Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen. Wat mij betreft de beste nummers van het album:quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:05 schreef bear87 het volgende:
Mwah, geluisterd via spotify nu en ik ben niet enthousiast. Eerste album vond ik beter en dit zijn wel heel veel 13 on een dozijn nummers eigenlijk, na de eerste keer luisteren is mijn reactie: Dit ken ik al, ietwat inspiratieloos album.
Album wordt morgen bezorgd als het goed is (deluxe versie) maar grote kans dat ik hem in de seal laat zitten en verder verkoop.
Mumford & Sons zien dat ze nu succes hebben. Het is verstandig om dat uit te buiten op het hoogtepunt, heel begrijpelijk. Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef Da hopman het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet zo goed waarom er weer een deluxe album moet komen met extra nummers. En dan heeft dat deluxe album ook nog slechts een kartonnen hoesje
Doet me meer aan Bon Iver denken dan aan Mumford & Sonsquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Moody het volgende:
Voor liefhebbers van Mumford & Sons: Right Away, Great Captain!
Een bandje waar meneer Mumford goed naar geluisterd heeft, zullen we maar zeggen
(Als je in elk nummer een uitbarsting zoekt, is dit overigens niets voor jou)
Ik had Bon Iver, Midlake en zelfs The Decemberists ook als referentie kunnen geven inderdaad. Maar ik denk dat de gemiddelde Mumford-luisteraar deze bands niet (goed) kentquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:29 schreef JochemP het volgende:
[..]
Doet me meer aan Bon Iver denken dan aan Mumford & Sons
Dat vond ik ook jammer dat Home er niet op staat. Hoewel Holland Road een uitstekende track is.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef Rnie het volgende:
Huh ? Holland Road klinkt heel anders dan 'Home'...ik dacht dat home holland road was?
BTW..Home is meesterlijk en nieteens op het album terug te vinden
Iets met smaken die verschillenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Snap echt niet waarom mensen hier zo enthousiast over zijn.
Onveranderlijke liedjes. Van begin tot eind vrijwel hetzelfde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:12 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Iets met smaken die verschillen. Maar misschien kun jij dat vertellen waarom jij er niet zo enthousiast over bent?
als ze het al veranderen is er weer commentaar dat men het geluid van cd 1 mist.... Zie topic coldplayquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Onveranderlijke liedjes. Van begin tot eind vrijwel hetzelfde.
En dan klinkt ieder nummer van ze ook nog eens vrijwel hetzelfde. Van dit en het vorige album.
Maar daarnaast kan ik het niet echt precies verwoorden. Smaak is vaak lastig uit te leggen
Amen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ze het al veranderen is er weer commentaar dat men het geluid van cd 1 mist.... Zie topic coldplay
Die cover is wel heel mooi ja!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb net de nieuwe cd besteld de special edition want daar staat the boxer op een cover orgineel van Simon & Garfunkel.
en laat ik nu ook een groot simon and garfunkel fan zijn.
Ik heb hem verkocht, en zit nu via spotify weer een keer te luisteren en had hem beter kunnen houden ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen. Wat mij betreft de beste nummers van het album:
-Babel
-Holland Road
- I Will Wait
-Reminder
-Hopeless Wanderer
-Lover of the Light
- Boxer (geslaagde cover)
-Where are you now
Als ik jou was zou ik het album nog een aantal keer beluisteren. Het klopt dat veel op elkaar lijkt, maar bedenk jezelf dit. Never change a winning team. Ondanks de 'vergelijkbare' tracks vind ik het in zijn geheel weer een uniek en mooi album.
Misschien vinden Simon & Garfunkel dat wel van Mumford & Sonsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef JochemP het volgende:
De 3Js verkrachtten Mumford & Sons zojuist op DWDD
Hebben zij een nummer dat daar verdacht veel op lijkt? Ik herinner me een video een paar jaar terug, vaak op MTV, met 'gitaarbanjo' (zelfde slagje), maar een ander refrein. Als ik Little Lion Man hoor of zie trap ik er iedere keer weer in. Zoektochten via Google, Wiki en YouTube leveren niets op. Die video was vlgs mij ook in zo'n theater (maar dat kan contaminatie zijn).quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:18 schreef neontiger het volgende:
Yes, eindelijk.
Komt er ook een pre-sale? Dat scheelt wat gestress bij de gewone verkoop.
Als in: 10 minuten, snel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:49 schreef CoJackso het volgende:
[..]
In dit geval wel. Radiohead en Muse waren ook zo uitverkocht.
De kaartjes voor een zaal als de Ziggo Dome zijn relatief goedkoop en ook zijn ze nog niet aangekondigd voor een festival, dus je kan er vanuit gaan dat het snel zal gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef JochemP het volgende:
Als ik om 9.45 klaar ga zitten moet het wel lukken toch? Toch? Toch?
Muse was binnen een halfuur uitverkocht. Daarna waren nog wat kaarten te krijgen die terugkwamen uit het bestelproces.quote:
Het is maar een gok hoor. Ze zijn populair, maar ik verwacht niet dat het binnen een half uur uitverkocht is. Je weet het helaas nooit. Zelf heb ik geen geld om een kaartje te kopen, maar ik adviseer je sterk om de pc aan te zetten voor 10:00 en snel een ticket te kopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef JochemP het volgende:
[..]
Muse was binnen een halfuur uitverkocht. Daarna waren nog wat kaarten te krijgen die terugkwamen uit het bestelproces.
Ga ik ook doen. Ik denk dat als je dat doet het geen problemen moet opleveren om aan een kaartje te komen. Anders is het als je ergens 's middags aan komt kakkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is maar een gok hoor. Ze zijn populair, maar ik verwacht niet dat het binnen een half uur uitverkocht is. Je weet het helaas nooit. Zelf heb ik geen geld om een kaartje te kopen, maar ik adviseer je sterk om de pc aan te zetten voor 10:00 en snel een ticket te kopen.
Komt ook omdat er veel al in de voor-voorverkoop was. Ik heb heerlijk relaxed op donderdag kunnen bestelen terwijl op vrijdag 'het gewone volk' pas mochtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef JochemP het volgende:
[..]
Muse was binnen een halfuur uitverkocht. Daarna waren nog wat kaarten te krijgen die terugkwamen uit het bestelproces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |