inderdaadquote:
Ik denk niet dat Nel daar ook maar enige moeite voor gedaan heeft. De 'gemeente' pakt alles af en dat was het dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
nou dat is dus niet waar stom wijf! Als hij niet meer bij haar inschreven staat en zij kan aantonen dat zij wel van tafel en bed gescheiden zijn kan zij dus echt wel bijstand krijgen (als zij verder ook aan de overige voorwaarden voldoet natuurlijk).
dit dus..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nel daar ook maar enige moeite voor gedaan heeft. De 'gemeente' pakt alles af en dat was het dan.
Zag ik dat nu goed van een leeg blikje kattenvoerquote:
jaja, zo krijgt alles een doel bij Nelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zag ik dat nu goed van een leeg blikje kattenvoer
Ja. Blijkbaar is de tuin ook een vuilnisbelt. En een fietsenkerkhof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zag ik dat nu goed van een leeg blikje kattenvoer
Je moet überhaupt niet in de situatie komen dat je moet kiezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Kinga het volgende:
Hoe kies je dan? Als je maar 4 van je 19 katten mag houden? Hartverscheurend...
Ja echt wel als je altijd zoveel katten om je heen hebt gehad en je mag er dan maar een paar houdenquote:
jaquote:
De katten janken van blijdschap.quote:
Nee, moet compleet gestript worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Compleet uitgeleefd...dat brengt geen drol op.
Volgens mij was het hellevoetssluis...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Ivo1985 het volgende:
Nee, ik heb momenteel geen vast inkomen en ben ook niet geīnteresseerd in een gezinswoing.
Puur om een idee te hebben hoe dat ligt ten opzichte van het prijsniveau in de regio.
Hoef je iig voorlopig ook geen onkruid te wieden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef deadly_kiss het volgende:
die lucht krijg je er nooit meer uit, hoeveel liter pis zou daar wel in de grond en muren zitten?
Nel deed me denken aan:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Aha, het ligt aan de anderen. Natuurlijk.
quote:
Beetje dom om 20 katten te nemen om ze vervolgens vlees te voeren (= dieren). Ze is dus zelf verantwoordelijk voor duizenden slachtingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Beetje stom ook om iedereen een kuiken te 'geven' om ze daarna te slachten.
Je moet nog een sloopkogel huren en 2000 liter chloor kopen om de boel te ontsmetten. Daarna nog wat bakstenen om alle muren opnieuw te bouwen en klaar is kees.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik denk dat er nog wel 50 a 60 duizend aan verbouwd moet worden.
Altijd op Wikipedia te zien: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hellevoetsluisquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Ivo1985 het volgende:
Nee, ik heb momenteel geen vast inkomen en ben ook niet geīnteresseerd in een gezinswoing.
Puur om een idee te hebben hoe dat ligt ten opzichte van het prijsniveau in de regio.
Ik vond het wel geniaal dat Nel op open jezus-sandalen liep. Maar dat kon natuurlijk ook wel, want de vloeren waren spik en span schoonquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef deadly_kiss het volgende:
die lucht krijg je er nooit meer uit, hoeveel liter pis zou daar wel in de grond en muren zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |