mag ik nog even nadenken over het antwoord, snap net pas een minuut de bedoeling van dit topicquote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar mogen we dan in het iboodtopic praten over de stuff die we over een week of 2 binnen krijgen? Nee zeker..
Tuurlijk, (lijkt mij) dat was voorheen ook zo, en daar deze dicht gaat lijkt me dat de enige juiste plek.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar mogen we dan in het iboodtopic praten over de stuff die we over een week of 2 binnen krijgen? Nee zeker..
Nou dan begrijpt tenminste iemand het nogquote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag ik nog even nadenken over het antwoord, snap net pas een minuut de bedoeling van dit topic
donequote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Correct
Sorry dat ik vervelend ben, maar kun je het streepje nog toevoegen in TT![]()
[HUNT SC] iBOOD #2 - Eindelijk vrede!
Kan deze beter openblijven tochquote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk, (lijkt mij) dat was voorheen ook zo, en daar deze dicht gaat lijkt me dat de enige juiste plek.
Zo'n gevoel heb ik ook al. Maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Ramkraker het volgende:
Komt echt geen drol meer voorbij volgens mij..
Nee, wie wil dat nou kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Ramkraker het volgende:
Komt echt geen drol meer voorbij volgens mij..
Haha, tja het maakt mij niks uit eigenlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan deze beter openblijven toch
Ze zullen wel moeten. Ook zonder reden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Onufriev het volgende:
Ze accepteren de annulering toch wel met elke reden?
Ja hoor, en zeker als het product nog niet verstuurd is (binnen 14 dagen heb je altijd het recht om te annuleren zonder reden).quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Onufriev het volgende:
Ze accepteren de annulering toch wel met elke reden?
nope, geen extra scquote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan deze beter openblijven toch
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan geen toetsenbord voor mij. Wel jammer want het was op zich wel leuk ding, maar geen USB_!
K zal ff eten, succes met hunten en veel sc-plezier, tot zo
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan geen toetsenbord voor mij. Wel jammer want het was op zich wel leuk ding, maar geen USB_!
K zal ff eten, succes met hunten en veel sc-plezier, tot zo
Hmpfquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, geen extra sc
na de hunt gaat deze dicht
En hij gaat weer open? om 00:00 met de start van nieuwe hunt?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, geen extra sc
na de hunt gaat deze dicht
jeps, ff een seintje in het gc fb geven dan gooien we hem weer openquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
En hij gaat weer open? om 00:00 met de start van nieuwe hunt?
Ja, moeten we waarschijnlijk TR maken of post in FB ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
waarschijnlijk. In de tussentijd kapen we wel een SC.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |