quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef MsMessy het volgende:
Check voedsel en muziek. Dan heb ik alles toch
Waarom denken mensen bij iets te drinken altijd aan alcohol?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Stond al ijsthee. Geen alcohol voor mij.
Zei het alleen omdat de helft hier gelijk bier roept op dit soort tijdstippen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom denken mensen bij iets te drinken altijd aan alcohol?
Ik bedoelde ook iets non-alcoholisch.
quote:
Ik zit aan het gemeentepilsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zei het alleen omdat de helft hier gelijk bier roept op dit soort tijdstippen.
Ja het is wel beter uiteraard, maar ik slik nu wel meer paracetamol voor mijn nekpijn en ik slaap volkomen kut!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig.
Ik ben trots op je.
Die liever dan de feeksen van de ochtenploegquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef ToT het volgende:
Kom even bij me liggen?Heeft-ie wel eens een nachtzuster gezien dan? Die werken neit voor niets 's nachts!
Ah, ook al zulke fijne ervaringen met ziekenhuizen?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die liever dan de feeksen van de ochtenploeg
Misschien bedoelde ie z'n zus wel..... het is nacht, zuster......quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef ToT het volgende:
Kom even bij me liggen?Heeft-ie wel eens een nachtzuster gezien dan? Die werken neit voor niets 's nachts!
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ie z'n zus wel..... het is nacht, zuster......
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ie z'n zus wel..... het is nacht, zuster......
nee helaasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef ToT het volgende:
Komt Bring your daughter to the slaughter ook nog?
Dochter is geen beroep hè?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef ToT het volgende:
Komt Bring your daughter to the slaughter ook nog?
Maar 1 ochtendploeg meegemaakt, maar laatst werd het weer aan me bevestigd door iemand dat ze niet echt gezellig zijn (understatement)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ook al zulke fijne ervaringen met ziekenhuizen?
Maar slaughter is geen slager hè?quote:
slachterquote:Op woensdag 19 september 2012 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar slaughter is geen slager hè?
Mja ik heb een keer als kind zo'n ellende met een zuster meegemaakt toen ik 6 weken in een ziekenhuis lag, dat er een arts naar ons toe kwam en ons met klem verzocht om de voorvallen niet naar buiten te brengen, want ze wilden haar niet kwijt raken door ontslag!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar 1 ochtendploeg meegemaakt, maar laatst werd het weer aan me bevestigd door iemand dat ze niet echt gezellig zijn (understatement)
Slachter, okee, in eeen slachthuis!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar slaughter is geen slager hè?
Volgens mij is het slachting.....quote:
Zat ik ook aan te denken, maar als je die cover ziet die je gepost hebt, lijkt het meer een slachter.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is het slachting.....
nope van Iron Maidenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:24 schreef ToT het volgende:
Die van Xzibbit? Die vind ik wel aardig, maar dan neit de gecensureerde versie.
Het is een slachting daar...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar als je die cover ziet die je gepost hebt, lijkt het meer een slachter.
Ah!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een slachting daar...
Iedereen wordt afgeslacht... behalve hij en dat wijffie.
Ik kom even binnenwaaienquote:
quote:
Altijd verkeerd geïnterpreteerd dusquote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
The killing of people or animals in large numbers, cruelly and usually unnecessarily: “Many people protested at the annual slaughter of seals.”
--> slachting
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd verkeerd geïnterpreteerd dus
Tevensiedereen
die is nog niet geweest en die komt ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:28 schreef ToT het volgende:
Komt Scooter ook nog met Einz zwei polizei?
Of wacht, was die niet net geweest?
Every breath you take?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is nog niet geweest en die komt ook niet
Ik heb politie genoeg
Nee ik heb wat anders gekozen met de link naar een ander beroepquote:
De du du du du de da da da da als stottertherapeut?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik heb wat anders gekozen met de link naar een ander beroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |