die ander?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Die andere had 72 AA voor dubbele van de prijs.
Dit heeft meer waarde voor mij aangezien ik iets van 6 dingen heb met AAA (3 afstandsbedieningen 2 toetsenborden 1 muis)
Straks hutspotquote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit al aan een harde worst.
Met bieten en aardappels
Seriously?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ander?
praat jij zo over mij????
enneuhm die van mij waren goede batterijen... geen waardeloze troepjes
net spinazie met aardappels en vlees gehad.....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit al aan een harde worst.
Met bieten en aardappels
Fixed!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit nu aan de cup-a-soup
Voedingswaarde 0.
Smaak 0
Voldoening 0
ja ja klets je hier maar uit.... die ander... tss grr pff nahquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Seriously?
Die andere AANBIEDING
Muts
Ik wist serieus niet meer dat jij die andere had besteldquote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja klets je hier maar uit.... die ander... tss grr pff nah
Bottums upquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit nu aan de cup-a-soup
Voedingswaarde 0.
shotglaasjes met cup a soupquote:
die ander!!!!!! tssss echt hoor... je bedoelde wel een persoon... die ander.... ja ja die andere aanbieding was het dus niet wat je bedoelde...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet meer dat jij die andere had besteld
Kon me wel herinneren dat iemand het besteld had, en ik vroeg of het echt zo goedkoop was.
Ik zei ook anderE doelend op een voorwerp, niet een persoon.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ander!!!!!! tssss echt hoor... je bedoelde wel een persoon... die ander.... ja ja die andere aanbieding was het dus niet wat je bedoelde...
je er eerst ook nog uit proberen te kletsen he....
die ander... tsss grrr pfff nah
Met wasabiquote:
Die dingen zijn echt waardeloos.quote:
uhuh... rotsmoesquote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei ook anderE doelend op een voorwerp, niet een persoon.
Zuchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |