Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was niks man. Zeg ik als PSVer
Lief he?
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef OverRated het volgende:
AAH M'N TV LIEP VAST TIJDENS DE PENAL
Gast, men opa stopte die strafschop nogquote:
haha geweldig raap me opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Borussia Dortmund speelt een Reus.
Bij Ajax spelen alleen dwergen.
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.quote:
Ik typ dit vanaf de grond. Daar rol ik namelijk overheen van het lachen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Borussia Dortmund speelt een Reus.
Bij Ajax spelen alleen dwergen.
GMTA.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.
Neem dan IPTV..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Satelliet tv, hele avond al storingen
5950quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd ook maar aangezet in de stream van de NOS... Hoeveel loop ik achter? Zit nu @ 58:40
Dat kan bij digitale tv, hebben wij op de slaapkamer ook wel eens last van....quote:
Minuutje ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd ook maar aangezet in de stream van de NOS... Hoeveel loop ik achter? Zit nu @ 58:40
minuutjequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
Knap van je dat je ook kunt typen tegelijekrtijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ dit vanaf de grond. Daar rol ik namelijk overheen van het lachen.
Nee zijn vader is weg, langzamerhand worden supporters weer enigszins objectief.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Stiggie het volgende:
Blind speelt een van zn beste wedstrijden
Wel tegen zo'n tegenstander.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.
Bij satelliet is het eerder een onweersbuitje in de lucht, of een boompje in de weg..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat kan bij digitale tv, hebben wij op de slaapkamer ook wel eens last van....
tv maar ik lette ff niet opquote:
Kap eens met Asskickers plagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ dit vanaf de grond. Daar rol ik namelijk overheen van het lachen.
Normaal werkt het perfect en we hebben alle zenders in HD (incl EDL, Film 1,2,3 enz) voor weinig geldquote:
weinigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Wat heeft de scheids, volgens jullie, allemaal fout gedaan? Afgezien van die onterechte pingel
Ajax niet laten scorenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Wat heeft de scheids, volgens jullie, allemaal fout gedaan? Afgezien van die onterechte pingel
weinigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Niks en de strafschop was te makkelijk versierd maar onhandig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Bij de klassieker, of als PSV tegen Ajax speelt dan is het cruciaal.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer dat Ajax zo slecht speelt vandaag anders had Dortmund een voetballes gekregen
Zogenaamde overtreding van Poulsen, voor de rest wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Ik mag bekend staan als redelijk anti Ajax en ook hier zie ik ze graag verliezen, maar imo was die pingel onterecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks en de strafschop was te makkelijk versierd maar onhandig.
Valt mee, VErmeer is vooral een positieveling bij ajax.quote:
En Real-City?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Niet spoilen van andere wedstrijden aub!
Eens met deze flippoquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Jeejquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef dieselnoi het volgende:
Als het 0-0 blijft dan is Ajax beter dan Bayern Munchen en de rest van de duitse clubs want Dortmund heeft 2x van ze gewonnen vorig jaar en zijn kampioen van duitsland geworden
goeie logicaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef dieselnoi het volgende:
Als het 0-0 blijft dan is Ajax beter dan Bayern Munchen en de rest van de duitse clubs want Dortmund heeft 2x van ze gewonnen vorig jaar en zijn kampioen van duitsland geworden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeuren over scheidsrechter (excl Blom en scheidsrechter bij Barca) is sowieso zielig. Ze doen het niet expres.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Bij de klassieker, of als PSV tegen Ajax speelt dan is het cruciaal.
Tegen een tegenstander die veel minder is dan jij is het droevig om daar over te klagen.
Maar dat is mijn mening natuurlijk
piemelowskiquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mensen die Blaziekofski zeggen
Bwaststikofski![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
I know, maar in de heat van the moment kan het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeuren tegen scheidsrechter (excl Blom en scheidsrechter bij Barca) is sowieso zielig. Ze doen het niet expres.
[quote] droom lekker verderquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef dieselnoi het volgende:
Strijden beide om de 3de plek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef FRseezu het volgende:
Dortmund en Ajax hebben allebei matig materiaal voor de CL
Maar slechter dan Feyenoord want die won met 3-2.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef dieselnoi het volgende:
Dat weer wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar in de heat van the moment kan het.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
BILD faalt wel met hun krantenkop
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stop eens met die posts waar je eerst "wat dan" op moet reageren voordat je het gewoon zegt.
Zeg gewoon dan wat.
De Jong en Eriksen halen alle ballen op omdat Poulsen naast Moisander en Alderweireld staat, gaat een beetje lastig zo.quote:
wat danquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stop eens met die posts waar je eerst "wat dan" op moet reageren voordat je het gewoon zegt.
Zeg gewoon dan wat.
Zeg gewoon dan wat.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar slechter dan Feyenoord want die won met 3-2.
wat dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
BILD faalt wel met hun krantenkop
Zeg gewoon dan wat.
quote:
lol xDquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
Vermeer last van zijn chocolade been XD
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
Vermeer last van zijn chocolade been XD
Wie voor wie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Bijna 70e minuut, Ajax moet toch wel gaan wisselen zo.
Mogelijke verlenging jonge.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Bijna 70e minuut, Ajax moet toch wel gaan wisselen zo.
Leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
wsat ern kmuit n ij vreuyh hbiuerrtfvd
dit typ ik met mijn elleboog
ONZ is verderop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Uh, ok.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
elleboogjequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, was een quasi-opportunistische post.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Poulsen speelde 60 minuten lang heel goed, maar is nu gewoon duidelijk vermoeid.
wat er bovenstaat gewoon met je vingers?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe dat voortaan maar, is minder bagger dan je normaal typtquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dit typ ik met mijn elleboogquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:09:17Ik zou ook tijdrekken. Laatste fluitsignaal is niet Vermeer #doraja reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dat voortaan maar, is minder bagger dan je normaal typt
Kan die wel gebruiken, kabouter dat het is.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer ben jij een #tag op twitter don?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:09:17Ik zou ook tijdrekken. Laatste fluitsignaal is niet Vermeer #donraja reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
wat een zzzzzzaaaaie wedstrijd zeg
Waar kijk jij naar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Ik heb Eriksen nog niks goed zien doen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
Nooit wat geweest. Eeuwig talent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Eriksen is echt dramatisch vanavond
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |