Exact dat dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog steeds een uittreksel??![]()
Wat is er mis met een rijbewijs, paspoort of ID kaart?
Nee, ik heb me netjes in Nederland uitgeschreven toen ik naar het buitenland verhuisde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan sta je toch hier ingeschreven en kan je toch een uittreksel krijgen uit de gemeentelijke basisadministratie?
ja ik las het verkeerd, je mag wel mee. Je mag het alleen niet kopen. Moeten je vrienden je trakterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, ik heb me netjes in Nederland uitgeschreven toen ik naar het buitenland verhuisde.
Ik kom nog wel een paar keer per jaar in Nederland om familie en vrienden te bezoeken. En ik ben dan kennelijk een tweederangs Nederlander, en zal niet met vrienden meemogen naar een coffeeshop.
burgertje pesten, wetten omzeilenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Exact dat dus.
Waarom dubbelop ?
naast de registratieplicht verandert er eigenlijk niks toch?quote:
Ach internationale anti-discriminatiewetgeving was ook niet zo belangrijk bleek, dus wat zou een registertje hier en daar uitmakenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
En dat uittreksel ging hier in Eindhoven na een week al op de schop, vanwege te grote inbreuk.
Nu gaan we dat weer terugterugdraaien?
Goede melkkoe inderdaad. Volgens mij mocht dat ding namelijk niet ouder dan een jaar zijn (of zelfs een halfjaar?). Ka-ching.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe lang is zo'n uittreksel eigenlijk geldig?
Officieel is 'ie geldig zolang de gegevens die er op staan kloppenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede melkkoe inderdaad. Volgens mij mocht dat ding namelijk niet ouder dan een jaar zijn (of zelfs een halfjaar?). Ka-ching.
Zou kunnen. Maar voor dit mag ie toch echt niet ouder dan een jaar zijn. (Of dus zelfs een half jaar).quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Officieel is 'ie geldig zolang de gegevens die er op staan kloppenKost 5,60 als je het via internet aanvraagt, trouwens.
Gevalletje rookverbod denk ik idd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Kentoet het volgende:
Gewoon weer met z'n allen burgerlijk ongehoorzaam zijn en ook dat uitrekselplan gaat zo weer de prullenbak in
Bron?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar voor dit mag ie toch echt niet ouder dan een jaar zijn. (Of dus zelfs een half jaar).
Als ik m'n mede-amsterdammers zo hoor gaan er straks heel veel mensen trakteren. Toeristen welteverstaan, tegen een mooie vergoedingquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik las het verkeerd, je mag wel mee. Je mag het alleen niet kopen. Moeten je vrienden je trakteren
Maar inderdaad, beetje vreemde oplossing. Gewoon Nederlandse ID of uittreksel -> je mag kopen.
Hoe durf je dan zoiets zo duidelijk te stellen? Je hebt geen idee of het waar isquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Pff, weet ik zo 1, 2, 3 niet. Heeft volgens mij ook in deze reeks gestaan en in de kranten.
Dat zal wel weer door de gemeentes bepaald mogen worden,en uiteindelijk ga ik ervan uit dat de wietpas regel net zo zinloos is als het rookverbod wat ook in veel kroegen met de voeten getreden wordt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar voor dit mag ie toch echt niet ouder dan een jaar zijn. (Of dus zelfs een half jaar).
Dat heb ik wel. Dat jij dat in twijfel trekt, is een tweede.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef Tchock het volgende:
Hoe durf je dan zoiets zo duidelijk te stellen? Je hebt geen idee of het waar is
Fijn ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Dat jij dat in twijfel trekt, is een tweede.
Ik ga niet zoeken. Het staat ook ergens in deze reeks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Tchock het volgende:
Fijn ditAls je een bron vindt laat het even weten wil je?
Ik geloof je direct. Geldig zolang de gegevens kloppen is nogal lastig te controleren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken. Het staat ook ergens in deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |