Iemand die je huis binnen sluipt terwijl jij ligt te slapen stelt niemand op prijs volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Misschien ben jij wel de zeurpiet en vind jouw vriend het helemaal niet erg dat hij langskomt.
het was 10 uur, niet half 4 snachtsquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die je huis binnen sluipt terwijl jij ligt te slapen stelt niemand op prijs volgens mij.
Ja en? Juist omdat de bel genegeerd werd moet je ook niet naar binnen gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het was 10 uur, niet half 4 snachtsen hij negeerde de bel, eigen keuze
Hihaho.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
Dus als een vriendin van jou muziek hard op heeft staan en dus de bel niet hoort ga je maar weer naar huis?
En haar vriend blijkt geen ballen te hebben en TS denkt dat zij het nu moet oplossen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Ezio het volgende:
Whehe je vriend is per ongeluk aardig geweest tegen zo'n aanhankelijke losert waar je nooit meer vanaf geraakt
Niet. Jouw vriend moet dit oplossen. Dat hij er vooralsnog relatief nonchalant (Hij kan toch gewoon de deur dichthouden wanneer S. ervoor staat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Koekie1992 het volgende:
Kan iemand me alsjeblieft advies geven hoe ik dit kan oplossen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
TS, heb je het met je vriend besproken eigenlijk? Ik lees vooral frustraties van jouw kant, maar lees niets over wat je vriend er nou van vindt.
Ik lees wel dat jullie (wie is "we"?) hem hebben aangesproken, maar dat dat niet werkt. Hoe hebben jullie het overgebracht, wat hebben jullie gezegd? Lijkt me dat het tijd wordt om echt kwaad te worden op die gozer, zodat hij het wel begrijpt. Blijkbaar helpt lief en beschaafd zijn niet. Dan maar bot en duidelijk.
Die vriend is veels te ver gegaan (hebben jullie zo ver laten komen...), tijd om dat duidelijk (maar dan ook echt duidelijk) te maken. Jouw vriend dient het trouwens op te lossen.
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Wat vind je vriend er eigenlijk van?
Dit, zeker al je vriend het er mee eens is. Maar ben ook wel benieuwd wat jouw vriend er van vindt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon botter worden, op een gegeven moment komt het vanzelf aan.
Dat is het dus helemaal niet. Het is huis is alleen van de vriend van TS.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sorry hoor maar het is ook het huis van TS dus ik zou zeggen deuren dicht doen en op slot en als je niet gestoord wil worden de deurbel eraf.
Ik maak uit de OP op dat het ZIJN huis is. Ze post ook ergens "in het weekend ben ik vaak bij hem".quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sorry hoor maar het is ook het huis van TS dus ik zou zeggen deuren dicht doen en op slot en als je niet gestoord wil worden de deurbel eraf.
Het is helemaal niet haar huis. Het heeft ook niks te maken met het bedrijfje van die vriend. TS kan gewoon niet hebben dat S. er in haar ogen 'altijd' is. Dat zij dat niet kan hebben is haar probleem, niet S zn probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind het wel degelijk haar probleem, maar het is niet aan haar om in het huis van haar vriend tegen een vriend van haar vriend te gaan vertellen dat hij eens wat minder langs moet komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef simmu het volgende:
ts der vriend klinkt een beetje als mijn man. slecht in staat tot "nee" zeggen en dat ook doorvoeren. die heeft ook de neiging om bv tegen zijn pa te zeggen "nee, dat heeft simmu liever niet" terwijl hijzelf het niks vindt en ik van niks af weet. alsie maar geen "nee" hoeft te zeggen.
ts; de mensen hier hebben gelijk dat dit niet jouw probleem is, maar dat van je vriend. hij moet helder zijn grenzen aangeven aan die maat. daar hebben ze sloten voor uitgevondenen als hij dat niet doet en die s. toch elk weekend bij hem rondhangt, wat let jou dan om gewoon naar huis te gaan met de mededeling "ik dacht dat we fijn samen iets zouden doen, nou ja. volgend weekend dan maar?". ook jij hebt ruggegraat nodig
Nou, ze bedoelt vooral dat het niet haar probleem is in de zin van 'het is haar huis niet, dus ze heeft niet zoveel te willen', gok ik zoquote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk haar probleem, maar het is niet aan haar om in het huis van haar vriend tegen een vriend van haar vriend te gaan vertellen dat hij eens wat minder langs moet komen.
Dat lees ik er niet in. Ik lees er meer in dat zij wel degelijk vindt dat omdat TS het een probleem vindt, haar vriend het DUS moet oplossen door S. de deur te wijzen, en zo niet, tja, dan moet TS maar naar huis gaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ze bedoelt vooral dat het niet haar probleem is in de zin van 'het is haar huis niet, dus ze heeft niet zoveel te willen', gok ik zo
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ze bedoelt vooral dat het niet haar probleem is in de zin van 'het is haar huis niet, dus ze heeft niet zoveel te willen', gok ik zo
Als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
vandaar ook de opmerking dat als zij zich irriteert aan de aanwezigheid van die s., ze dan gewoon naar haar eigen huis kan gaan. dat klinkt heel onaardig, maar ik bedoel daarmee gewoon dat ook ts prima in haar recht staat om grenzen aan te geven. en uiteraard is het allemaal ook haar probleem, maar het is niet haar huis. plus dat als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen, je een behoorlijk groot graf voor je relatie graaft.
Wel mee eens. Zijn huis, zijn vrienden, zijn besluit. Ben je het ergens niet mee eens, praat er dan over, maar ga niet van die chantage-acties uitvoerenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je je vriend de ruimte geeft om zich zo passief op te stellen?Ben jij wel helemaal lekker? Als die gast er geen probleem mee heeft, dan heeft ie dat niet. Dat is heel wat anders dan passief opstellen. En zelfs al doet ie dat, wie ben jij? zijn opdrachtgever?
Ik denk dat als je de redenering aanhangt die jij hier nu laat zien, dat je dan een behoorlijk groot gat graaft voor je relatie. Ik zou zeggen dat je dan eerst gaat praten met je vriend over hoe jij je onder de situatie voelt? Maar als jij denkt dat jij de situatie naar jouw zin moet zetten door de spreekwoordelijke teugels strak proberen te houden, dan zou ik je acuut de deur uit schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |