abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116958941
Hallo lezers,

ik zit met een nogal vervelend probleem waar ik niet uitkom.
Een goede vriend van mij en mijn vriend eist sinds kort alle aandacht en vrije tijd van mijn vriend op.
Mijn vriend heeft een sociaal leven, hij werkt 3 dagen per week bij een bedrijf en is sinds kort bezig om een eigen bedrijfje op te starten. Daar is hij nog veel voor aan het regelen en druk mee met papieren en hier en daar al een klein klusje, hij start een ict-multimedia bedrijf op.
Daarnaast ben ik vaak in het weekend bij hem omdat ik door de weeks en af en toe in het weekend ook moet werken. Dus vinden we het samen fijn als we in het weekend wat tijd voor elkaar kunnen hebben, als dit mogelijk is.
Nou is het sinds kort zo dat onze goede vriend (S.) de laatste tijd onaangekondigd voor de deur staat, dus zonder telefoontje of smsje om te vragen of het schikt om langs te komen. Nee hij komt gewoon met de auto naar het huis van mijn vriend.
Dit is heel vervelend want het komt vaak niet uit dat hij langs komt, dan moet mijn vriend net naar zijn werk of hij komt net uit zijn werk, of hij heeft een afspraak thuis met een klant / belangrijk persoon van de gemeente voor zijn opstartend bedrijfje.
Het was laatst zo erg; mijn vriend had een dagje vrij en sliep uit. De bel ging en mijn vriend lag nog in bed dus hij deed niet open omdat het rond 10 uur was. De slaapkamer zit vast aan de achterdeur die regelrecht naar de tuin leidt. Mijn vriend had die deur op een kier gezet zodat er wat frisse lucht de slaapkamer binnen kwam en was daarna weer in bed gekropen.
Maar.. hij hoort op een gegeven moment geritsel en tadaaa... S komt dwars door de heg van de buurman de achterdeur van mijn vriend binnen wandelen.. Nou mijn mond viel echt open van verbazing toen ik dat hoorde! Dat kan echt niet!
Nou heb ik mijn vriend hierop aangesproken dat hij er wat van moet zeggen dat het gewoon niet handig is dat S zomaar aanbelt of langs komt ivm het werk en andere belangrijke afspraken die mijn vriend wel eens heeft.
Dit heeft mijn vriend ook netjes tegen S gezegd maar het komt volgens mij gewoon niet binnen..
En als S eenmaal binnen is dan gaat hij ook niet zo snel meer weg.. hij speelt het zo dat als ik aan het koken ben dat hij zichzelf dan mee aan tafel uitnodigd, ook al zeg ik dat ik niet genoeg eten voor 3 heb. Hij gaat desnoods naar de snackbar om een patatje te halen wat hij dan bij ons opeet.. hij voelt zich totaal op zijn gemak, pakt ook zonder te vragen eten enz.

S, smste mijn vriend laatst met de mededeling: Kan ik bij je langs komen?
Mijn vriend: het komt op dit moment niet goed uit, Sorry.
S: ow.. irene is zeker bij je? die is er ook altijd..

Nou ik werd daar behoorlijk boos van omdat het echt lijkt alsof S en mijn vriend een relatie hebben ipv ik en mijn vriend omdat S zoveel vrije tijd opeist en zo vaak onaangekondigd langs komt..

Dit gedrag dat was er eerst niet bij S, het was een rustige, aardige jongen die we niet iedere week zagen en toen vonden we het ook niet erg dat hij eens over de vloer kwam. Maar van het ene op het andere moment doet hij zo.. hoevaak we hem er ook op aanspreken. Het komt niet binnen. Geen contact met hem dat helpt niet want dan komt hij toch weer aan de deur of dwars door de bosjes. Als hij niet vandaag is geweest dan komt hij morgen wel.. door de voordeur of dwars door de bosjes.

Kan iemand me alsjeblieft advies geven hoe ik dit kan oplossen?
Ik weet het echt niet meer..

bedankt voor de genomen moeite om mijn verhaal te lezen, ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,

Irene
pi_116958994
Dit is KLB, voor relatieproblemen bij R&P
Na het gelezen te hebben zeg ik dat je iemand moet koppelen aan dat lastpak.
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:29:24 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116959324
Jij kunt daar zelf weinig tot niets aan doen, als het niet jouw huis is. En het is jouw vriend niet, maar een vriend van je vriend. Dus je vriend moet het oplossen. Duidelijker zeggen.
pi_116959443
Ja gewoon van je haar afblijven dunkt me
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_116959461
Je vriend moet ballen groeien.
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:31:00 #6
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116959476
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Je vriend moet ballen groeien.
Met haar erop.
pi_116959517
Ik heb het gelezen, en bespreek het met je vriendje (relatie) en ga samen met hem met die gozer praten..
Het moet niet gekker worden!
pi_116959631
Maar TS jij kan zelf niet zoveel doen. Behalve hem erop aanspreken als hij zo maar eten pakt bij je vriend thuis en je vriend is niet in dezelfde ruimte aanwezig. Als je vriend wel in dezelfde ruimte is moet hij dat doen.
pi_116959801
Misschien ben jij wel de zeurpiet en vind jouw vriend het helemaal niet erg dat hij langskomt. :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:35:56 #10
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_116959866
Kan iemand dit topic effe verplaatsen naar een serieuzer subforum, dan kunnen al die taalnazi's ook weer terug in hun holletje kruipen.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_116959940
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Misschien ben jij wel de zeurpiet en vind jouw vriend het helemaal niet erg dat hij langskomt. :P
Iemand die je huis binnen sluipt terwijl jij ligt te slapen stelt niemand op prijs volgens mij.
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:38:19 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116960069
tldr

nee ik las het wel want het leek een perfect tienerdramatopic maar eigenlijk niet, stel je niet zo aan zeg, vrienden mogen toch wel langskomen zonder eerst in 3voud een afspraak te maken? Heb ik ook wel eens "opeens" een vriend binnen gehad, achterdeur stond open en ik hoorde de bel niet, zo lopen wij standaard bij een vriend via de garage naar binnen, gewoon voor het gemak..

stel je niet zo aan gek wijf
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:38:51 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116960113
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Iemand die je huis binnen sluipt terwijl jij ligt te slapen stelt niemand op prijs volgens mij.
het was 10 uur, niet half 4 snachts :') en hij negeerde de bel, eigen keuze
pi_116960188
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

het was 10 uur, niet half 4 snachts :') en hij negeerde de bel, eigen keuze
Ja en? Juist omdat de bel genegeerd werd moet je ook niet naar binnen gaan.
  Forum Admin dinsdag 18 september 2012 @ 22:40:01 #15
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_116960194
Gewoon botter worden, op een gegeven moment komt het vanzelf aan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_116960199
stel je niet zo aan kind, je bent 20 geen 35 :')
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:40:43 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116960244
Dus als een vriendin van jou muziek hard op heeft staan en dus de bel niet hoort ga je maar weer naar huis?
pi_116960426
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
Dus als een vriendin van jou muziek hard op heeft staan en dus de bel niet hoort ga je maar weer naar huis?
Hihaho.
pi_116961112
Maar Irene ? Wie kende elkaar eerde S en jouw vriend of jij een jouw vriend ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116961345
Whehe je vriend is per ongeluk aardig geweest tegen zo'n aanhankelijke losert waar je nooit meer vanaf geraakt :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_116961844
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Ezio het volgende:
Whehe je vriend is per ongeluk aardig geweest tegen zo'n aanhankelijke losert waar je nooit meer vanaf geraakt :')
En haar vriend blijkt geen ballen te hebben en TS denkt dat zij het nu moet oplossen. :')
pi_116962178
opruimslotje
-->R&P
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_116962732
TS, heb je het met je vriend besproken eigenlijk? Ik lees vooral frustraties van jouw kant, maar lees niets over wat je vriend er nou van vindt.

Ik lees wel dat jullie (wie is "we"?) hem hebben aangesproken, maar dat dat niet werkt. Hoe hebben jullie het overgebracht, wat hebben jullie gezegd? Lijkt me dat het tijd wordt om echt kwaad te worden op die gozer, zodat hij het wel begrijpt. Blijkbaar helpt lief en beschaafd zijn niet. Dan maar bot en duidelijk.

Die vriend is veels te ver gegaan (hebben jullie zo ver laten komen...), tijd om dat duidelijk (maar dan ook echt duidelijk) te maken. Jouw vriend dient het trouwens op te lossen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2012 23:34:58 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:35:06 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116963554
Bij irene moet ik altijd denken aan dit liedje.
Niemand heeft ooit zo mooi neen tegen mij gezegd ;(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:36:07 #25
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_116963618
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Koekie1992 het volgende:
Kan iemand me alsjeblieft advies geven hoe ik dit kan oplossen?
Niet. Jouw vriend moet dit oplossen. Dat hij er vooralsnog relatief nonchalant (Hij kan toch gewoon de deur dichthouden wanneer S. ervoor staat? :{ ) mee omgaat zegt mij dat hij het niet zo erg vindt als jij of simpelweg geen ruggengraat heeft.
  woensdag 19 september 2012 @ 00:31:24 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_116965765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
TS, heb je het met je vriend besproken eigenlijk? Ik lees vooral frustraties van jouw kant, maar lees niets over wat je vriend er nou van vindt.

Ik lees wel dat jullie (wie is "we"?) hem hebben aangesproken, maar dat dat niet werkt. Hoe hebben jullie het overgebracht, wat hebben jullie gezegd? Lijkt me dat het tijd wordt om echt kwaad te worden op die gozer, zodat hij het wel begrijpt. Blijkbaar helpt lief en beschaafd zijn niet. Dan maar bot en duidelijk.

Die vriend is veels te ver gegaan (hebben jullie zo ver laten komen...), tijd om dat duidelijk (maar dan ook echt duidelijk) te maken. Jouw vriend dient het trouwens op te lossen.
pi_116967344
Je moet wat botter worden als de boodschap niet aankomt bij S. Je vriend, of jij, moet hem op strenge doch beheerste wijze duidelijk maken dat zijn gedrag een inbreuk is op jullie privacy en dat dat jullie levensplezier grondig verstiert.

Af en toe langskomen is OK, maar deze gast komt elke dag over de vloer en hij nodigt zichzelf uit. Als hij wil langskomen, eerst bellen of smsen of het kan en niet inbreken via de heg en de achterdeur.

Als het dan nog niet doordringt, dreig je met een aanklacht wegens inbraak en/of schending van de privacy of wat dan ook en zorg je via de rechter voor een contactverbod.
  woensdag 19 september 2012 @ 03:50:01 #28
370039 Morera
more more more
pi_116967689
Ik ben het er mee eens dat je niet zo moeilijk moet doen, je woont er niet eens. Als het uit gaat tussen jou en je vriend hangt je vriend de hele dag bij S. op de bank om over jou uit te janken. Vrienden moet je nooit zomaar opzij zetten voor een vriendin of vriend, waarschijnlijk doet/deed jouw vriend dat (onbewust) wel bij S. en hebben zij het er over gehad. Jouw vriend zal dit natuurlijk niet aan jou vertellen omdat jij je dan weer minder belangrijk zal voelen, ja dat lees ik uit je topic anders maakte je je ook niet zo druk over een goeie vriend van je vriend die bij hem ( niet bij jou dus ) langs komt.

Waarschijnlijk waren ze goeie maatjes en heeft je vriend nooit meer tijd voor hem omdat jij er altijd bent. Dat is normaal dat mensen in een relatie iets minder tijd voor hun vrienden hebben, maar er moet wel een balans in zitten. Dat hij aangeeft dat " jij er ook altijd bent he.." zegt al meer dan genoeg. Hij mist zijn goeie vriend en probeert krampachtig de vriendschap te redden ook al is dat niet de goede manier. Je moet niet door de bosjes iemand zijn slaapkamer inlopen :') Ik zou je er meteen weer uitschoppen :)

Je bedoelt het allemaal goed en ik begrijp waar je gedachte vandaan komt, maar take it easy. Als je vriend hier niets aan doet betekent het dat hij het echt niet zo erg vindt. Als jij het wel zo erg vindt is dat meer een probleem tussen jou en je vriend. Je vriend is denk ik wel mans genoeg om hier geen vrouw voor nodig te hebben he :) Maak je niet zo druk of bespreek met je vriend dat jij meer privacy met hem wil en vooral niet gaan wijzen enzo.
  woensdag 19 september 2012 @ 07:13:35 #29
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_116967972
Ga eens met je vriend praten en hoe hij er over denk, zorg dat hij snapt dat jij het vervelend vind en vraag of hij er wat aan wil doen jou tegemoet te komen.
Praat met S, leg uit dat je het niet fijn dat hij ongevraagd langskomt als je er bent en geef aan dat hij echt welkom is, mits hij het laat weten.

Ga iig niet achter S zijn rug om over hem praten maar bespreek dit met hem; hij is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.

Mocht dit uitgepraat zijn, geef aan waar je grenzen zijn. In het extreemste geval als S binnenkomt, pak je je spullen en ga je naar huis.
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  Moderator woensdag 19 september 2012 @ 09:02:19 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_116969192
Ik vind het in het midden liggen. Ten eerste vind ik dat je niet zo moeilijk moet doen TS. Die 2 zijn goede maten van elkaar. Als die deur open staat en S kan dat zien, en het IS een goede maat van 'm, dan weet hij dat jouw vriend met de actie op zich geen moeite heeft.

Er is ook een andere kant. Hoewel S een goede vriend is, kan hij niet continue de deur plat blijven lopen. Dit geeft je vriend zelf aan door te stellen 'komt nu niet uit, sorry'. Dus, je vriend heeft ook momenten dat hij geen tijd wil/heeft voor S. Dus, S moet snappen dat hij niet al-tijd maar de deur plat kan lopen.

Echter, het frappante is dat S. direct op dat smsje reageert door eigenlijk te refereren aan jou. Dat zou aan mij aangeven dat S moeite heeft met jou/het feit dat zijn maat minder tijd heeft voor hem vanwege jou. Dat hoef jij je niet aan te trekken. Immers, jouw vriend wil ook bij jou zijn.

Dit alles is echter niet jouw gevecht. Het is een situatie die je vriend met S moet oplossen. Daar moet jij niet tussen gaan zitten en dat ook helemaal niet willen.S. ziet het als dat hij zijn maat kwijt raakt aan jou, of in ieder geval dat het niet meer zo is als vroeger. Dat zal S direct snappen zodra hij een vriendin heeft, maar nu snapt ie dat niet. Misschien is het jaloezie, misschien onmacht, of wat anders. Wat het ook is, dit is niet iets voor jou om je mee te bemoeien.

Als jij met je vriend samen met S daarover wil praten, dan zal dat bij S overkomen als aanvallend, en daar zal ie jou de schuld van gaan geven. Dat moet je niet willen, blijf er tussen uit. Je kunt je vriend nergens toe dwingen.

Overigens, dat hele stuk over dat eigen bedrijfje van je vriend doet er niet toe. Jij stoort je er niet aan dat S binnen komt als je vriend daar volgens jou geen tijd voor heeft wegens zijn eigen bedrijf, jij stoort je er gewoon aan dat S. er constant is, eigen bedrijfje van je vriend of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_116969690
Meer achtergrond informatie nodig om hier een goed oordeel over te kunnen vormen.

Als je inderdaad 20 bent, het jouw huis niet is, etcetera.... Dan is dit meteen een goed moment om even pas op de plaats te maken voor wat betreft je rol als moeder Gans. Gaat je geen windeieren leggen in de toekomst, om maar even in gevleugelde terminologie te blijven zweven :)

Wat vind je vriend er eigenlijk van?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116970679
watvind jouw vriend ervan ?. mooi ingepakt met een verhaal over dat die vriend stoort als jouw vriend met z'n werk bezig is. Maar volgens mij zijn t meer jouw frustraties over dat die vriend langs komt terwijl jij hem voor jezelf wilt op dat moment. hij moet ook tijd maken voor vrienden niet alleen voor jou.
pi_116971151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

Wat vind je vriend er eigenlijk van?
Dit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_116971400
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon botter worden, op een gegeven moment komt het vanzelf aan.
Dit, zeker al je vriend het er mee eens is. Maar ben ook wel benieuwd wat jouw vriend er van vindt.
Ja doei.
pi_116971480
:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116971705
Kennelijk vindt je vriend het geen probleem. Anders zou S niet binnenkomen natuurlijk. S is dus het probleem helemaal niet.
pi_116972253
Sorry hoor maar het is ook het huis van TS dus ik zou zeggen deuren dicht doen en op slot en als je niet gestoord wil worden de deurbel eraf.
pi_116972271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sorry hoor maar het is ook het huis van TS dus ik zou zeggen deuren dicht doen en op slot en als je niet gestoord wil worden de deurbel eraf.
Dat is het dus helemaal niet. Het is huis is alleen van de vriend van TS.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 11:00:56 ]
pi_116972278
quote:
Ik maak uit de OP op dat het ZIJN huis is. Ze post ook ergens "in het weekend ben ik vaak bij hem".
Ja doei.
  Moderator woensdag 19 september 2012 @ 11:06:54 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_116972484
quote:
Het is helemaal niet haar huis. Het heeft ook niks te maken met het bedrijfje van die vriend. TS kan gewoon niet hebben dat S. er in haar ogen 'altijd' is. Dat zij dat niet kan hebben is haar probleem, niet S zn probleem.
pi_116972525
ts der vriend klinkt een beetje als mijn man. slecht in staat tot "nee" zeggen en dat ook doorvoeren. die heeft ook de neiging om bv tegen zijn pa te zeggen "nee, dat heeft simmu liever niet" terwijl hijzelf het niks vindt en ik van niks af weet. alsie maar geen "nee" hoeft te zeggen.

ts; de mensen hier hebben gelijk dat dit niet jouw probleem is, maar dat van je vriend. hij moet helder zijn grenzen aangeven aan die maat. daar hebben ze sloten voor uitgevonden :P en als hij dat niet doet en die s. toch elk weekend bij hem rondhangt, wat let jou dan om gewoon naar huis te gaan met de mededeling "ik dacht dat we fijn samen iets zouden doen, nou ja. volgend weekend dan maar?". ook jij hebt ruggegraat nodig :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator woensdag 19 september 2012 @ 11:13:44 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_116972736
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef simmu het volgende:
ts der vriend klinkt een beetje als mijn man. slecht in staat tot "nee" zeggen en dat ook doorvoeren. die heeft ook de neiging om bv tegen zijn pa te zeggen "nee, dat heeft simmu liever niet" terwijl hijzelf het niks vindt en ik van niks af weet. alsie maar geen "nee" hoeft te zeggen.

ts; de mensen hier hebben gelijk dat dit niet jouw probleem is, maar dat van je vriend. hij moet helder zijn grenzen aangeven aan die maat. daar hebben ze sloten voor uitgevonden :P en als hij dat niet doet en die s. toch elk weekend bij hem rondhangt, wat let jou dan om gewoon naar huis te gaan met de mededeling "ik dacht dat we fijn samen iets zouden doen, nou ja. volgend weekend dan maar?". ook jij hebt ruggegraat nodig :)
Ik vind het wel degelijk haar probleem, maar het is niet aan haar om in het huis van haar vriend tegen een vriend van haar vriend te gaan vertellen dat hij eens wat minder langs moet komen.
pi_116972752
Je kan er wat van zeggen, maar het blijft aan je vriend om er wat aan te doen.

Ik had als ik hem was allang die kerel gebant uit mn leven.
pi_116972802
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk haar probleem, maar het is niet aan haar om in het huis van haar vriend tegen een vriend van haar vriend te gaan vertellen dat hij eens wat minder langs moet komen.
Nou, ze bedoelt vooral dat het niet haar probleem is in de zin van 'het is haar huis niet, dus ze heeft niet zoveel te willen', gok ik zo :)
Ja doei.
  Moderator woensdag 19 september 2012 @ 11:19:52 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_116972948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, ze bedoelt vooral dat het niet haar probleem is in de zin van 'het is haar huis niet, dus ze heeft niet zoveel te willen', gok ik zo :)
Dat lees ik er niet in. Ik lees er meer in dat zij wel degelijk vindt dat omdat TS het een probleem vindt, haar vriend het DUS moet oplossen door S. de deur te wijzen, en zo niet, tja, dan moet TS maar naar huis gaan.
Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar niet als vorm van chantage zo van 'als jij dit niet doet dan ga ik' maar meer in de zin van dat TS niks te willen heeft inderdaad in dat huis van haar vriend, en als zij zich stoort aan S. dat ze dan weinig andere mogelijkheden heeft dan naar huis te gaan/niet te komen.
pi_116972978
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:Y

vandaar ook de opmerking dat als zij zich irriteert aan de aanwezigheid van die s., ze dan gewoon naar haar eigen huis kan gaan. dat klinkt heel onaardig, maar ik bedoel daarmee gewoon dat ook ts prima in haar recht staat om grenzen aan te geven. en uiteraard is het allemaal ook haar probleem, maar het is niet haar huis. plus dat als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen, je een behoorlijk groot graf voor je relatie graaft.
pi_116973049
overigens is het waar ik woon prima acceptabel om langs achter te komen (sterker nog; dat doe ik doorgaans) maar ben je ook zo fatsoenlijk om rechtsomkeer te maken als de mensen waar je bent bezig blijken te zijn *en* als je zelf geen zin hebt in bezoek, dan gooi je gewoon het slot erop!
pi_116973266
Wonen jullie samen of woont je vriend op zichzelf?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator woensdag 19 september 2012 @ 11:49:35 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_116974018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

:Y

vandaar ook de opmerking dat als zij zich irriteert aan de aanwezigheid van die s., ze dan gewoon naar haar eigen huis kan gaan. dat klinkt heel onaardig, maar ik bedoel daarmee gewoon dat ook ts prima in haar recht staat om grenzen aan te geven. en uiteraard is het allemaal ook haar probleem, maar het is niet haar huis. plus dat als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen, je een behoorlijk groot graf voor je relatie graaft.
Als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen? :D Ben jij wel helemaal lekker? Als die gast er geen probleem mee heeft, dan heeft ie dat niet. Dat is heel wat anders dan passief opstellen. En zelfs al doet ie dat, wie ben jij? zijn opdrachtgever?

Ik denk dat als je de redenering aanhangt die jij hier nu laat zien, dat je dan een behoorlijk groot gat graaft voor je relatie. Ik zou zeggen dat je dan eerst gaat praten met je vriend over hoe jij je onder de situatie voelt? Maar als jij denkt dat jij de situatie naar jouw zin moet zetten door de spreekwoordelijke teugels strak proberen te houden, dan zou ik je acuut de deur uit schoppen.
pi_116974079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen? :D Ben jij wel helemaal lekker? Als die gast er geen probleem mee heeft, dan heeft ie dat niet. Dat is heel wat anders dan passief opstellen. En zelfs al doet ie dat, wie ben jij? zijn opdrachtgever?

Ik denk dat als je de redenering aanhangt die jij hier nu laat zien, dat je dan een behoorlijk groot gat graaft voor je relatie. Ik zou zeggen dat je dan eerst gaat praten met je vriend over hoe jij je onder de situatie voelt? Maar als jij denkt dat jij de situatie naar jouw zin moet zetten door de spreekwoordelijke teugels strak proberen te houden, dan zou ik je acuut de deur uit schoppen.
Wel mee eens. Zijn huis, zijn vrienden, zijn besluit. Ben je het ergens niet mee eens, praat er dan over, maar ga niet van die chantage-acties uitvoeren :')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')