Inderdaad, ik zie eigenlijk nauwelijks verbetering.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef Mylene het volgende:
Precies ja, buitenlanders kunnen dan nog steeds geen wiet kopen.
Dat zal ook wel loslopen want zoals we lezen kan er gemeentelijk beleid gemaakt worden en ik verwacht niet dat men in amsterdam 25% van de toeristen gaat weren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef Mylene het volgende:
Precies ja, buitenlanders kunnen dan nog steeds geen wiet kopen.
We gaan dan de gemeentes op kosten jagenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef simmu het volgende:
waar dat uitreksel uit het bevolkingsregister voor nodig is als je je toch al moet identificeren?leuk extraatje voor
Tsjonge jonge wat een compromis...quote:
Verdrag van Lissabon, iemand?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef Life2.0 het volgende:
Geef het beestje een nieuwe naam en probeer hem nog eens te verkopen
gaan ze weer zo'n snelle noodwet maken als met de de ID kaart?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We gaan dan de gemeentes op kosten jagen![]()
Betalen voor uittreksel GBA mogelijk in strijd met Europees recht
dan sta je toch hier ingeschreven en kan je toch een uittreksel krijgen uit de gemeentelijke basisadministratie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb nu dus als in het buitenland wonende Nederlander minder rechten dan een in Nederland wonende Nederlander. Er zijn plaatsen waar die persoon wel naar binnen mag, en ik niet.
Bedankt PvdA voor je laffe kutcompromis.
ow ik heb hem verkeerd gelezenquote:
Exact dat dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog steeds een uittreksel??![]()
Wat is er mis met een rijbewijs, paspoort of ID kaart?
Nee, ik heb me netjes in Nederland uitgeschreven toen ik naar het buitenland verhuisde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan sta je toch hier ingeschreven en kan je toch een uittreksel krijgen uit de gemeentelijke basisadministratie?
ja ik las het verkeerd, je mag wel mee. Je mag het alleen niet kopen. Moeten je vrienden je trakterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, ik heb me netjes in Nederland uitgeschreven toen ik naar het buitenland verhuisde.
Ik kom nog wel een paar keer per jaar in Nederland om familie en vrienden te bezoeken. En ik ben dan kennelijk een tweederangs Nederlander, en zal niet met vrienden meemogen naar een coffeeshop.
burgertje pesten, wetten omzeilenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Exact dat dus.
Waarom dubbelop ?
naast de registratieplicht verandert er eigenlijk niks toch?quote:
Ach internationale anti-discriminatiewetgeving was ook niet zo belangrijk bleek, dus wat zou een registertje hier en daar uitmakenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
En dat uittreksel ging hier in Eindhoven na een week al op de schop, vanwege te grote inbreuk.
Nu gaan we dat weer terugterugdraaien?
Goede melkkoe inderdaad. Volgens mij mocht dat ding namelijk niet ouder dan een jaar zijn (of zelfs een halfjaar?). Ka-ching.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe lang is zo'n uittreksel eigenlijk geldig?
Officieel is 'ie geldig zolang de gegevens die er op staan kloppenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede melkkoe inderdaad. Volgens mij mocht dat ding namelijk niet ouder dan een jaar zijn (of zelfs een halfjaar?). Ka-ching.
Zou kunnen. Maar voor dit mag ie toch echt niet ouder dan een jaar zijn. (Of dus zelfs een half jaar).quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Officieel is 'ie geldig zolang de gegevens die er op staan kloppenKost 5,60 als je het via internet aanvraagt, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |