die ander?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Die andere had 72 AA voor dubbele van de prijs.
Dit heeft meer waarde voor mij aangezien ik iets van 6 dingen heb met AAA (3 afstandsbedieningen 2 toetsenborden 1 muis)
Straks hutspotquote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit al aan een harde worst.
Met bieten en aardappels
Seriously?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ander?
praat jij zo over mij????
enneuhm die van mij waren goede batterijen... geen waardeloze troepjes
net spinazie met aardappels en vlees gehad.....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit al aan een harde worst.
Met bieten en aardappels
Fixed!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit nu aan de cup-a-soup
Voedingswaarde 0.
Smaak 0
Voldoening 0
ja ja klets je hier maar uit.... die ander... tss grr pff nahquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Seriously?
Die andere AANBIEDING
Muts
Ik wist serieus niet meer dat jij die andere had besteldquote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja klets je hier maar uit.... die ander... tss grr pff nah
Bottums upquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit nu aan de cup-a-soup
Voedingswaarde 0.
shotglaasjes met cup a soupquote:
die ander!!!!!! tssss echt hoor... je bedoelde wel een persoon... die ander.... ja ja die andere aanbieding was het dus niet wat je bedoelde...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet meer dat jij die andere had besteld
Kon me wel herinneren dat iemand het besteld had, en ik vroeg of het echt zo goedkoop was.
Ik zei ook anderE doelend op een voorwerp, niet een persoon.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ander!!!!!! tssss echt hoor... je bedoelde wel een persoon... die ander.... ja ja die andere aanbieding was het dus niet wat je bedoelde...
je er eerst ook nog uit proberen te kletsen he....
die ander... tsss grrr pfff nah
Met wasabiquote:
Die dingen zijn echt waardeloos.quote:
uhuh... rotsmoesquote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei ook anderE doelend op een voorwerp, niet een persoon.
Zuchtquote:
geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Zucht
* bambino Koopt swarofski hartje voor Nizno
Nu beter
Niet van coup a soup neem ik aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Nizno het volgende:
ik drink wel kippeboullion dinges maar das alleen als ik voel dat mn zoutlevel iets te laag is
quote:
Ja 10 topics geleden ofzoquote:
geen idee eigenlijk, gele pakjes zijn het volgens mij.. weet ik veel, ze staan in Deventer en op het werk... hier bij pa en ma vreet ik genoeg zoutquote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet van coup a soup neem ik aan?
Het was Onufriev die er nog een zocht!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moeten we daar eens een lijstje van gaan bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
ja in de OPquote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Melleyn het volgende:
Misschien moeten we daar eens een lijstje van gaan bijhouden
Ik heb totaal geen besef meer van tijd, ik geloof jequote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja de meeste weet ik nog wel, vond ze ook redelijk snel. Maar deze is echt te lang geleden.
Was gister nacht ofzo
heeft ie al gevonden.. naja die van mn ouders danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dm adres naar bambino en hartje komt eraan
Heb het adres alquote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dm adres naar bambino en hartje komt eraan
Ik ga je het adres niet gevenquote:
en dan deed je eerst nog een uur alsof je het niet kon he.....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb het adres al
Moest haar in stalkmode opsporen via google
quote:Speciaal ontwikkeld voor het Android besturingssysteem! Verbeter je productiviteit met dit draadloze toetsenbord met zijn ultradun ontwerp waardoor gemakkelijk mee te nemen en snelle toegang tot Android applicaties via de snel toetsen. Erg handig tijdens het surfen op het web of het opstellen van documenten.
de Lapo-erquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef bambino het volgende:
Wie gaat em openen?
Ik mocht niet van Nizno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |