quote:Daniël-1DK.nl: damn de de bezorgtijd van mijn pizza lijkt wel op de die van een bekend bedrijf... XD hongerrrr
haha jij moet het meteen weer overdrijvenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk. In de tussentijd kapen we wel een SC.
quote:
Daar zitten altijd van die enge kliekjesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk. In de tussentijd kapen we wel een SC.
Okquote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, ff een seintje in het gc fb geven dan gooien we hem weer open
bambino is ook eng...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar zitten altijd van die enge kliekjes
quote:
Na zo'n intensieve hunt zijn wij ondertussen ook al een eng kliekje geworden. Wanneer meeten we?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar zitten altijd van die enge kliekjes
Ik kom nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Na zo'n intensieve hunt zijn wij ondertussen ook al een eng kliekje geworden. Wanneer meeten we?
Meetingsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Na zo'n intensieve hunt zijn wij ondertussen ook al een eng kliekje geworden. Wanneer meeten we?
We willen graag jouw voetbaltafel komen bewonderenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kom niet
Weet precies hoe dat gaatzelfde als in dit topic. No thanks
Zal je een foto sturenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
We willen graag jouw voetbaltafel komen bewonderen
quote:Weet precies hoe dat gaatzelfde als in dit topic. No thanks
Tevens dit.quote:
We gaan naar restaurantquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
was maar grapjen hoor, zie PI. Maar hoe bedoel je dit? Dat uiteindelijk toch niemand komt of wat?
[..]
Bambino op de SHJN meetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Tevens dit.
Een keer gedaan met tukkers op fok meeting, was wel leuk maar om dat met elke reeks te doen
Wat is SHJNquote:
Fair enoughquote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
[..]
We gaan naar restaurant
Einde -> rekening bambino
CIAO
Er zijn soms ook hele grote meetings.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit op een meeting geweest, maar vind wel dat het iets is wat je een keer gedaan moet hebben.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
[..]
We gaan naar restaurant
Einde -> rekening bambino
CIAO
quote:
Het gaat hier ook continu over bambino betaald, bambino heb geld zat.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]![]()
Vind het wel grappig dat je zo denkt
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Melleyn het volgende:
Nagels zijn wel het hele jaar interessant, blijkbaar
Leuk, stuiterballenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn broertje kookte de eieren net 20 minuten. Komop, 20 minuten
Ruit-in-gooi-eierenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn broertje kookte de eieren net 20 minuten. Komop, 20 minuten
Ik neem wel een kratje bier mee, jij regelt de rest wel hé.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Het gaat hier ook continu over bambino betaald, bambino heb geld zat.
Heb water in de kraan, enjoyquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik neem wel een kratje bier mee, jij regelt de rest wel hé.
ik heb sinds ene paar weken nagels...... ik bijt niet meer!!!!!quote:
Ach joh, grapje moet kunnen tochquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe I know, vind het ook niet bijzonder erg ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ach joh, grapje moet kunnen toch
Afgezien van dat koopt ie ook alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ach joh, grapje moet kunnen toch
Je koopt een tafelvoetbaltafel als impulsaankoop, wat verwacht jequote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Afgezien van dat koopt ie ook alles wat los en vast zit
The defence restsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe I know, vind het ook niet bijzonder erg ofzo
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je koopt een tafelvoetbaltafel als impulsaankoop, wat verwacht je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |