BOX is eerste wat ik eruit heb gehaald. druk is F5 jijquote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef Nizno het volgende:
haal die hele lap tekst eens weg over die BOX en wat iBood is enzo.. vervang dat eens door het linkje naar het praten over producten topic...
je kan beter de links doen van 1dk, tenminste, als die erop blijven staan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef bambino het volgende:
[..]
BOX is eerste wat ik eruit heb gehaald. druk is F5 jij
Nee die blijven niet staan..quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
je kan beter de links doen van 1dk, tenminste, als die erop blijven staan?
want daar staat ook de prisj bij vermeld.
Ja eerst wel een hele tijd, kon je terug kijken. Dat is niet meerquote:
Nop.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja eerst wel een hele tijd, kon je terug kijken. Dat is niet meer
Daarom, maar hun hebben dealtje met iboot waarschijnlijk moest het daarom eraf ofzo van die lui, aangezien prijsvermelding op productforum van ibood ook al een tijd niet meer magquote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef bambino het volgende:
Wel jammer want dat is wel handig met prijzen erbij.
Meer dan genoeg in de OP zoquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de SC van de iBood Hunt!
iBood?????
iBood is een website met elke dag een nieuw product, zoals je hier kunt bespreken
Wat doen we hier?
Wij SCen hier bij gebrek aan doorloop tijdens de hunt en maken het gezellig, toegestaan; alles incl hoe laat men wakker was en naar bed ging!
Wie komen hier vaak?!
bambino - Melleyn - OhNoes - Pimmetje2010 - Che_ - tralalala - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - Geflipte-Koelkast - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - GlowMouse
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Anderen hier mee eens? Ik vind het wel handig die links in de op, scheelt weer een paar mensen die vragen naar "wat is de link ook alweer"quote:
Jamaar men leest toch nooit de op.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Anderen hier mee eens? Ik vind het wel handig die links in de op, scheelt weer een paar mensen die vragen naar "wat is de link ook alweer"
Touchéquote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef Melleyn het volgende:
Dit topic gaat over sc, niet over inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |