Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef OverRated het volgende:
AAH M'N TV LIEP VAST TIJDENS DE PENAL
Gast, men opa stopte die strafschop nogquote:
haha geweldig raap me opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Borussia Dortmund speelt een Reus.
Bij Ajax spelen alleen dwergen.
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.quote:
Ik typ dit vanaf de grond. Daar rol ik namelijk overheen van het lachen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Borussia Dortmund speelt een Reus.
Bij Ajax spelen alleen dwergen.
GMTA.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.
Neem dan IPTV..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Satelliet tv, hele avond al storingen
5950quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd ook maar aangezet in de stream van de NOS... Hoeveel loop ik achter? Zit nu @ 58:40
Dat kan bij digitale tv, hebben wij op de slaapkamer ook wel eens last van....quote:
Minuutje ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd ook maar aangezet in de stream van de NOS... Hoeveel loop ik achter? Zit nu @ 58:40
minuutjequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
Knap van je dat je ook kunt typen tegelijekrtijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ dit vanaf de grond. Daar rol ik namelijk overheen van het lachen.
Nee zijn vader is weg, langzamerhand worden supporters weer enigszins objectief.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Stiggie het volgende:
Blind speelt een van zn beste wedstrijden
Wel tegen zo'n tegenstander.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren op de scheids. Dat hoort niet bij een ploeg als Ajax.
Bij satelliet is het eerder een onweersbuitje in de lucht, of een boompje in de weg..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat kan bij digitale tv, hebben wij op de slaapkamer ook wel eens last van....
tv maar ik lette ff niet opquote:
Kap eens met Asskickers plagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ dit vanaf de grond. Daar rol ik namelijk overheen van het lachen.
Normaal werkt het perfect en we hebben alle zenders in HD (incl EDL, Film 1,2,3 enz) voor weinig geldquote:
weinigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Wat heeft de scheids, volgens jullie, allemaal fout gedaan? Afgezien van die onterechte pingel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |