Niksquote:
Shit, ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:44 schreef Melleyn het volgende:
Vreeeeeede op aaaaaarde.
Je bent alleen de #2 vergeten.
gewoon doenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik twijfel over dat toetsenbordje, help.
Kopen, heb je nog een paar dagen om rond te kijken, anders cancel.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik twijfel over dat toetsenbordje, help.
vrede op aarde is de titel.. nu geen ruzie maken damequote:
Alleen de eerste keer moet je dat doen, dan herkent het systeem het nummer en hoogt em op.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Shit, ja.
Normaal komt dat vanzelf goed
Grmblquote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrede op aarde is de titel.. nu geen ruzie maken dame
quote:
O, tuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef OhNoes het volgende:
Bambino heeft genoeg geld, jullie krijgen allebei een ijsjesmaker.
Wou ik net doenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Alleen de eerste keer moet je dat doen, dan herkent het systeem het nummer en hoogt em op.
TR al gemacht
Eckte bazen... nuf saidquote:
Yaaaaaayquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef OhNoes het volgende:
Bambino heeft genoeg geld, jullie krijgen allebei een ijsjesmaker.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Yaaaaaay![]()
We hebben het zwart op wit en geel.
HeatWave zei dat hij het al zo had ingesteld dat het automatisch ging.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:47 schreef Klonk het volgende:
volgende keer nieuw topic in reeks openen svp
Wist niet dat je nummertje erbij moest zetten bij 2e topic van reeks, excuseerquote:Op woensdag 19 september 2012 17:47 schreef Klonk het volgende:
volgende keer nieuw topic in reeks openen svp
Das geregeldquote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Yaaaaaay![]()
We hebben het zwart op wit en geel.
Voor het streepje en na iBOODquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Klonk het volgende:
staat het nummertje zo goed, geen flauw idee waar jullie hem wilden hebben
[HUNT SC] #2 etc graagquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Klonk het volgende:
staat het nummertje zo goed, geen flauw idee waar jullie hem wilden hebben
Das ook goedquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:49 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Voor het streepje en na iBOOD
Oh wacht, doe maar na de HUNT SC en voor iBOOD![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[HUNT SC] #2 iBood - Eindelijk vrede!
daar is het andere topic voor, dit is juist om sc te voorkomen in het andere topic, dit is voor scquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kan deze ook worden aangesloten worden op andere android tablets?
Zoquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[HUNT SC] iBood #2 - Eindelijk vrede!
Wut?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is het andere topic voor, dit is juist om sc te voorkomen in het andere topic, dit is voor sc
en nu niet zeggen dat het verwarrend is, jullie wilden het zelf zo
Denk dat hij het toetsenbord bedoeld dat nu verkocht word op iboodquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is het andere topic voor, dit is juist om sc te voorkomen in het andere topic, dit is voor sc
en nu niet zeggen dat het verwarrend is, jullie wilden het zelf zo
Deze is wel beter jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[HUNT SC] iBood #2 - Eindelijk vrede!
Of zal ik hem maar cancellen?quote:Geschikt voor de meeste Motorola toestellen, zoals Atrix en Xoom
Dit dus, wilde je hem ook voor je Xbox (gezien je UI)?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef NextTVH het volgende:
Toetsenbord besteld en toch weer geannuleerd, kut bluetooth
snap ik maar daar is dit topic niet voor, dit is een slowchat topic wat alleen tijdens de hunts open is en daarna weer dicht gaat, tot de volgende hunt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wut?
Ging over het toetsenbordje Klonk
Mquote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Sautor het volgende:
Dat toetsenbord he, werkt die ook voor pc? Mijn pc heeft Bluetooth, maar had alleen over dit heen gelezen:
[..]
Of zal ik hem maar cancellen?
Ook mijn probleemquote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Sautor het volgende:
Dat toetsenbord he, werkt die ook voor pc? Mijn pc heeft Bluetooth, maar had alleen over dit heen gelezen:
[..]
Of zal ik hem maar cancellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |