ja het ligt er ook aan hoeveel uren de gezinnen krijgen en willen, ik krijg meestal de grotere zorgen omdat de kantoren weten dat ik graag tussen de 6 a 10 dagen aaneen wil werken en ook de zorgen zelf af maak, ik laat me niet aflossen na 5 dagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde toen nog kraamverzorgster worden en ze liet me dingen zien die bijgehouden moeten worden. Maar meestal was ze al weg als ik uit school kwam geloof ik.
en uiteindelijk ben je toch met kinderen gaan werken he?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde toen nog kraamverzorgster worden en ze liet me dingen zien die bijgehouden moeten worden. Maar meestal was ze al weg als ik uit school kwam geloof ik.
Klopt jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef gomi het volgende:
[..]
en uiteindelijk ben je toch met kinderen gaan werken he?
en wat doe je dan precies ehhe?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klopt ja. Het lijkt me ook erg leuk om met 'probleem'jongeren te werken.
deel van mn fam werkt in die sector. lijkt mij dus echt niets. ben ik wss veel te ongeduldig voorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klopt ja. Het lijkt me ook erg leuk om met 'probleem'jongeren te werken.
Bedankt alvast en Gomi ook, ik moet nog even bekijken hoe en wanneer ik ga verhuizen. En aan een openhuisfeestje zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef espri het volgende:
[..]gefeliciteerd
en mocht je hulp nodig hebben en ik kan.....
en anders kom ik wel op je openhuisfeestje
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bedankt alvast en Gomi ook, ik moet nog even bekijken hoe en wanneer ik ga verhuizen. En aan een openhuisfeestje zat ik ook al aan te denken.
eet zequote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef espri het volgende:
[..]![]()
en nu ga ik even eten, laterssssss
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef espri het volgende:
[..]![]()
en nu ga ik even eten, laterssssss
quote:
Ik werk nu in de kinderopvang. Zowel kinderdagverblijf als buitenschoolse opvang.quote:
hoi hoi!!!quote:
ooowwwquote:
Dolfi!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoi hoi!!!
laatste stukje film gekeken en even boodschapjes gehaald..
Vandaar late reactie
quote:
Geen track en trace nummer gekregen van de post?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef billie1985 het volgende:
Ben trouwens stiekem best benieuwd of het pakje bij Yska is aangekomen vandaag
Door hoef je geen gezin voor te hebben hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens af
Nee maar als je als kraamverzorgende ergens bent is het wel een gezinquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Door hoef je geen gezin voor te hebben hoor.
Boeken ontvangen trouwens?
Hmm, dan moeten die morgen komen. Zijn gisteren op de bus gegaan en de lichting was nog niet geweest. Wel al bij de Bruna, dus ben ik naar de brievenbus doorgefietst.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee maar als je als kraamverzorgende ergens bent is het wel een gezin
Boeken nog niet gehad
Ja, soms is het wel de volgende dag maar vaker duurt het 2 dagen of mss nog wel langer.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten die morgen komen. Zijn gisteren op de bus gegaan en de lichting was nog niet geweest. Wel al bij de Bruna, dus ben ik naar de brievenbus doorgefietst.
Krijg toch het idee dat TNTpost een grotere bende aan het worden is tegenwoordig en dat het niet uitzonderlijk is dat post er tegenwoordig 2 dagen over doet.
pssst soms is het een alleenstaande mamaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee maar als je als kraamverzorgende ergens bent is het wel een gezin
Boeken nog niet gehad
Ojaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef espri het volgende:
[..]
pssst soms is het een alleenstaande mama
Haha dan moet ik alsnog dokken?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
Dr zit wel 0.10 euro te weinig port op trouwens
heb je mn nummer dan al?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik mag me weer bezig houden met mijn minst geliefde bezigheid, geld overmaken.
Ik moet nog geld overhouden voor mijn housewarming feestje. Dus als je je nr. doorgeeft moet jeje eigen drinken meenemen.quote:
Oh, als je toch bezig bent... Mag je mij ook wel wat overmaken!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik mag me weer bezig houden met mijn minst geliefde bezigheid, geld overmaken.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet nog geld overhouden voor mijn housewarming feestje. Dus als je je nr. doorgeeft moet jeje eigen drinken meenemen.
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef billie1985 het volgende:
Ben trouwens stiekem best benieuwd of het pakje bij Yska is aangekomen vandaag
Bijna goed.quote:
* dolfina-chica duimtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.
quote:
quote:
das leuke film!!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaaaa alles doet het weer! Dus nu kan ik Say yes to the dress kijken! Jippie
Wat een amateur, hoe groot klein zijn jullie brievenbussen daar?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.
* billie1985 duimt mee, zal het helpen?quote:
Jaaa is helemaal klaar, mn spullen zitten er ook al inquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
@Ehhe is je kast al klaar?
@Rest hallo
Ik vind daar echt niks aanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
lekker hoor zo'n tranentrekker van robert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |