elleboogjequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
wsat ern kmuit n ij vreuyh hbiuerrtfvd
dit typ ik met mijn elleboog
Ja, was een quasi-opportunistische post.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Poulsen speelde 60 minuten lang heel goed, maar is nu gewoon duidelijk vermoeid.
wat er bovenstaat gewoon met je vingers?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe dat voortaan maar, is minder bagger dan je normaal typtquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dit typ ik met mijn elleboogquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:09:17Ik zou ook tijdrekken. Laatste fluitsignaal is niet Vermeer #doraja reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dat voortaan maar, is minder bagger dan je normaal typt
Kan die wel gebruiken, kabouter dat het is.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer ben jij een #tag op twitter don?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:09:17Ik zou ook tijdrekken. Laatste fluitsignaal is niet Vermeer #donraja reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |