan hebben we straks dus tijdens een hunt twee topics over hetzelfde onderwerpquote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat het dan ff misloopt.
Het is de bedoeling dat we 1 hunt topic hebben waar we over ALLES kunnen praten.
Het andere topic (waar jij naar linkt) word dus gebruikt buiten de hunt.
Ditquote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat het dan ff misloopt.
Het is de bedoeling dat we 1 hunt topic hebben waar we over ALLES kunnen praten.
Het andere topic (waar jij naar linkt) word dus gebruikt buiten de hunt.
Hoeft niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goed, maar dan hebben we straks dus tijdens een hunt twee topics over hetzelfde onderwerp
Gaat dit over het toetsenbordje? Ik wil hem annuleren maar als je hem nog wilt kan ik m evt wel doorsturen?quote:
Ik heb m wel besteld, omdat ik het pas las toen ik op OK klikte met idealquote:
NEe vroeg of jij hem wel of niet genomen had, ik kan hem niet gebruikenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gaat dit over het toetsenbordje? Ik wil hem annuleren maar als je hem nog wilt kan ik m evt wel doorsturen?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Achja, is nu toch al te laat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Pfft, een barbecue. Ik heb gewoon de deksel van een oliedrum afgezaagd -> tadaa, BBQ.
Verbrandt tuinafval en maakt de worstjes warm en is ook nog eens recyclen. Win-win-win situatiequote:
Had je nog een DM gestuurd maar mijn DM service doet hele dag al vaag.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goed, maar dan hebben we straks dus tijdens een hunt twee topics over hetzelfde onderwerp
Dit is SC zodat we het andere topic niet vervuilen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Ramkraker het volgende:
Is dit nu het nieuwe hunt topic of wtf?
ik zou het ook niet meer wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Ramkraker het volgende:
Is dit nu het nieuwe hunt topic of wtf?
Cancel em maar, maar bedankt voor 't aanbodquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gaat dit over het toetsenbordje? Ik wil hem annuleren maar als je hem nog wilt kan ik m evt wel doorsturen?
Maar mogen we dan in het iboodtopic praten over de stuff die we over een week of 2 binnen krijgen? Nee zeker..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Klonk het volgende:
samengevat: tijdens hunts hebben we dus twee topics deze en het officiele ibood topic, zodra de hunt voorbij is gaat deze weer dicht en verkassen jullie weer naar het ibood topic, toch
yes. Misschien. Ofzoiets. Maakt mij eigenlijk totaal niet uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Klonk het volgende:
samengevat: tijdens hunts hebben we dus twee topics deze en het officiele ibood topic, zodra de hunt voorbij is gaat deze weer dicht en verkassen jullie weer naar het ibood topic, toch
Correctquote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Klonk het volgende:
mag ik nog even nadenken over het antwoord, snap net pas een minuut de bedoeling van dit topicquote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar mogen we dan in het iboodtopic praten over de stuff die we over een week of 2 binnen krijgen? Nee zeker..
Tuurlijk, (lijkt mij) dat was voorheen ook zo, en daar deze dicht gaat lijkt me dat de enige juiste plek.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar mogen we dan in het iboodtopic praten over de stuff die we over een week of 2 binnen krijgen? Nee zeker..
Nou dan begrijpt tenminste iemand het nogquote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag ik nog even nadenken over het antwoord, snap net pas een minuut de bedoeling van dit topic
donequote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Correct
Sorry dat ik vervelend ben, maar kun je het streepje nog toevoegen in TT![]()
[HUNT SC] iBOOD #2 - Eindelijk vrede!
Kan deze beter openblijven tochquote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk, (lijkt mij) dat was voorheen ook zo, en daar deze dicht gaat lijkt me dat de enige juiste plek.
Zo'n gevoel heb ik ook al. Maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Ramkraker het volgende:
Komt echt geen drol meer voorbij volgens mij..
Nee, wie wil dat nou kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Ramkraker het volgende:
Komt echt geen drol meer voorbij volgens mij..
Haha, tja het maakt mij niks uit eigenlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan deze beter openblijven toch
Ze zullen wel moeten. Ook zonder reden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Onufriev het volgende:
Ze accepteren de annulering toch wel met elke reden?
Ja hoor, en zeker als het product nog niet verstuurd is (binnen 14 dagen heb je altijd het recht om te annuleren zonder reden).quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Onufriev het volgende:
Ze accepteren de annulering toch wel met elke reden?
nope, geen extra scquote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan deze beter openblijven toch
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan geen toetsenbord voor mij. Wel jammer want het was op zich wel leuk ding, maar geen USB_!
K zal ff eten, succes met hunten en veel sc-plezier, tot zo
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan geen toetsenbord voor mij. Wel jammer want het was op zich wel leuk ding, maar geen USB_!
K zal ff eten, succes met hunten en veel sc-plezier, tot zo
Hmpfquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, geen extra sc
na de hunt gaat deze dicht
En hij gaat weer open? om 00:00 met de start van nieuwe hunt?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, geen extra sc
na de hunt gaat deze dicht
jeps, ff een seintje in het gc fb geven dan gooien we hem weer openquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
En hij gaat weer open? om 00:00 met de start van nieuwe hunt?
Ja, moeten we waarschijnlijk TR maken of post in FB ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
waarschijnlijk. In de tussentijd kapen we wel een SC.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
quote:Daniël-1DK.nl: damn de de bezorgtijd van mijn pizza lijkt wel op de die van een bekend bedrijf... XD hongerrrr
haha jij moet het meteen weer overdrijvenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk. In de tussentijd kapen we wel een SC.
quote:
Daar zitten altijd van die enge kliekjesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk. In de tussentijd kapen we wel een SC.
Okquote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, ff een seintje in het gc fb geven dan gooien we hem weer open
bambino is ook eng...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar zitten altijd van die enge kliekjes
quote:
Na zo'n intensieve hunt zijn wij ondertussen ook al een eng kliekje geworden. Wanneer meeten we?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar zitten altijd van die enge kliekjes
Ik kom nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Na zo'n intensieve hunt zijn wij ondertussen ook al een eng kliekje geworden. Wanneer meeten we?
Meetingsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Na zo'n intensieve hunt zijn wij ondertussen ook al een eng kliekje geworden. Wanneer meeten we?
We willen graag jouw voetbaltafel komen bewonderenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kom niet
Weet precies hoe dat gaatzelfde als in dit topic. No thanks
Zal je een foto sturenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
We willen graag jouw voetbaltafel komen bewonderen
quote:Weet precies hoe dat gaatzelfde als in dit topic. No thanks
Tevens dit.quote:
We gaan naar restaurantquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
was maar grapjen hoor, zie PI. Maar hoe bedoel je dit? Dat uiteindelijk toch niemand komt of wat?
[..]
Bambino op de SHJN meetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Tevens dit.
Een keer gedaan met tukkers op fok meeting, was wel leuk maar om dat met elke reeks te doen
Wat is SHJNquote:
Fair enoughquote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
[..]
We gaan naar restaurant
Einde -> rekening bambino
CIAO
Er zijn soms ook hele grote meetings.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit op een meeting geweest, maar vind wel dat het iets is wat je een keer gedaan moet hebben.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
[..]
We gaan naar restaurant
Einde -> rekening bambino
CIAO
quote:
Het gaat hier ook continu over bambino betaald, bambino heb geld zat.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]![]()
Vind het wel grappig dat je zo denkt
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Melleyn het volgende:
Nagels zijn wel het hele jaar interessant, blijkbaar
Leuk, stuiterballenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn broertje kookte de eieren net 20 minuten. Komop, 20 minuten
Ruit-in-gooi-eierenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn broertje kookte de eieren net 20 minuten. Komop, 20 minuten
Ik neem wel een kratje bier mee, jij regelt de rest wel hé.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Het gaat hier ook continu over bambino betaald, bambino heb geld zat.
Heb water in de kraan, enjoyquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik neem wel een kratje bier mee, jij regelt de rest wel hé.
ik heb sinds ene paar weken nagels...... ik bijt niet meer!!!!!quote:
Ach joh, grapje moet kunnen tochquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe I know, vind het ook niet bijzonder erg ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ach joh, grapje moet kunnen toch
Afgezien van dat koopt ie ook alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ach joh, grapje moet kunnen toch
Je koopt een tafelvoetbaltafel als impulsaankoop, wat verwacht jequote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Afgezien van dat koopt ie ook alles wat los en vast zit
The defence restsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe I know, vind het ook niet bijzonder erg ofzo
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je koopt een tafelvoetbaltafel als impulsaankoop, wat verwacht je
koop een dagboekquote:Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef bambino het volgende:
Ik heb vroeg op VMBO elke pauze op zo'n ding gespeeld
Nostalgie
Ik belde me kameraad op, ja heb voetbaltafel gekocht.
MEEN JE NIET, wanneer heb je hem.
Dus we praten verder, zegt tie, oh dan zal ik me betje weer even opzoeken.
Ik zo whut? Betje?
Ja om te tafeltennissen
Ik zo gast, VOETBALtafel.
Oh dat vind ik geen ruk aan.
Ik zeg, nou en bedankt![]()
Maar toen ik zei, we speelden het op school, ja ik zuig in dat spel.
Dus ik zeg, ik ook kunnen we samen oefenen
Slaapmatjes hier op leggenquote:
Had ik het tegen jouquote:
neuj maar ik wel tegen jouquote:
quote:
komt er dus op neer dat jullie niet gaan tafelvoetballen?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef bambino het volgende:
Ik heb vroeg op VMBO elke pauze op zo'n ding gespeeld
Nostalgie
Ik belde me kameraad op, ja heb voetbaltafel gekocht.
MEEN JE NIET, wanneer heb je hem.
Dus we praten verder, zegt tie, oh dan zal ik me betje weer even opzoeken.
Ik zo whut? Betje?
Ja om te tafeltennissen
Ik zo gast, VOETBALtafel.
Oh dat vind ik geen ruk aan.
Ik zeg, nou en bedankt![]()
Maar toen ik zei, we speelden het op school, ja ik zuig in dat spel.
Dus ik zeg, ik ook kunnen we samen oefenen
Ben niet meer echt moequote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef OhNoes het volgende:
[..]
komt er dus op neer dat jullie niet gaan tafelvoetballen?
Dat hoort bij een SCquote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef bambino het volgende:
Moet wel zeggen dat sinds de SC er is de kwaliteit ook drastisch achteruit is gegaan
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga toch ff naar t zwembad
dus jullie hebben rust
doei xquote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga toch ff naar t zwembad
dus jullie hebben rust
Waar gaat het eigenlijk in de koffie SC over?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat hoort bij een SC. Daar post je je dagelijkse dagboek berichtje. Dat je je nagels een nieuw kleurtje hebt gegeven, of dat je een nieuw kort pittig kapsel hebt, of dat je de nieuwe HAK pastagroenten echt niet lekker vind.
Hij plakt er een houten plaat op, en zet een netje op, en tadaa, pingpongtafel.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef OhNoes het volgende:
[..]
komt er dus op neer dat jullie niet gaan tafelvoetballen?
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor
We zullen zien.
Zie bovenstaande. Was geen grapjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk in de koffie SC over?
..koffie?
tadaa, weggegooid geldquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij plakt er een houten plaat op, en zet een netje op, en tadaa, pingpongtafel.
eet smakkelijk schatje!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga eten, tot over een uurtje ofzo mis jullie nu al xox
Smakelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga eten, tot over een uurtje ofzo mis jullie nu al xox
Ik heb een nieuw pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Melleyn het volgende:
Trouwens, die nieuwe HAK pastagroenten zijn echt niet te vreten.
Slotje!
fixedquote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw pittig kort kapsel.
Oh, laat je nagels eens zien?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pittig kort kapsel.
Hahaquote:
quote:
wat?quote:
nee, zijn lelijk durf ik niet :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$quote:
Niet leuk, gister ook al nietquote:
Ga weg jijquote:
Sorry sorry, please blijfquote:
Communityquote:
Secquote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef RobertNL het volgende:
Hallon
Zijn die USB's nu goedkoper dan eerder?
Even slechtekoopquote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef RobertNL het volgende:
Hallon
Nop, zelfde prijsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef RobertNL het volgende:
Hallon
JE HEBT EEN STINKKUT HAHAHAHA EINZ!!I!!IEINZEINZ!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef Melleyn het volgende:
En dan een week later terugbrengen en zeggen dat ie stinkt.
Het is een duo pack he, voor beide kanten 1quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef Melleyn het volgende:
En dan een week later terugbrengen en zeggen dat ie stinkt.
Gastquote:Op woensdag 19 september 2012 18:32 schreef OhNoes het volgende:
[..]
JE HEBT EEN STINKKUT HAHAHAHA EINZ!!I!!IEINZEINZ!!
In english?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef OhNoes het volgende:
2 log 32
3 log 1
2 log (1/16)
log (0,0001)
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Is al engels ander stond er
2 boom 32
3 boom 1
2 boom (1/16)
boom (0,0001)
zo fout...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
2 boom 32
3 boom 1
2 boom (1/16)
boom (0,0001)
Je weet dat boom, tree in het engels is?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
2 boom 32
3 boom 1
2 boom (1/16)
boom (0,0001)
Eet zequote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef OhNoes het volgende:
Ik moet eten, dag skatjoessssss xoxoxo
Niets tree is stepquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Je weet dat boom, tree in het engels is?
quote:
Zie je wel dat iemand hem wouquote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef RobertNL het volgende:
Ga je even eten komt het toetsenbord waar je op hoopte langs
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zie je wel dat iemand hem wou
Jij hebt er geen reet aan, maar ik had gelijk.
Ik wil die coupon nog op maken voor het einde van de huntquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zie je wel dat iemand hem wou
Jij hebt er geen reet aan, maar ik had gelijk.
Ik wil hem ook wel hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik wil die coupon nog op maken voor het einde van de hunt
quote:
quote:
Rip-OFFquote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Melleyn het volgende:
Ruilen voor een bol.com code van ¤2,50?
Gewoon net zoals de koreanen doen:quote:Op woensdag 19 september 2012 18:38 schreef bambino het volgende:
Oranje 2010, ja daar wil iemand ook echt aan herinnerd worden
Video is doodquote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon net zoals de koreanen doen:
http://www.asfaltkonijn.be/2010/06/26/noord-korea-wint-het-wk/
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Video is dood. Kut YT, waarom verwijderen ze dit soort filmpjes wel
?
Omdat ze anders worden genukedquote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Video is dood. Kut YT, waarom verwijderen ze dit soort filmpjes wel
?
Het is wel een geweldig filmpjequote:
Deze Philips lamp bedoel je?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef RobertNL het volgende:
Telt deze ook als Philips lamp op de bingo?
Bottoms upquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Deze Philips lamp bedoel je?
Nee.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er een popcorn hour langsgekomen afgelopen 2 uur?
Ja lekker handigquote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Onufriev het volgende:
Hebben we allemaal dezelfde bingokaart?
Die was uitverkocht geloof ik. Die ging toch snel?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar is die van vannacht, die was veel mooier.. Die met die makkelijk te onthouden naam
quote:
Weethutnietmeerquote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was uitverkocht geloof ik. Die ging toch snel?
Ja idd, wat een naamquote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Weethutnietmeer
Ohja, Melitta Caffeo Lounge Limited Edition Soft Touch Black![]()
Ik las: Bolus design candlequote:
Ja wat is deze?quote:
Jonge zie die vorm! Design eerste klassequote:Op woensdag 19 september 2012 19:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja wat is deze?
DESIGN kaarsen? wtf.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jonge zie die vorm! Design eerste klasse
Nee, overgangquote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef OhNoes het volgende:
Hallon, bambino nog steeds ongesteld?
quote:
Bestellen en daarom terug sturenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Joah, speklap maakte heul wat goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Joah, speklap maakte heul wat goed
Nee is inductiequote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Melleyn het volgende:
Was er maar een productexpert op het forum, dan kon je tenminste vragen hoeveel batterijen erin moeten..
Hehe, moet je keer vragen bij een televisie waar je geen kabel ziet.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Melleyn het volgende:
Was er maar een productexpert op het forum, dan kon je tenminste vragen hoeveel batterijen erin moeten..
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net bloemkool kerriesaus aardappels en 20 minuten gekookte eieren op![]()
TV op batterijenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe, moet je keer vragen bij een televisie waar je geen kabel ziet.
Moet je zien hoeveel crap je dan over je heen krijgt
Draagbare 40" televisie zou wel vet zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe, moet je keer vragen bij een televisie waar je geen kabel ziet.
Moet je zien hoeveel crap je dan over je heen krijgt
NJa ik heb er voorlopig toch voldoendequote:
Hopen dat er AAA in moet danquote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef bambino het volgende:
[..]
NJa ik heb er voorlopig toch voldoendedus zou kunnen.
Duurt nog wel paar maand voor je ze binnen hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef bambino het volgende:
[..]
NJa ik heb er voorlopig toch voldoendedus zou kunnen.
Combinatie is ook goedquote:
Truequote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Duurt nog wel paar maand voor je ze binnen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |