Alleen word er niet zoveel meer gemaakt in de USA dus de import zal de export nog steeds overstijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
denk eens na
In goudklompjes is het inderdaad minder klompjes nu
maar ook de USA lonen zijn minder goudklompjes geworden
De USA producten worden goedkoper en aantrekkelijker voor Europa
nee het creëert NIET een nieuwe bubble de waarde is in materiaal kosten nog steeds okquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alleen word er niet zoveel meer gemaakt in de USA dus de import zal de export nog steeds overstijgen.
Bovendien negeer je het feit dat er weer een nieuwe bubbel word gecreeerd.
Dat doet het dus wel, want de markt brand zijn vingers er niet aan dus gaat de bank de boel opkopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee het creëert NIET een nieuwe bubble de waarde is in materiaal kosten nog steeds ok
De import zal duurder worden.
hoe dan ook
Jonge wat een kletspraat, de materialen ofwel de bouwkosten zijn nog steeds gelijk aan de waarde in dollars, denk eens naquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat doet het dus wel, want de markt brand zijn vingers er niet aan dus gaat de bank de boel opkopen.
ron paul is helemaal van het padje af, met zijn goudstandaard , de mafquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij steunt 98 procent van de Amerikaanse bevolking Ron Paul.
Heb je het filmpje wel bekeken? Het gaat niet om de bouwkosten want die huizen zijn al gebouwd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jonge wat een kletspraat, de materialen ofwel de bouwkosten zijn nog steeds gelijk aan de waarde in dollars, denk eens na
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ron paul is helemaal van het padje af, met zijn goudstandaard , de maf
Alleen werkt de media hen tegen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij steunt 98 procent van de Amerikaanse bevolking Ron Paul.
bouwkosten dus herbouwwaarde, dat gaat dus meer dollars kosten , dus meer dollars per huis, ok?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekeken? Het gaat niet om de bouwkosten want die huizen zijn al gebouwd.
Het is gewoon stimulatie van een economie die al verrot is.
en terecht die man is volslagen gestoord en zijn zoon ookquote:
Terwijl de kosten eigenlijk niet zijn gestegen, dus noemen we dat inflatie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bouwkosten dus herbouwwaarde, dat gaat dus meer dollars kosten , dus meer dollars per huis, ok?
Er zijn deuren gesignaleerd die beter bij zinnen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en terecht die man is volslagen gestoord en zijn zoon ook
Je bent er zeker tegen een aan gelopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn deuren gesignaleerd die beter bij zinnen zijn.
Maar hij voelt zich rijker en is tevreden, mooi tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef PKRChamp het volgende:
De gemiddelde Amerikaan kan minder waar voor zijn geld kopen en denkt met een in waarde stijgend huis dat hij wat verdient terwijl dat natuurlijk een ilusie is.
Nee dat is het niet, hij voelt zich rijker maar is het niet met als gevolg en dat noemt men een bubbel.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich rijker en is tevreden, mooi toch
Iemand blij maken met een dode mus. Waarom verdedig je dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich rijker en is tevreden, mooi toch
Nee, ik lees veel meer nieuws dan ik kijk.quote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Eigenlijk kun je ook niet fatsoenlijk discussieren over de Amerikaanse politiek, want alles wat nu niet goed is onder de democratische president zal zeker niet beter worden onder een republikeinse. Mooie praatjes hebben ze allebij en wij proberen er in dit topic nog wat van te maken maar het is lood om oud ijzer.
Het enige dat ik en in mijn optiek elke Nederlander kan zeggen is dat we een voorkeur hebben voor Obama omdat hij geen rare religieuze freak is met ouderwetse sociale ideeën.
En kom nou niet met Ron Paul aan, hij is het amerikaanse equivalant van wat de piratenpartij op FOK was.
Is geen dode mus , het is een positieve outlook en beter handelspositie van de USquote:Op woensdag 19 september 2012 00:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Iemand blij maken met een dode mus. Waarom verdedig je dat?
Wat lees/kijk jij dan zoal qua objectieve nieuwsbronnen?quote:Op woensdag 19 september 2012 05:00 schreef Lyrebird het volgende:
USA today. Het gaat er blijkbaar in als zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |