quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef MsMessy het volgende:
Check voedsel en muziek. Dan heb ik alles toch
Waarom denken mensen bij iets te drinken altijd aan alcohol?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Stond al ijsthee. Geen alcohol voor mij.
Zei het alleen omdat de helft hier gelijk bier roept op dit soort tijdstippen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom denken mensen bij iets te drinken altijd aan alcohol?
Ik bedoelde ook iets non-alcoholisch.
quote:
Ik zit aan het gemeentepilsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zei het alleen omdat de helft hier gelijk bier roept op dit soort tijdstippen.
Ja het is wel beter uiteraard, maar ik slik nu wel meer paracetamol voor mijn nekpijn en ik slaap volkomen kut!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig.
Ik ben trots op je.
Die liever dan de feeksen van de ochtenploegquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef ToT het volgende:
Kom even bij me liggen?Heeft-ie wel eens een nachtzuster gezien dan? Die werken neit voor niets 's nachts!
Ah, ook al zulke fijne ervaringen met ziekenhuizen?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die liever dan de feeksen van de ochtenploeg
Misschien bedoelde ie z'n zus wel..... het is nacht, zuster......quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef ToT het volgende:
Kom even bij me liggen?Heeft-ie wel eens een nachtzuster gezien dan? Die werken neit voor niets 's nachts!
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ie z'n zus wel..... het is nacht, zuster......
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ie z'n zus wel..... het is nacht, zuster......
nee helaasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef ToT het volgende:
Komt Bring your daughter to the slaughter ook nog?
Dochter is geen beroep hè?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef ToT het volgende:
Komt Bring your daughter to the slaughter ook nog?
Maar 1 ochtendploeg meegemaakt, maar laatst werd het weer aan me bevestigd door iemand dat ze niet echt gezellig zijn (understatement)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ook al zulke fijne ervaringen met ziekenhuizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |