Ja, het is ook een soort hobby, die dieren, en de buren zullen er ook wel niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk lijken al die RTL-programma's op elkaar.
"Nel, zie ik daar nou een zielig konijntje?"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef Palomar het volgende:
Gewoon snel als ze niet kijkt alles weggooien.
inderdaadquote:
Ik denk niet dat Nel daar ook maar enige moeite voor gedaan heeft. De 'gemeente' pakt alles af en dat was het dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
nou dat is dus niet waar stom wijf! Als hij niet meer bij haar inschreven staat en zij kan aantonen dat zij wel van tafel en bed gescheiden zijn kan zij dus echt wel bijstand krijgen (als zij verder ook aan de overige voorwaarden voldoet natuurlijk).
dit dus..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nel daar ook maar enige moeite voor gedaan heeft. De 'gemeente' pakt alles af en dat was het dan.
Zag ik dat nu goed van een leeg blikje kattenvoerquote:
jaja, zo krijgt alles een doel bij Nelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zag ik dat nu goed van een leeg blikje kattenvoer
Ja. Blijkbaar is de tuin ook een vuilnisbelt. En een fietsenkerkhof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zag ik dat nu goed van een leeg blikje kattenvoer
Je moet überhaupt niet in de situatie komen dat je moet kiezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Kinga het volgende:
Hoe kies je dan? Als je maar 4 van je 19 katten mag houden? Hartverscheurend...
Ja echt wel als je altijd zoveel katten om je heen hebt gehad en je mag er dan maar een paar houdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |