ik ook gaan we samen liggen ?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb het koud. Hier mag ik dat zeggen
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb het koud. Hier mag ik dat zeggen
En op de goedkope matjesquote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
In die goeikope slaapzakken zeker
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Nizno het volgende:
heuj.. nu voel ik me zielig.... we gaan toch niet krijgen dan bambino ook alle SCs moet openen he?
Nee onder een dekentje maar wel op die ibood kussens!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
In die goeikope slaapzakken zeker
Nee hoor, ik zal de volgende niet openen, goed?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Nizno het volgende:
heuj.. nu voel ik me zielig.... we gaan toch niet krijgen dan bambino ook alle SCs moet openen he?
En alleen tijdens huntsquote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Nizno het volgende:
Moet deze eerst vol, maar met SC moet dat niet al te lang duren.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal de volgende niet openen, goed?
Moet je wel letten of hij er nu een reeks van maakt met #1 etc
ja hEuj mijne was er al voor jij deze opende hoor schatquote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Klopt, het is nu een ibood SCquote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Ohnee, er staat geen hunt in de titel
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hEuj mijne was er al voor jij deze opende hoor schat
gebeurd niet auto, MOD moet 1 en 2 reeksen en dan pas gaat het verderquote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
ik heb deze gereekst, dan gaat het direct goedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebeurd niet auto, MOD moet 1 en 2 reeksen en dan pas gaat het verder
Mooiquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb deze gereekst, dan gaat het direct goed
Ah k, nou ja komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebeurd niet auto, MOD moet 1 en 2 reeksen en dan pas gaat het verder
Thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb deze gereekst, dan gaat het direct goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Melleyn het volgende:
R.I.P. ibood topic 2006-2012 trouwens
deze is duurder dan de PWquote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die ellendige onkyo recievers komen me ook wel de strot uit
Hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Melleyn het volgende:
R.I.P. ibood topic 2006-2012 trouwens
was een duidelijke titel en deze OP is die van de Ibood actie reeks dus heeft niets met een SC te maken natuurlijk....quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah k, nou ja komt vanzelf goed.
En had die van jou gezien, maar hij vroeg om duidelijke titel, en ik heb de OP erin gezet
190 topics inhalen duurt echt wel ffquote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]![]()
Die blifjt nog wel, maar deze haalt hem snel genoeg in denk ik.
Ja 1xx euro 279.95 en 4xx euroquote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef Nooxx het volgende:
Zijn volgens mij 3 verschillende onkyo's geweest onderhand.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
190 topics inhalen duurt echt wel ff
Ja, ik heb een Med8er langs zien komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb trouwens wel interesse in nieuwe Mediaplayer, die zijn er deze vast wel langsgekomen toch?
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Nizno het volgende:
btw hier wordt dan ook niet elke keer gesproken over alle dingen op iBood he? dat doe je maar in het andere topic.. hier alleen offtopic
We mogen nu SC topic hebben omdat het beetje uit de hand liepquote:
Dus buiten hunts om geen SC? Ik niet begrijp.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha
Tijdens non hunts kan daar alsnog over de aanbieding gepraat worden
Zoals je ziet is TT nu HUNT SC dus deze is niet bedoeld voor dagelijks gebruik.
Alsnog een prima oplossing.
Ik wil popcorn hour ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Med8er langs zien komen.
Maak je geen zorgen, die andere is nu toch zo dood als een pierquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Koopsie het volgende:
Dan moet ik 2 topics in de gaten houden?
altijd SC daar alleen praten over de productenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dus buiten hunts om geen SC? Ik niet begrijp.
Zonder de hunt is het ibood topic niet druk, er wordt dan soms gevraagd over de huidige aanbieding.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dus buiten hunts om geen SC? Ik niet begrijp.
en hoe vaak je gordijnen dicht zitten op een dagquote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Zonder de hunt is het ibood topic niet druk, er wordt dan soms gevraagd over de huidige aanbieding.
Tevens is dat topic bedoeld voor alle dagaanbieders. Dus dit topic is puur en alleen bedoeld voor tijdens de hunt zodat we wel kunnen praten over hoe lang iemand geslapen heeft, hoe lang iemand met de trein moet en waar mijn 4 trampolines komen.
En als ik je nou na de hunt nog belachelijk wil maken enzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Zonder de hunt is het ibood topic niet druk, er wordt dan soms gevraagd over de huidige aanbieding.
Tevens is dat topic bedoeld voor alle dagaanbieders. Dus dit topic is puur en alleen bedoeld voor tijdens de hunt zodat we wel kunnen praten over hoe lang iemand geslapen heeft, hoe lang iemand met de trein moet en waar mijn 4 trampolines komen.
mag hier ook gewoonquote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En als ik je nou na de hunt nog belachelijk wil maken enzo?![]()
Per DM met pica's jwzquote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
deze is leukerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Nizno het volgende:
deze is er nog steeds he:
http://www.dumpert.nl/med(...)ler_cover_ever_.html
ik zwart op geel.... Voordeel van aboquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef bambino het volgende:
Lamp voor donkere gaten onder de lakens
I rest my casequote:
Trampoquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef bambino het volgende:
Ben benieuwd of er nog iets komt wat ik leuk vind.
Working on itquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind wel dat iemand even een mooie op moet maken. Bambino.
Met alle top-producten erinquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind wel dat iemand even een mooie op moet maken. Bambino.
ja neem er nog 4 bambiquote:
jak nee das zo vies standaardquote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Melleyn het volgende:
En de UI's van alle slowchatters. Dat hoort toch?
Nu met Android Donutquote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
volgende product met android komt met een 1.6 versie
En de 4-persoons tentquote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ideaal in combi met je slaapzak duo pack en matje duopack en hoofdlamp
fixedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef RobertNL het volgende:
Gefeliciteerd Koekjestrommel1,
Door u Bingo mag u kiezen uit:
laptop
appeltaart
gebruikt of nieuw?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als beloning 1 vibo voor je topic.
refurbishedquote:
Maar het mag wel! Vrijheid blijheid enzulksquote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef guitarist het volgende:
Een SC, dus ik hoef niet ook hier te zeggen dat ik 2 hoofdkussens gekocht heb?
gefeliciteerd! Ben trots op jequote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef guitarist het volgende:
Een SC, dus ik hoef niet ook hier te zeggen dat ik 2 hoofdkussens gekocht heb?
Wie heeft die aanbieding lopen painten bij Iboodquote:
Die paint is in de jaren 70 gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 16:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wie heeft die aanbieding lopen painten bij Ibood? Snel in elkaar gezet. Duidelijk door een amateur.
Doorquote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Die paint is in de jaren 70 gemaakt
Dan neem ik alles terug! probeer dat maar eens in DOSquote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Die paint is in de jaren 70 gemaakt
The-best-of-Ibood-hunt product plaatjesquote:
Ja mod heeft reeks toegevoegd en TT aangepast met HUNT.quote:
lampjuhs!!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
The-best-of-Ibood-hunt product plaatjes
-Een poll met minimaal laptop en appeltaart erinquote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja mod heeft reeks toegevoegd en TT aangepast met HUNT.
Maar goed, suggesties?
pcies! over mn 6 vacuümzakken!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Moeten tenslotte ook over onze ontvangen zooi kunnen praten niewaar.
Dat heeft te maken met de hunt, dus moet kunnen lijkt me.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Moeten tenslotte ook over onze ontvangen zooi kunnen praten niewaar.
ow ja en over alle 72 van mn batterijenquote:
hele jaar door SCenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Melleyn het volgende:
Dus we kunnen
-wachten op levering
-daarover klagen
-praten over producten
-daarover klagen
-wachten op nieuwe hunt
-daarover klagen
Altijd sc-materiaal dus
Allemaal KLB materiaal zul je bedoelenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Melleyn het volgende:
Dus we kunnen
-wachten op levering
-daarover klagen
-praten over producten
-daarover klagen
-wachten op nieuwe hunt
-daarover klagen
Altijd sc-materiaal dus
Wees het eens met me eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Allemaal KLB materiaal zul je bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef OhNoes het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd, u wint één internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef OhNoes het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versie 2.0
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Fantastisch hè, je zet er één woordje bij en alle problemen zijn verdwenen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik zie alleen toevoeging van het woord slowchat
Kan je er wel vieze plaatjes op zettenquote:
Fixedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef OhNoes het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.com/nachthunt-29-februari-2012/
die werkt niet
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
zo wel
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan je er wel vieze plaatjes op zetten
retour en bestel opnieuw?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef qwox het volgende:
Na een tijd geleden zo tas gekocht te hebben bij iBoot toch irritant om hem nu zo vaak goedkoper tegen te komen.
Terugsturen en opnieuw bestellenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef qwox het volgende:
Na een tijd geleden zo tas gekocht te hebben bij iBoot toch irritant om hem nu zo vaak goedkoper tegen te komen.
Denk dat ik het weetquote:
Ah thanks, das trouwens dag 2, heb dag 1 ook gepakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
Neem dan deze:quote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef OhNoes het volgende:
Ja, dat slaat nergens op nee.
Maar wie loopt er nou oko rond met zo'n usb stick
Wat moet je daarmeequote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Neem dan deze:
http://www.cryptrade.com/#/home
BOX is eerste wat ik eruit heb gehaald. druk is F5 jijquote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef Nizno het volgende:
haal die hele lap tekst eens weg over die BOX en wat iBood is enzo.. vervang dat eens door het linkje naar het praten over producten topic...
je kan beter de links doen van 1dk, tenminste, als die erop blijven staan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef bambino het volgende:
[..]
BOX is eerste wat ik eruit heb gehaald. druk is F5 jij
Nee die blijven niet staan..quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
je kan beter de links doen van 1dk, tenminste, als die erop blijven staan?
want daar staat ook de prisj bij vermeld.
Ja eerst wel een hele tijd, kon je terug kijken. Dat is niet meerquote:
Nop.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja eerst wel een hele tijd, kon je terug kijken. Dat is niet meer
Daarom, maar hun hebben dealtje met iboot waarschijnlijk moest het daarom eraf ofzo van die lui, aangezien prijsvermelding op productforum van ibood ook al een tijd niet meer magquote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef bambino het volgende:
Wel jammer want dat is wel handig met prijzen erbij.
Meer dan genoeg in de OP zoquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de SC van de iBood Hunt!
iBood?????
iBood is een website met elke dag een nieuw product, zoals je hier kunt bespreken
Wat doen we hier?
Wij SCen hier bij gebrek aan doorloop tijdens de hunt en maken het gezellig, toegestaan; alles incl hoe laat men wakker was en naar bed ging!
Wie komen hier vaak?!
bambino - Melleyn - OhNoes - Pimmetje2010 - Che_ - tralalala - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - Geflipte-Koelkast - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - GlowMouse
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Anderen hier mee eens? Ik vind het wel handig die links in de op, scheelt weer een paar mensen die vragen naar "wat is de link ook alweer"quote:
Jamaar men leest toch nooit de op.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Anderen hier mee eens? Ik vind het wel handig die links in de op, scheelt weer een paar mensen die vragen naar "wat is de link ook alweer"
Touchéquote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef Melleyn het volgende:
Dit topic gaat over sc, niet over inhoud
WAAR ZIJN DE CUPHOLDERSquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/90070404/
dat is echt compleet iets andersquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/90070404/
grotlampquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef Melleyn het volgende:
Heb je die kekke campingstoelen. Voor bij mn duopack slaapzakken, slaapmatjes, lampjes en tent.
+ benzinequote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/30094714/
+softijsjequote:Op woensdag 19 september 2012 17:16 schreef OhNoes het volgende:
[..]
+ benzine
+ hotdog
+ zweedse balletje
+ auto kosten
+ rest
nu nog ff de Ikea enzo toevoegen en dan hoor je mij niet meer klagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:16 schreef bambino het volgende:
OP aangepast.
Deel info weggehaald, klein beetje laten staan.
En de bingoquote:Op woensdag 19 september 2012 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog ff de Ikea enzo toevoegen en dan hoor je mij niet meer klagen.
ja dat hoort bij enzeauquote:
quote:
lolquote:
Nu weer lief doen allemaalquote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef bambino het volgende:
Batterijen gekocht
Toch wel redelijk goedkoop lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ah, wist niet hoe dat moest.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:20 schreef GlowMouse het volgende:
je kunt in de OP beter naar http://forum.fok.nl/topicchain/last/761 linken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef bambino het volgende:
Zal er wel weer op neer komen dat ik de prijs moet betalenzelfs als IK win...
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef bambino het volgende:
Zal er wel weer op neer komen dat ik de prijs moet betalenzelfs als IK win...
wtf doe je met 112 batterijenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef bambino het volgende:
Net die batterijen besteld 1 maal.
Maar kon beter 2 doen (scheelt verzendkosten.
Heb nu alsnog 2 pakken besteld en de 1e maar cancellen
dan cancelt hij deze wel weerquote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Melleyn het volgende:
Je kan beter wachten op dat andere setje, wat moet je met zoveel AAA
Die andere had 72 AA voor dubbele van de prijs.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Melleyn het volgende:
Je kan beter wachten op dat andere setje, wat moet je met zoveel AAA
Maakt niet uitquote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef OhNoes het volgende:
kut, script stond nog aan en uit reflex drukte ik op vorige pagina.
Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
Zit al aan een harde worst.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:31 schreef OhNoes het volgende:
Pizzaaaa: : Geen Pizza gewonnen en wel hongerrrrrr?!
http://bit.ly/ik-had-die-(...)t-20-procent-korting
met kortingscode FRD7K84G
die ander?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Die andere had 72 AA voor dubbele van de prijs.
Dit heeft meer waarde voor mij aangezien ik iets van 6 dingen heb met AAA (3 afstandsbedieningen 2 toetsenborden 1 muis)
Straks hutspotquote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit al aan een harde worst.
Met bieten en aardappels
Seriously?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ander?
praat jij zo over mij????
enneuhm die van mij waren goede batterijen... geen waardeloze troepjes
net spinazie met aardappels en vlees gehad.....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit al aan een harde worst.
Met bieten en aardappels
Fixed!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit nu aan de cup-a-soup
Voedingswaarde 0.
Smaak 0
Voldoening 0
ja ja klets je hier maar uit.... die ander... tss grr pff nahquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Seriously?
Die andere AANBIEDING
Muts
Ik wist serieus niet meer dat jij die andere had besteldquote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja klets je hier maar uit.... die ander... tss grr pff nah
Bottums upquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit nu aan de cup-a-soup
Voedingswaarde 0.
shotglaasjes met cup a soupquote:
die ander!!!!!! tssss echt hoor... je bedoelde wel een persoon... die ander.... ja ja die andere aanbieding was het dus niet wat je bedoelde...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet meer dat jij die andere had besteld
Kon me wel herinneren dat iemand het besteld had, en ik vroeg of het echt zo goedkoop was.
Ik zei ook anderE doelend op een voorwerp, niet een persoon.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ander!!!!!! tssss echt hoor... je bedoelde wel een persoon... die ander.... ja ja die andere aanbieding was het dus niet wat je bedoelde...
je er eerst ook nog uit proberen te kletsen he....
die ander... tsss grrr pfff nah
Met wasabiquote:
Die dingen zijn echt waardeloos.quote:
uhuh... rotsmoesquote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei ook anderE doelend op een voorwerp, niet een persoon.
Zuchtquote:
geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Zucht
* bambino Koopt swarofski hartje voor Nizno
Nu beter
Niet van coup a soup neem ik aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Nizno het volgende:
ik drink wel kippeboullion dinges maar das alleen als ik voel dat mn zoutlevel iets te laag is
quote:
Ja 10 topics geleden ofzoquote:
geen idee eigenlijk, gele pakjes zijn het volgens mij.. weet ik veel, ze staan in Deventer en op het werk... hier bij pa en ma vreet ik genoeg zoutquote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet van coup a soup neem ik aan?
Het was Onufriev die er nog een zocht!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moeten we daar eens een lijstje van gaan bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
ja in de OPquote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moeten we daar eens een lijstje van gaan bijhouden
Ik heb totaal geen besef meer van tijd, ik geloof jequote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja de meeste weet ik nog wel, vond ze ook redelijk snel. Maar deze is echt te lang geleden.
Was gister nacht ofzo
heeft ie al gevonden.. naja die van mn ouders danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dm adres naar bambino en hartje komt eraan
Heb het adres alquote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dm adres naar bambino en hartje komt eraan
Ik ga je het adres niet gevenquote:
en dan deed je eerst nog een uur alsof je het niet kon he.....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb het adres al
Moest haar in stalkmode opsporen via google
quote:Speciaal ontwikkeld voor het Android besturingssysteem! Verbeter je productiviteit met dit draadloze toetsenbord met zijn ultradun ontwerp waardoor gemakkelijk mee te nemen en snelle toegang tot Android applicaties via de snel toetsen. Erg handig tijdens het surfen op het web of het opstellen van documenten.
de Lapo-erquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef bambino het volgende:
Wie gaat em openen?
Ik mocht niet van Nizno
Wat moet je met haar adres?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga je het adres niet gevenvind ik beetje te ver gaan hehe
Of zelf moeite doen op google. of Nizno zelf vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |