Dat kan al een paar jaar niet meer helaas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik twijfel om gordijnen bij de Ikea te laten maken, is dat een beetje goed en goedkoop?
Ga weg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan al een paar jaar niet meer helaas.
(tenzij dit een of andere test in Delft is trouwens)
OH JIJ STOND DE RIJ OP TE HOUDEN DUSquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:46 schreef metallicattim het volgende:
Gisteren onze halve inboedel bij de Ikea gekocht
[ afbeelding ]
Wat we hier nog niet hebben zijn de frames van de KIVIK bankstellen. We kregen een paar weken terug in de winkel te horen dat de Tulinge Donkerbruin stof moeilijk leverbaar was en dat we maar op de website moesten kijken of het leverbaar was of niet.
Dus wij ons boodschappenlijstje gemaakt, maar helaas de bankstellen niet leverbaar volgens de site, maar eigenwijs als ik ben, toch in het rek gaan kijken en tadaa, zeker nog 3 stuks van alles aanwezig. De site is dus absoluut niet heilig wat voorraad betreft!
De hoezen dus alvast meegenomen, de frames van de bankstellen dinsdag eff voor rijden, want dat worden nog eens 3 karren hehe
Nee gek he dat ze die zalm niet hadden....quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
gofferdomme.. echt dom dat de ikea geen food aanbiedingen meer heeft deze periode.. (zie ikea gids).. tot 11 oktober was de gerookte zalm lekker 50% korting, maar die hadden ze nooit.. -.-"
omg.. Jij bent echt dom! Ikea is zweeds, dus de zalm is daar niet van!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee gek he dat ze die zalm niet hadden....
https://www.google.nl/sea(...)521&biw=1024&bih=672
Hebben we wel hoor. Zijn meerdere aanbiedingen momenteel in onze SFM in Hengelo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
gofferdomme.. echt dom dat de ikea geen food aanbiedingen meer heeft deze periode.. (zie ikea gids).. tot 11 oktober was de gerookte zalm lekker 50% korting, maar die hadden ze nooit.. -.-"
naar IKEA gaan is nooit ergquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh. Daar hoef je niet speciaal voor naar IKEA te gaan joh
Bij ikea breda komt binnekort wel een naaiservice terug! Ik zou op de textielafdeling moeten informeren op welke termijn, maar hij komt terug dat is zeker!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga weg.![]()
Oh wat loop ik achter dan.
Daarom vond ik het al zo raar.. Ik ga altijd naar ikea haarlem of amsterdam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hebben we wel hoor. Zijn meerdere aanbiedingen momenteel in onze SFM in Hengelo.
De zalm is veilig trouwens. Komt natuurlijk niet allemaal uit Zweden, maar met onze zalm is niks aan de hand. Als deze niet goed zou zijn, dan verkochten wel hem niet helemaal :-)
Van de week lag die nog in Delft. Ik werk in de buurt vd IKEA en kan zo nodig wel even kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Is er nog iemand die binnenkort naar een IKEA gaat waar ze deze wél op voorraad hebben? (klikbaar)
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Teslynd het volgende:
Utrecht heeft geen Margareta-stoffen (kerstboom, hout) en geen Julfint tafellopers (die houtprint die Bartje wil).
Het aan het showroommateriaal hangende kaartje is misleidend. Er staat op: "Deze kerstboom is een showmodel. Vanaf vrijdag 7 december kun je voor ¤ 1 een echte kerstboom kopen bij Ikea". Er wordt dus niets gezegd over de stofprintkerstboom (die hier niet te krijg is) en de kunststofbomen (waar het ook aan hangt).
Bankenafdeling in Duiven is vernieuwd en klaar (rest wat nog een zooitje vorige week), volgens mij stond die bank er welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:06 schreef TamaravdS het volgende:
Hi vraagje!
Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen, en wij willen zaterdag naar Duiven om de härnösand bank te halen..
[ afbeelding ]
Alleen stond ie de vorige keer dat ik er was (2 maanden geleden) nog niet in de showroom. Is dat nu wel het geval? Willen er toch wel even op zitten.
Zelfde actie als vorig jaar: kerstboom kopen voor 20 euro en cadeaupas van IKEA voor 19 euro er bijquote:
In hoeverre is het filiaal in Duiven klaar met verbouwen? Moet je nog steeds een behoorlijk stuk met je spullen naar de auto's sjouwen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bankenafdeling in Duiven is vernieuwd en klaar (rest wat nog een zooitje vorige week), volgens mij stond die bank er wel
Parkeergarage en buitengebied waren helemaal klaar, binnen wordt nu alles verbouwd: sommige afdelingen zijn er gewoon niet of heel beperkt. Er stond grote communicatie dat 12-12-12 de opening is, dus wij wachten even tot we weer gaan...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hoeverre is het filiaal in Duiven klaar met verbouwen? Moet je nog steeds een behoorlijk stuk met je spullen naar de auto's sjouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |