En met oudjaar breken we gewoon weer het record uitgaven aan vuurwerk, net zo makkelijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Er gaan dit jaar wéér meer mensen als vorig jaar weg met de herfstvakantie. Na terugkomst zullen ze ook wel weer gaan klagen dat de zorg duurder wordt
maar zal j niet eens afvragen waarom dit soort mensen in eens opstaan ??quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
De Fransen kunnen hun borst natmaken. Zo ontzettend dom om nu olie op het vuur te gooien met deze uiterst infantiele en voornamelijk vochtige provocatie.
Dit is geheel volgens de traditie van wijlen Theo van Gogh.²
Sticks and stonesquote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
De Fransen kunnen hun borst natmaken. Zo ontzettend dom om nu olie op het vuur te gooien met deze uiterst infantiele en voornamelijk vochtige provocatie.
Die fransen zijn niet zo bang voor een discussie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
of een keer alle moskees roze vervenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Bombshell het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon elke dag een spotprent of kort filmpje oevr Mohammed worden geplaatst. Die licht aangebrande moslims moeten dan uiteindelijk niet meer weten waar ze het moeten zoeken.
Wat een slappe zak is hij inderdaad, hij buigt voor de islam.quote:''Ik veroordeel niet alleen de inhoud, maar ook de verspreiders van de film'', zei de Duitse Martin Schulz woensdag in Brussel. ''Deze film beledigt de gevoelens van veel mensen in de wereld''.
Juist wel, want met dit soort infantiel en vochtig handelen maak je elk debat onmogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Die fransen zijn niet zo bang voor een discussie.
Laten we alle moslims een verplicht een roze driehoek laten dragenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
of een keer alle moskees roze vervenwel met water werf dan is het zo weer weg als ze gaan huilen
Er is altijd een debat mogelijk natuurlijk. Gewoon even tot tien tellen en dan kan dat best.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist wel, want met dit soort infantiel en vochtig handelen maak je elk debat onmogelijk.²
Als ze op zo'n manier zouden demonstreren had ik er niet eens zoveel problemen mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam ik tegen op feestboek, moest ik wel om lachen
Nee BSB.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist wel, want met dit soort infantiel en vochtig handelen maak je elk debat onmogelijk.²
Dat zou pas humor zijn .....oh, wacht effe, moslims en humor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze op zo'n manier zouden demonstreren had ik er niet eens zoveel problemen mee.
Het probleem is juist dat een bepaald volk maling heeft aan het debat, anders waren we al lang klaar geweest.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
niet mijn humor ...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou pas humor zijn .....oh, wacht effe, moslims en humor.
Dit dus, gewoon zoveel troep over Mohammed de wereld in tuffen dat het ze teveel wordt en ze zichzelf opblazen daar in die getto's van ze.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Bombshell het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon elke dag een spotprent of kort filmpje oevr Mohammed worden geplaatst. Die licht aangebrande moslims moeten dan uiteindelijk niet meer weten waar ze het moeten zoeken.
Juist niet toch? Destijds werd de propagandafilm tegen de joden juist promoot. En als er een volk weet waartoe dit soort haatpropaganda tegen andersdenkenden kan leiden zijn het de Duitsers wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
Opperfascist Schulz heeft gesproken. Hij vindt dat de film offline gehaald moet worden en begrijpt de grieven van de moslims. Tegen de vrijheid van meningsuiting. De Duitse geschiedenis herhaalt zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |